11 Ekim 2011 Salı

Kendi küpenizi kendiniz yaratın!

Fashion Moda



Kendi İphone kabını kendin yarat projemizden sonra şimdi de kendi küpeni kendin yarat projesi yaptik. Kendi İphoneunu kendin yarat yazımda söylediğim gibi kupelerin malzemelerini M&J Trimming'den aldık. Aslında bütün bu resimlerde gördükleriniz düğme ve broş. Ama biz düğme ve broşları alıp küpe haline getirdik. Küpe arkalığı alıp, arkalarını kırıp, silikon tabancayla arkalarına yapıştırdık :) Kapalıçarşı ve Tahtakale'de bizim kullandığımız broşlar ve düğmeler gibi binbir çeşit düğme ve broş bulmanız mümkün. Küpe arkalığı alıp aynı şekilde sizde beğendiğiniz küpeleri bu sekilde yapabilirsiniz. Yukarıdaki resimde Derya'nın kulağında gördüğünüz küpeleri de biz yaptık. Birini yıldız, birini deniz kabuğu olarak seçtik. Küpeleri nasıl bir tarzda taktığını size daha iyi gösterebilmek içinde Derya'nin kıyafetini de fotoğrafladım. Aşağıdaki resimlerde ise küpeleri yaparkenki işlemlerimiz ve yaptığımız küpelerin son halini çektik. Beğendiniz mi bu projemizide? 



29 yorum:

  1. m&j trimming sadece manhattan'da mi? ayrica bayildim kupelere, big stud kupelere bayiliyorum! bi de neyin arkasini kirdiniz, bi de slikonla yapistirdiniz di mi? sorularim bu kadar :)

    YanıtlaSil
  2. evet evet bunu yapabilirimm:)) teşekkürler fikir için,sizin yaptıklarınız çok güzel olmuş bu arada cicilerinizi güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Küpeler mükemmel olmuşşş bundan snra Derya'da katılsın bütün etkinliklere =))

    YanıtlaSil
  4. fikri çok beğendim. küpe arkalığı nerden bulunur? Bi de kırma kısmına biraz daha açıklama getirebilir misiniz? benim de sorularım bu kadar:)

    YanıtlaSil
  5. deniz yıldızlı olan çok şekermiş, düğmelerden de çok şık küpe yapan arkadaşlarım var ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar =) ayrıca bunlar düğmeyse harika düğmeler bulmuşssunuz ;) belki yüzük de yapılabilir bu şekilde ;)

    YanıtlaSil
  7. koyu mavi favorim

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bayanlar için çok harika tasarımlar :)

    YanıtlaSil
  9. küpeler mükemmel görünüyor
    gerçekten harikalar!!
    derya da bir blog açsa ya :) ya da günlük stillerinize dair fotograflar da görelim burda ;) ikiniz de çok tatlısınız ...

    YanıtlaSil
  10. Selam,ilk yorumum bu..bir ses vereyim dedim:)elimde de bir dolu düğme vardı,küpe arkası da bulursam..oo aklıma neler geldi şimdi:)

    YanıtlaSil
  11. iphone dan sonra süper bir fikir olmuş
    ayrıca deryanın saç rengine bayıldım kendi rengi mi yoksa işlem var mı
    bununla ilgili de bir bilgi verirseniz sevinirim
    sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  12. B&D show gbi oluyo :) merakla bekliyoruz bütün şahane fikirlerinizi zewklernizi birleştirince tadından yenmiyor :)

    YanıtlaSil
  13. bu fikir benim hep aklımda ama bir turlu harekete gecemedim.

    http://trendsbysevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. çok sevimli olmuşlar :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Busecim cok hos olmus bayıldım bunlara bende Taki tasarimi yapıyorum cok zevkli bı is bu ;))
    http://ozlemzkya@blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Derya ne kadar sempatik ve tatlı yaaa..bi an önce bloglanmalı:))

    YanıtlaSil
  17. *Adsız
    Evet bir tek Manhattan'da var. 37 ve 6da. Evet silikon yapistirici kullandik. Dugmelerin arkasinda iplik gecirilen kismi kirdik :)

    *sarışın mamba olmaz mı?
    Cok tesekkur ederiz evet mutlaka yapin cok basit :)

    *İREM
    birakmiyorum artik onu, blogun yeni ortagi :p

    *ela
    Tahtakale'den bulabilirsiniz diye dusunuyorum kupe arkaligi. Bizde o tarz bir yerden bulduk burada. Dugmelerin iplik gecirilen kismi vardir hani, orasini kirdik, oralara silikon yapistiriciyla kupe arkaliklarini yapistirdik.

    *♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥
    evet super guzel oluyor :)

    * irem
    evet bunlarin hepsi dugme :) cok guzeller degil mi? Bir sonraki kendin yap projemiz kolye sonra yuzuk, boyle devam edicez :)

    *Hassan Summer
    tesekkur ederiz :)

    *nakedqueen, Adsız
    deryanin bir blogu var zaten moda blogu degil ama kendi projeleri ve cizimlerini paylastigi: deryasensoy.blogspot.com

    *♥ PINK PRINCESS ♥
    evet kesin yapmalisiniz hemen cok acil :)

    *Özge
    hayir tamamen dogal rengi :)

    *Çuçileta
    evet B&D show devam edecek :)

    *Trends by sevi
    bir an once gecin derim cok zevkli :)

    *Rainbow Gatherer, ozlema17
    cok tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil
  18. deryanin bir blogu var zaten :) ancak suanda websitem uzerinde calistigim icin bloga cok vakit ayiramiyorum :)

    benimki bir moda blogu degil tabii :)

    ayrica guzrl yorumlariniz icin de cok tesekkur ederim :)

    sacimin da kendi rengi evet :)

    YanıtlaSil
  19. çok zekice bir fikir olduğunu söylemem gerekiyor :) çok da başarılı olmuş, inspirational :)

    YanıtlaSil
  20. bunu görür görmez malzemeleri alıp oturdum küpe yapmaya... çok eğlenceli geldi :) fakat tek sıkıntı, çok orjinal düğme bulamadım ben :(

    YanıtlaSil
  21. kizlar, her yaptiginiz play,supersiniz, kupeler com guzel,bizlerede harika fikirler veriyorsunuz:-) be de sirf tasli olana bayildim:-) devamini bekliyoruz sevgiler cagil:-)

    YanıtlaSil
  22. ellerinize ve fikrinize saglık:) harika olmuslar hemen yapıcam;)

    YanıtlaSil
  23. istiridyeye aşık oldum, taşlılar da hoşmuş doğrusu.

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar eğlenceli bi post olmuş,keşke cidden hergün böyle şeyler yapabilsek ne kadar güzel olurr :) Blogun çok güzel :)) Takibindeyim!
    WwW.Nzlsyn.ßlogspot.com

    YanıtlaSil
  25. bayıldım ben bunlaraa :)
    www.kelebeginruyasi.com

    YanıtlaSil
  26. Ben sizin teyzeniz olacak yaştayım,tasarımlarınız çok güzel tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel küpeler,elinize sağlık sizin gibi gençleri tebrik ediyorum..Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  28. bencede ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel beyaz showdaki küpelerinizde çok güzeldi ve size çok yakışmıştı...

    YanıtlaSil
  29. denizyıldızlıküpeye bayıldııımmm...buselütfennn onu bana hediye etttt :((

    YanıtlaSil