31 Ocak 2012 Salı

Trend: Çorap+Topuklu Ayakkabı

Fashion Moda

Yine uzun zamandır aklımda olan ve hakkında yazmak istediğim bir trend daha: Topuklu ayakkabı içine giyilen çoraplar... Bu açıklamayı da niye yapıyorum, ele aldığım her trendin altına, "Bu trend iki senedir var." veya "Bu trendi sen daha yeni mi keşfediyorsun?" gibi yorumlar yazan okuyucularım oluyor. Ben her trendi anında fark edip takip etmezsem nasıl bu yazıları yazabilirim? :) Ama her hafta planlamama rağmen yazacaklarım değişebiliyor, yazılacakların süresi sarkabiliyor; o yüzden siz eleştirmeden ben açıklamamı yapmış olayım. Trendler zaman zaman özendirici, zaman zaman da "Bunları nasıl giyiyorlar?" diye düşündürecek kadar kötü oluyor. İşte bu trend, benim aklıma bu soruyu getiren bir trend. Moda gösterilerinde güzel durabilir, evet, ama günlük hayatta nedense sevemedim. New York'ta okuldayken de hep dikkat ediyordum; acaba sadece ünlüler mi uyguluyorlar bu trendi, yoksa sokaklarda da uygulanıyor mu, diye. Evet, sokaklarda da uygulanıyordu. Ben denemedim, denemeyi de düşünmüyorum. :) Ama trend oldu bir kere işte, ben de değişik karelerle anlatmak istedim bunu size. Sizin yorumlarınız nelerdir?

77 yorum:

  1. şık olmaktan uzak,çok kötü bir görüntü !

    YanıtlaSil
  2. bu trendi ben aynen şöyle dile getiriyorum katılır mısınız bilmem ama -kezban pariste- olmuş bunlar...
    bazen şöyle de düşünmüyor değilim hani-nerelerinden uyduruyorlar böyle şeyleri acaba?-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezban pariste kısmına katılıyorum hehehe :D

      Sil
  3. Ben daha yokken 23 belki de daha fazla yıl öncesinden bahsediyorum ; annemin böyle bir fotoğrafı vardı siyah beyaz dizaltı eteğinin altına sandalet ve içinde bileğe kadar beyaz çorap :)
    Bence bu moda o zamanlarda kalmış olsa bir daha açılmasa daha iyi :)

    www.aycelcehayat.com

    YanıtlaSil
  4. Sanırım hiç bir zaman bu trendi anlayamayacağım :) Söz konusu moda olduğunda asla asla dememek lazım ama hayatımın sonuna kadar bu trendi kendi yaşantıma adapte etmeyeceğimden eminim sanırım :)

    https://www.cisottosplace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. kırmızı sandalet ve içindeki çiçekli çorabın uyumuna bayıldım!

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. busecim günaydın,
    sabah sabah ilk yorumu ben yapayım o halde. bence bu trend çok şirin ama özellikle iri kemikli, kalın ayak bileklerine sahip ve taraklı ayakları olan bayanların uzak durması gerekiyor :) minyon bayanlarda da daha şık duruyor,tecrübeyle sabit :P ha bir de sadece etek ve elbiselerde güzel duruyor..caprilerle bacak boyunu kesiyor.

    YanıtlaSil
  7. Korkuunç :(! Yıllardır uzaktan izliyorum bu trendi ve gerçekten nefret ediyorum . Güzelim ayakkabıların tüm havasını alıyo bence ...

    YanıtlaSil
  8. Bence sokakta uygulayanlar uzun corap giysinler. Uzun corap kisa coraptan daha hos duruyor. Bencede gunluk hayatta pek guzel degil.
    sevgiler...

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Rihanna midemi bulandırıyor!!Gerisi fena değil.

    Aslında bak biz bu trendin sinyallerini teee yıllar yıllar öncesinden vermişiz. Nitekim eskiden köy gelinleri midi elbisenin altına kısa çorapla giyerdi kitten heel ayakkabılarını. Yani Avrupa bu defa bizden esinlenmiş:)

    YanıtlaSil
  10. bence biraz hatta biraz değil baya kötü olmuş ya :( bende deneyeceğimi düşünmüyorum açıkcası :)

    YanıtlaSil
  11. tozluk diede bilinen çorapları ayakkabılarımla giymeyi seviyorum.. tabi burun kısmı kapalı olan ayakkabılarım ve botilerimle ... çok da hoş oluyor.. mini eteklerin altında.. ama bu şekilde açık burunlu ayakkabılar renkli çoraplar hoş değil bence.. yinede zevk meselesi tabiki..

