14 Aralık 2011 Çarşamba

Moda'nin En şık Bebeği: Harper Seven Beckham!

Fashion Moda


Daha yazının başlığından kimden bahsettiğimi anladınız sanırım :) Victoria ve David Beckham çiftinin kızları Harper Seven modanın en şık bebeği oldu doğduğundan beri. Victoria Beckham'in kızı olduğunu duyduğumda küçük bir Victoria geliyor ve neler giydirecek merakla bekliyodum. Victoria Beckham bebeğini kendi kıyafetlerine uygun renklerde giydiriyor. Öyle tatlı ki bakmaya doyamiyorsunuz :) Dikkatimi çeken bir şey oldu bütün resimlerde oda Victoria Beckham'in Harper'i tutuşu :) Baksanıza her pozda aynı şekilde tutuyor.. Belki kızı ona biraz gülmeyi öğretir diye düşündüm ama kizida kendine benzetmiş, oda gülmüyor :p








29 yorum:

  1. aynı şıklık devam ettiği kadar aynı somurtkanlık da devam edecek sanırım nesilden nesile :))

    http://pamuksekerrr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. topukları o kadar yüksek ki bebeğe birşey olacak diye insan korkuyor. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,çok şık ama...merak ediyorum acaba bir tane habersiz çekilmiş tek resim karesi varmıdır?yine de çok hoş tabii...

    YanıtlaSil
  4. o topuklarla
    elim cebimde
    gozumde gozluk mahkeme duvari gibi suratimlan
    ben kesin dusururdum bebegi :))

    kadin iyi tasiyo bebegini valla

    annesi moda ikonu dogustan zengincan kizimiz normaldir guzel giyinmesi
    hele 3 oglandan sonra tek kizsan birini birakir birini giyersin suri cruise da geçer bu bence az daha buyusun 25 yas alti ikoncanlar listesinde yerini alir en iyi giyinen çocuk kategorisinde zaten birinci olur :))

    nerden giydiriyor bebegini markasi nedir giydiklerinin onu merak ettim ?

    ps : bu kadinin neresi 4 çocuk dogurmus bide su formuna bak gelde nutellaya dalma simdi =)

    YanıtlaSil
  5. Bebeğini aksesuar gibi taşıyor. :(

    YanıtlaSil
  6. Bu bebeler moda açısından çok şanslı. Bende diğer bir moda bebesi Suri Cruise hakkında yazmıştım:) http://trendsum.blogspot.com/2011/11/bir-moda-bebesi-suri-cruise-kafa-nereye.html

    YanıtlaSil
  7. buse hanım inanırmısınız daha ilk resmi görünce şu kadına birisi gülmeyi öğretsin yahu dedim içimden hiç gülmeyen donuk bir kadın kendisi :) yanlız herper ın sevimliliğini es geçemicem cidden çok şık ve çok sevimli bir bebek :)
    HANDE GÜLALMAZ

    YanıtlaSil
  8. eee annesi bir moda ikonu bebeğide aynı kendi gibi :)

    YanıtlaSil
  9. kızı nası sevimli de annesinin sevimsizliğinden etkilenmez umarım

    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Bebek çok tatlı,Kıyafetler ayrı bir guzel...Yalnız biri bana söylesin bu bebek üşümüyormu?Annesi çizme giymiş ,uzun kollu hırka giymiş,bebeğin ya bacakları çıplak yada kolları yazık vala bebeciğe:(

    YanıtlaSil
  11. ilk fotoğrafa öldüm bittim :))

    YanıtlaSil
  12. cocugunun da gulmedıgını fark etmemıstım ahaha cok iyi

    http://bernabozkurtt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. güzellik bütündür, gülücük güzele, güzellik katar.. Beckham tebessüm sevmiyr sanırm :) bu arada bebekte cok tatlı..

    YanıtlaSil
  14. baştan 3. pudra elbisesindeki gözlüğünün markası nedir yaaa kesinlikle almalıyım

    YanıtlaSil
  15. bebek babasına benziyor bence... bu kadın nasıl 4 çocuk annesi yaa... aglicam şimdi... ama bi insan bebeği bu kadar rahatsız tasir... cantamı sandı acaba... bebis tatlı ama annesine cekmez ins. gülmeyi bilir...

    YanıtlaSil
  16. Acaba kirismamak icin mi gulmuyor diye dusunuyorum bazen. bence kizi cok tatli ama yumusacik duruyor

    YanıtlaSil
  17. Moda'nin en sık bebegi simdilik Harper Seven Beckham!Ilerde senin kizin olucak buse abla ya da yegenin :))

    YanıtlaSil
  18. Bence Victoria Beckhamin her hareketi gibi bebegi tutus hareketi de calisilmis bir pozisyon;kendi durusunu bozmayacak ama cocugunu koruyan anne imaji olusturmaya calisiyor.
    Katie Holmes a verdigi akillar sonucu bu yasta makyaj yapan,topuklu ayakkabi giyen stilikon bir Suri ortaya cikti kendi kizini mutlaka ondan oteye tasiyacaktir. Bu kadar strateji gerekli mi diye sormadan edemiyorum tabi...

    YanıtlaSil
  19. cocugu o topuklularla tasimak ta basari.

    YanıtlaSil
  20. ben de bir post yapmıştım, çok şeker bu minnoş, annesi de ayrı bir güzellik tabii.

    YanıtlaSil
  21. mukemmel anne-kız!!:)

    YanıtlaSil
  22. bu tatlı bebişi de kendi gibi sopa yapmasa bari. biraz kilo al ya

    YanıtlaSil
  23. haha resimlere baktigimda ilk fark ettigim sey bebegini aksesuar gibi tutmasi :) canta gibi durmus :)

    YanıtlaSil
  24. şu beyaz etekli fotosuyla nasıl durmuş öyle ya çok acayip geldi bana emaneten tutuyormuş gibi alışmış artık kadın hem şık hem anne olmaya......
    http://bodrumorgu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Bebek resmen aksesuar gibi görünmüş..Çanta yerine kullanıyooo galiba...Bebişe yazık... :(

    YanıtlaSil
  26. bebeğin kıyafetlei çok güzel ama annesinin çocuğu tutuşu berbat...

    YanıtlaSil
  27. hayır bu kadının boyu zaten uzun, niye bu kadar yüksek topuk giyiniyor anlamadım

    YanıtlaSil
  28. Bu kadın neden hiç gülmüyor acaba...

    YanıtlaSil
  29. bebek degıl canta tasıyor sankı... ilginc.

    YanıtlaSil