25 Şubat 2012 Cumartesi

Sophia Bush Dilek Hanif tasarımı giydi!

Fashion Moda





Dilek Hanif bugün beni inanılmaz gururlandırdı. Sophia Bush çok sevdiğim bir oyuncu. Öne Tree Hill dizisi Amerika'da en sevdiğim dizilerden biridir. Sophia Bush'un oyunculuğu dışında kırmızı hali ve günlük hayatta da tarzını da çok beğeniyorum. Bu arada New York Antika Pazarını gezerken Sophia Bush'la karşılaşmış ve fotoğraf çektirmiştim. Fotoğrafı su an bulamıyorum keşke bulup sizlerlede paylaşabilseydim :) Oscar öncesi yapılan partiye katılan Sophia Bush Dilek Hanif'in tasarımlarından birini giymiş ve ne kadar yakışmış bakar mısınız? Dilek Hanif bizi her an gururlandirmaya devam ediyor ve gerçekten kıymetini bilmemiz gereken bir tasarımcı olduğunu unutmamamız gerekiyor.


4 yorum:

  1. gerçekten çok gurur verici.tebrikler dilek hanif:)

    http://pelin-in.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Sophia Bush'a bende bayılıyorum, One Tree Hill'de en sevdiğim karakterdi Brook :D Dilek Hanif tasarımı elbisesi gerçekten çok hoş durmuş üzerinde..

    YanıtlaSil
  3. Dilek Hanif en sevdigim turk tasarimcilarin basinda geliyor, bende cok gurur duydum kendisi ile:)

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Model ne de güzel taşımış, ama sofya cok da güzel taşımamış, sanırım elbise boy gerektiriyor..

    YanıtlaSil