    YanıtlaSil
  12. ben de hic sevmedim bu trendi bence hic guzel degil.

    YanıtlaSil
  13. Olmaz olsun böyle trend:)

    YanıtlaSil
  14. sadece fotograflarda güzel duran, günlük hayatta gayet rüküş bir görüntü bence..newyork vaya istanbulu bilmem ama izmir-tepecik/kuruçay civarında bu trendin çoook öncüleri hanımlardan bu mevsimde bol miktarda görmek mümkün :))))

    YanıtlaSil
  15. Sevimli durmuyor bence de özellikle önü ve arkası açık ayakkabılarla çok daha kötü duruyor. Geçen yazdı sanırım Beren Saat bir ödül töreninde krem rengi ayakkabı içine krem çoraplar giymişti ve magazin programlarında moda olduğundan bile söz edilmemişti.Galiba bunun modası buralara geç ulaştı :)) (Emeğine sağlık okurken büyük keyif aldım)

    YanıtlaSil
  16. bu trend normalde maddi durumu olmayan kişilerde senelerdir var ve onlara böyle giyindikleri için dalga geçen insanlar dolu ama nedense moda olunca herkes uygulamaya geçiyor.eğer böyle oluyosa trend maddi durumu düşük insanlar modayı yaratmış olmuyor mu :)))

    YanıtlaSil
  17. sevgili buse,bir önceki yazında makyajla ilgili bir soru sordum..lütfen cevap istiyorum....teşekkürler şimdiden...(hülya)

    YanıtlaSil
  18. Bence de sadece moda gösterilerinde bu görüntüyü görelim bize yeter,olağan hayatta çok da hoş durduğu söylenemez.Hoş ülkemizde de bazı bayanlar bunu içten gelerek modayla ilgisi olmadan uygulayabiliyorlar,meğersem onlar önceden modayı tahmin ediyorlarmış da biz geride kalmışız:))) şaka bir yana bence güzel bir görüntü değil...

    YanıtlaSil
  19. Ben 2007 de denemistim ogrenciydim o zamanlar ve tuhaf bakislara maruz kalmistim o gun bugun denemedim daha :)
    Bence guzel eger yerind kombinlenirse :)

    YanıtlaSil
  20. Ben de beğenmedim,hiç hoş görünmüyor.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. kapalı ayakkabılarla bi derece belkiii ama açıklarla çok çok fenaa =) benim gözüm hala alışamadı..

    YanıtlaSil
  22. Bilekten bağlı ayakkabılarda çorap dize ya da bileğe kadar olunca güzel duruyor bence. Bağcıksız ayakkabılarda görünüşünü beğenmedim.
    Ben de denemedim ama ilkokul günlerimi hatırlattı.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. bence hiç güzel durmuyor ne kadar moda olsada

    YanıtlaSil
  24. Buse abla mezuniyette ne giydiğini çok merak ediyorum benim de yakında ortaokul mezuniyetim var acaba mezuniyet için bişeyler paylaşır mısın?? kendi elbiseni de lütfen:)

    YanıtlaSil
  25. Bence çok korkunç duruyor tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama ...

    YanıtlaSil
  26. hepsi birbirinden İğrenççç:(

    YanıtlaSil
  27. çok kötü ve basit duruyo

    YanıtlaSil
  28. Bence de defilelerde her ne kadar güzel gözükse de, günlük hayatta bana çok özür dilerim ama kenar mahalledeki kadınları hatırlatıyor. Bir tek diz üstü çorapla yapılan kombinler fena değil ama ona da uzun bir bacak lazım. Ben çorabı alalı 2 sene oldu hala cesaret edip giyemedim :)

    b-lure.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. gerçekten bu ikili ile kötü bir görüntü çıkıyor ortaya.. çok itici bence.

    YanıtlaSil
  30. beren saat bir ödül töreninde giymişti böyle ve o güzellikte bile saçmasapan duruyodu. o kadar diyim :)tarz olmak bence insanda 'bana yakışmaz ama ...'nda ne kadar güzel durmuş' dedirtebilmektir. beren saat'te bile beğenmediysem bu iş zorlama. trend belirliycez diye zırvalamaya gerek yok.bunun başarılısını blair waldorf yapıyo gossip girl bölümlerinde: baskın renkte kalın dokuda bir kilotlu çorapla baskın renkte topuklu ayakkabılar giyerek.

