15 Temmuz 2011 Cuma

Bodrum'da neler oluyor?

Fashion Moda

10 senedir yazin olmazsa olmazi, en sevdigim yer olan Bodrum'dayim yine. Buranin buyusu gercekten cok baska. Havasi, denizi, insanlari.. Ama Bodrum'u "Bodrum" yapan en canli yeri ise tabiiki barlar sokagi. O meshur yolda yuruyup bir cok farkli hikayeye rastliyorsunuz. Iste bende gecen gunlerde ne var ne yok diye sizler icin ilginc, enteresan hatta komik farkli bir cok seyi fotografladim.
 Gozume ilk carpan "Ucuzcu" adli ucuz fiyata satilan mutfak esyalarinin satildigi yer oldu. Ne sattiklarini bu kadar net anlatabilen baska bir dukkan gordunuz mu? 'Ucuzcu" iste :)
 Michael Jackson biblolari,t-shirtleri, anahtarliklarina hemen hemen her dukkanda rastlayabilirsiniz. Yukarida gordugunuz biblo benim favorim oldu :) Daha once Nahide adli mekanin masa dekorasyonunda boyle bir bibloyla karsilasmistim ve cok hosuma gitmisti. MJ olmedi, kalbimizde yasiyor temasi Bodrum'u sarmis durumda :p
Bodrum'u saran bir baska moda ise renkli saatler. Gecen yaz ozellikle Toy Watch'in cikardigi fosforlu renkler ile renkli saatler cok moda olmustu. Bu moda hala suruyor hemde cok daha farkli renk cesitleriyle.
 Tabii ki turistlerin en cok ilgisini ceken gercegiyle yan yana koydugunuzda ayirt edilemeyecek kadar gercek yapilmis sahte canta modelleri :) Bir ornegi asagidaki resimde gordugunuz Chanel'ler. Ikinci cicekli model bize ozel uretilmis, Chanel'in boyle bir modeline hic rastlamadim :)

 Tatlilarinin lezzetiyle beni benden alan meshur Yunuslar pastanesi. Bodrum'un icine yolunuz duserse buradan bir tatli yemeden donmeyin sakin, cok sey kacirirsiniz!

Orman Perisi "Forest Ghost" Ask, Mutluluk ve Sans getiriyormus :) 
Iste yeni sezon yatak ortuleri! :) Gezerken en cok guldugum an bunlari gordugumde oldu. Versace ve D&G'nin yatak ortulerine yorum yapamiyorum, size birakiyorum :)





 Liman Koftecisinde kofte yemeden donulur mu? 


9 yorum:

  1. yatak örtülerine bayıldım Busecim yine harika yerler keşfettmişsn ;) eline ,ayağına sağlik =)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir post olmuş. Örtülerin üstüne D&G ya da Versace yazınca sanki değeri artıyor komik hakkaten:)

    YanıtlaSil
  3. Very nice place ! MJ is the best
    You have a nice blog :)
    If you like French fashion, you should check out mine, and don't forget to follow if you want to know when I post something new ;)




    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    YanıtlaSil
  4. Süper yaaaa. Bodrum Bodrum...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ben de çok severim Bodrum'u. Keşke şuan ben de orada olsam :) Rengarenk saatlere bayıldımm. Blogumuzda hediye veriyoruz, ilgilenenlere duyrulur...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/2011/07/hediye-cuzdan-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil
  6. bodrum gercekten harika hepsini bende tek tek gezmiştim

    http://denizindunyasii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bodrum sandaletlerinden bahsetmemek hiiiçç olmamışşş :)

    YanıtlaSil
  8. ben de duvar saatlerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. O neki?! Bir ara kumaşı Gucci desenli Chanel logolu çantalar satılıyordu. :)))))))

    YanıtlaSil