12 Haziran 2011 Pazar

Thanx & Co'nun renkli dünyası!

Fashion Moda

 Thanx&Co markasi ile tanismam ben burada yokken supriz sekilde odami yenileyen Annem sayesinde oldu.. Yukarida resimde gordugunuz yastiklari ve rengarenk yatak ortumu gorunce asik oldum. Renkli giyinmeyi cok seven bir insan olarak birde moda asigi olan benim odama pek yakisti Thanx&Co'nun eglenceli urunleri. Bu fikirle yola cikarak Thanx&Co'nun Ulus'da bulunan sirin mi sirin ofislerini ziyaret ettim.
Thankx&Co'nun kuruculari Melda Aksu, Zeynep Ilicali ve Emrah Kutlar getirdikleri ürünler kadar güzel ve eğlenceliler.
Thanx&Co markasi cok yeni bir marka. Yurtdisindan farkli markalarin eglenceli urunlerini bir araya getiriyorlar. Markalarinin en onemli ozelligi ise kazanclarinin belli bir kismini yardim icin ayirmalari. Markanin ortaklarindan Melda Aksu, getirdikleri markalar arasindan en one cikan markalari olarak Bokja’yi gosteriyor. Bokja tasarimlarini Beyrut’tan ozel olarak getirdiklerini soyluyor. 
  Benim Thanx&Co’nun icinde barindirdigi markalar arasindan en cok ilgimi ceken Anthropologie markasi oldu. Anthorpologieyi eminim hepiniz bir yerlerden duymussunuzdur. Amerika’nin ozellikle genclere hitap eden ender markalarindan biri. Anthropologie sadece bir giyim markasi degil ayni zamanda aksesuar ve ev dekorasyonu konusundada cok basarili bir marka. Yukaridaki resimde gordugunuz ve benimde odamda bulunan yatak ortusu Anthropologie’den.. 




Veeee işte beni bitiren lamba! Moda ve ayakkabı delisi bir kiz için bu ayakkabılarla süslenmiş lamba nasıl bir şeydir?!


Ofisden iceri girdiğimde gözüme kestirdiğim ve “favori” belirlediğim bir çok parca oldu. Bunlardan bir tanesi yukarıdaki resimde göreceğiniz gerçek kot pantalon görünümüyle yapılmış sandalyeler oldu. Bugun bir ofisim olsa sanırım buradan alacağım ilk parçalar bu sandalyeler olurdu :)

Ve diğer favori parçalarım..


Bir daha ki New York seyahatimi bu cantayla gerceklestireceğim :p


Thanx&Co aynı zamanda bir mimarlik firmasi. Proje olarak restoran, otel, rezidans, evlerin iç giydirmelerinide yapıyorlar. Ve bizlerin en çok ilgisini çekeceği yenilik ise genç tasarımcıların ürünlerini kendi öfislerinin içinde satacak olmaları. Bu renkli dünyayı ziyaret etmek isteyenlere adresi:
Adnan Saygun Cad. 42/B, Ulus, Istanbul Tel: 0212-2797060
Bu arada beni ağırlayan ve ofisinin kapılarını açan Zeynep Ilıcalı ve Melda Aksuya teşekkür ediyorum :)
 Zeynep Ilicali - Melda Aksu 

19 yorum:

  1. yastıkların fiyatları ne kadar acaba??

    YanıtlaSil
  2. bunlar şahane Busecim :)Eline emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. *Adsiz
    80 tl
    *cucileta
    Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. o ayakkabıdan lambaya birde çimen sandalyeye aşık oldum :) çok eğlencelii !

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel urunler varmis. Kazanclarinin bir bolumunu ise yardim amacli ayirmalari ise cok hos bir yaklasim.

    YanıtlaSil
  6. ben yatak örtünün ve kırmızı ayakkabılar ile süslenmiş lambanın fiyatını merak ediyorum biliyo musun??

    YanıtlaSil
  7. Bayıldımmm yaa ,hakkaten hele de lamba ve bavulcuk a bitiiimmm.süpermiş,çok teşekkürler bu post için..

    YanıtlaSil
  8. zeynep ılıcalı acun ılıcalı nın eşi değil mi ben mi yanlış hatırlıyorum??

    YanıtlaSil
  9. Hım sıradışı tasarımlar gidip bir göz atmakta fayda var.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Harikalar.Muhakkak uğrıycam.çok yararlı bir post olmuş eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. O şişkin "New York Travel" çantasını görünce (pek mümkün olmasa da) içine girmek ve içinden hiç çıkmamak istedim. :)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok güzeller :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/2011/06/hediye-veriyoruz.html

    YanıtlaSil
  13. Paylaşımın için teşekkürler hayatım,bunlar çok ciciler :) yakın zamanda yolum düşer inşallah...

    YanıtlaSil
  14. Zeynep hanım tas gibi hatunmus yahu! :))

    YanıtlaSil
  15. Buradaki tasarimlar hepsi bir birinden ozel yaratici seyler , ben Mogolistandan yaziyorum buradaki wooden -tasarim ilginc seyler var acaba senin aracla Thanx &Co -lo konusup bu urunleri bir gostersem diyorum, ilgelinirler mi? fikrini almak istedim , simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. Bokja koltuklarin fiyatlari ne kadar ?

    YanıtlaSil
  17. Bu blog u yeni keşfetmiş olmak beni biraz üzsede neyseki günü birkaç saatini geçmiş tüm sayfaları incelemekle geçiriyorum .Birbirinden güzel şeyler paylaşmışsınız tebrik ederim.Özellikle bu paylaşımın altına yorum yapmak istedim çünkü dekorasyon işi yapıyorum ve bunlar mükemmel hepsine bayıldım.

    YanıtlaSil
  18. ben thanx co blogunuzu cok begendım buse hanım ozellıkle bunun altına yorum yaptım thanx co la ılgılı daha cok sey paylasırmısınız bu urunler gercekten cok guzel

    YanıtlaSil
  19. yatak örtüsüne bayıldımmmmm

    YanıtlaSil