    YanıtlaSil
  31. Trend diye çorapla topuklu giyenler oluyo ya.Bişey demiyorum:)

    YanıtlaSil
  32. İyi ki her zevksizlik trend adını alıp girmiyor hayatımıza. Rihanna mesela, ne kadar korkunç görünüyor. Ve komik...

    YanıtlaSil
  33. Bence sadece moda gösterileriyle sınırlı kalmalı:)Ben de bir türlü ısınamadım bu akıma:)

    YanıtlaSil
  34. bence alternatif tarzlarda hoş durabiliyor.sarah jesica parker'ın konbinine yakışmış ama rihanna için iyi birşeyler söyleyemeyeceğim:)biraz cesaret işi bu akım zaten öyle kolay kolay uygulanacak bir şey değil bence :)

    YanıtlaSil
  35. slm buse bende bu trendi uygulamayı düşünmüyorum cesaret istiyor açıkcası:) geçen sene yılbaşında bir kızda görmüştüm bu trendi dizüstü çorap giymişti aslında hoş gözüküyordu ama ben yapamamm :) :) :)
    buralarda yeniyim bloguma bekliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  36. ben ayakkabıya göre değiştiğini düşünüyorum.çok iyi kombin yapıp,bunları gayet iyi taşıyanlar var.ancak resimlerde rihanna'ya hiç yakıştırmadım,ancak ilk fotoğraftaki toz pembe topukluyla olan kombin çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  37. ben de hiç mi hiç beğenmiyorum. hele rihanna'nın yaptığı ıyykk dedirtecek şekilde:/

    YanıtlaSil
  38. ben de hiç mi hiç beğenmiyorum. hele rihanna'nın yaptığı ıyykk dedirtecek şekilde:/

    YanıtlaSil
  39. bir türlü ısınamadım bu trende :) uzaktan seviyorum sanırım :)))

    YanıtlaSil
  40. its pretty disgusting

    YanıtlaSil
  41. Bende sevemedim hatta tabiri caizse ''kro'' buluyordum giyenleri ama yayinladiginiz fotolarda o kadar ozendirici duruyorlar ki insanin giyip sokaga cikasi geliyor ;)

    YanıtlaSil
  42. Bence çok kötü ya her moda olanı giymemek iste bu demek benim için.
    ELİF

    YanıtlaSil
  43. çoğu kötü görünüyor ama birkaçı gayet güzel bence :)

    YanıtlaSil
  44. Sarah jessica parker yine herzamanki gib çok trendy:)en ok onun tarzını sevdim:)

    YanıtlaSil
  45. ben de sevmedim bu yeni trendi :S

    YanıtlaSil
  46. Ben de sevmedim bu yeni trendi :S

    YanıtlaSil
  47. Ben açıkçası pek beğendiğimi söyleyemem.. topuklu ayakkabını şıklığını zerafetini düşürmüş :(

    YanıtlaSil
  48. yokya nekadr moda olsada nebilim böle giynmzki ama.. sana katlyrm ben begnmdm :S :D

    YanıtlaSil
  49. yokya böle giyinmezski nebilim bende begnmedim giymemde :S :D

    YanıtlaSil
  50. Hiç bana göre değil bu tür uçuk trendler,moda çekimi için kullanılabilir tabi ki ilginç duruyor tezat renklerle dikkat çekici oluyorlar ama günlük hayatta pek tahammül edilebilir cinsten değil:)

    YanıtlaSil
  51. topuklu ayakkabının zerafetini bozuyor, ayakkabıları basitleştiriyor. çoraba bakmaktan ayakkabıya dikkat edemiyor insan.

    YanıtlaSil
  52. bence sadece moda çekimleriyle sınırlı kalmalı bu akım;))) ben de denemedim denemeyi de düşünmüyorum...

    YanıtlaSil
  53. bnde bu modayı oldum olası sewemedim.dediğiniz gbi defilelerde ii durabilir ama mesela rihannanın ayağındakiler hiç yakışmamış bnce.moda diye insanlar çok absürd şeyler giymemeli bnce

    YanıtlaSil
  54. very cute styling for heels but it can very tricky. there is a very thin line between cute and girly and tacky

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    YanıtlaSil
  55. http://burcuy.blogspot.com/ herkesi beklerim .)

    YanıtlaSil
  56. Resimlerin birinde de olduğu gibi burnu kapalı ve özellikle bilekten bağlı ayakkabılarda kısa dantelli veya küçük delikli beyaz çoraplar giyilerbilir..ayakkabının rengi özellikle nude tonlarındaysa resimdeki gibi hoş bi görüntü olabilir bence..pilili etekklerlede kombinlenince :)

    YanıtlaSil
  57. Bence bu trendi gunluk hayatta uygulayanlar uzun corapla kullansinlar. Kisa bir tuhaf duruyor. Daha cok catwalk'a gore bir trend..

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  58. Açıkcası ben hiç beğenmedim. Köyden indim şehre gibi...:)

    YanıtlaSil
  59. Gorur gormez 7 yasimdaki ilkokul ayakkabim ve muhtesem kombinim geldi aklima :P siyah, burnu ve arkasi acik uzerinde cok ince sari kirmizi gri banti olan rugan ayakkabim ve beyaz, bogazi dantel kivrimli corabim 21 sene once ben bu modanin hakkini verdim denemem bile :)

    YanıtlaSil
  60. Trend diye bana göre sik olmaktan uzak hatta göze hos görünmeyen bir modayi uygulamam.O canim ayakkabilara uyumsuz coraplar giyerek ziyan etmisler.Seyda

    YanıtlaSil
  61. BÖYLE MODA OLMAZ OLSUNNN DİYORUMMM:)

    YanıtlaSil
  62. bence hiç şık değil gerçekten çok basit :S
    http://denizindunyasii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  63. ah keşke bizde giyebilsek diyor insan ama ne yazıkki biraz zor :(

    fashionbysis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  64. incecik guzel bacaklı özellikle ince bilekli olmayanlar giymemeli...rihanna bile olsa giymesin!

    http://bernabozkurt.com

    YanıtlaSil
  65. stilettolarda kezban havası versede ben bootielerle seviyorum

    YanıtlaSil
  66. Bu trendi bazen çok beğeniyorum. Uygulayabilmek için çoraplar bile aldım ama bir türlü beceremiyorum galiba::((
    www.styleceremony.blogspot.com

    YanıtlaSil
  67. On yargilarindan ve bir zamanlar kabul edilemez oldugu icin begenememis gorunuyor insanlar. Ancak mesele sartlanmisliklariniz. Bu arada ayakkabinin icine corptan daha verimli konular uzerine dusunmeye davet ediyorum butun ahaliyi. Ahali asil siz olmamissiniz.

    YanıtlaSil
  68. herkesin aksine bence cok hos duruyor tabii dogru corap secildiğinde...

    YanıtlaSil
  69. trend ilginç ben şahsen çorap giyemem öle ayakkabılara :S

    YanıtlaSil
  70. bence dize kadar çekilmiş hali ile güzel birde siyah uzun topuklularda ince corapla giyilince güzel duruyor onun dışındakiler örneğin rihanna'nın görüntüsü berbat..70-80 'li yıllarda annemin gençlik zamanlarda da bu şekildeymiş.Zaten artık herşey eskiye doğru trend olmaya başladı

    YanıtlaSil
  71. Ben bu trende bayiliyor ve de uyguluyorum, hos Turkiye'de hic denemedim Amerika kaldiriyor bir sekilde... Ozellikle duz platform topuklarla cok hos duruyor bence...

    YanıtlaSil
  72. tek kelime bu akım rezalet..

    YanıtlaSil
  73. ben beğendim sanırım tek beğenende benim )))

    YanıtlaSil
  74. çok çirkin bence tamamen şıklıktan uzak

    YanıtlaSil
  75. bu trend bence şıklıktan tamamen uzak ve çok çirkin duruyor tabi bu bana göre yakıştırıp bunu kullananlara saygım sonsuz :)

    YanıtlaSil
  76. Her trend seksi gözükmek zorunda değil,bende yaşadığım yer neticesiyle abuk sabuk tepkiler alma korkusuyla bu trendi uygulayamıyorum,ama çok hoş ve sevimli bir görüntüsü var.Özellikle de benim gibi minyon kızlara yakışacağından hiç şüphem yok.
    Soket çoraplar,platform ayakkabılar ile giyildiğinde çok daha sevimli bir şey ortaya çıkıyorsa,ama siz sadece platfrom ile seksi gözükmek istiyorsanız(ya da elegan)o zaman çorap giymeyin,ama bu trendin çıkışınıda yargılamayın.

    YanıtlaSil