30 Nisan 2011 Cumartesi

Ve sonunda: The Royal Wedding ve Kate Middleton zarifliği!

Fashion Moda


 Aylardır Kate Middleton'in gelinliğini kimin tasarlayacagi konuşuluyordu. Her kafadan başka bir ses çıktı herkes başka bir isim ortaya attı.. Başından beri gönlümden geçen isim Sarah Burton olmasıydı ve öyle oldu. "Modern" bir prenses olarak Alexander McQueen imzalı bir gelinlik bence çok doğru bir tercih olmuş. Gelinlik bence hiç görmediğimiz bir model değildi. Ama Kate Middleton'a çok yakışmış ve başarıyla üstünde taşımıştı. Ben gelinlik konusunda dantel hayranı olduğum için hem elbisenin etek kısımlarında hemde üstündeki dantel detaylarına bayıldığımı söylemek istiyorum. Küpe olarak zarif ve sade bir küpe seçiminde bulunması elbiseyi daha çok ön plana çıkarmıştı. 
Makyajını ise kendinin yaptığını duyunca şoka girdim! Gerçekten marifetliymis muhteşem kusursuzdu makyajı. Bu yaz henüz evlenmemiş ve gelinliğine karar vermeye çalışan gelin adaylarına bence çok başarılı bir örnek oldu bu :) Eminim bir çok gelin bu gelinlikle tasarımcıların kapısını çalacaktır.
Gelinliğin 2.7 metre uzunluğunda işlemeli bir kuyruğu vardı. Zarif gelinlikte İngiliz ve Fransız kumaşları birlikte kullanıldı. Gelinlik için özel olarak Kraliyet Nakış Okulu'nda elle işlenen dantel, Prenses Diana'nin da gelinliginde kullanılan "Carrickmacross" danteli. Dantelin kusursuz olması için her 3 saatte bir iğne değiştirildi ve gelinliğin kirlenmemesi amacıyla çalışanlar yarım saatte bir ellerini yıkadılar.

Kate Middleton haricinde düğüne gelenler arasında ki şıklık ise görülmeye değerdi. Hele o görkemli şapkaların hangi birine baksam şaşırdım :) Düğüne yaptığı 34 şapkayla Phillip Teracy damgasını vurdu. 

 en Kate Middleton'un kardeşi Pippa Middletoni da cok zarif buldum. Beyaz giymesinden çok daha renkli bir şey tercih etmesini beklerdim ama onunda elbisesi Sarah Burton imzalıydı. Kate Middleton'un annesinin bebek mavisi renginide çok iyi taşıdığını düşünüyorum.
Queen Elizabeth ise bu yaşına rağmen sarı rengi çok güzel taşımıştı :) 
İtiraf ediyorum Kate Middleton'un ne giyecegine olan merakim Victoria Beckham'in ne giyeceğine olan merakimla yarisirdi. Victoria Beckham bence yine çok zarif ve çok güzeldi. Victoria Beckham'in elbisesi kendi koleksiyonundan, ayakkabıları kendine özel hazırlanmış Christian Louboutin, şapkası ise Phillip Teracy. Biraz da suratı gülse :) 
Yine herkesin ne giyeceğini merakla beklediği konuklardan biri de Prenses Beatrice ve Prenses Euginedi. Prenses Beatrice'in şapkasını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Bana biraz Lady Gagayı anımsattı nedense.

Kate Middleton akşam yapılacak parti için ise yine Sarah Burton imzalı bir elbise giymiş. Bu sefer straplez, belde taşlı bir kemer ile tamamlanan yine zarif bir elbise.
Düğünle ve Kate Middletonla ilgili o kadar çok detay verildi ki inanamadım. Bir gelin bu kadar herseyinin dünyaların gözü önünde olmasından ne kadar hoşnut olurdu bilemiyorum :) Ablamla ilgili detayları verirken galiba bir daha dusunucem :p Kade Middleton'in ellerine çok dikkat ettim. Ojesi sanki açık bir pembeydi ve ne olduğunu da tabiiki detay olarak vermişler.
Bourjois So Laque Ultra Shine Nail Enamel in Rose Lounge ve Essie Allure oje kullanılmış.
Kate Middleton bence bugüne kadar ki seçimleriyle herkese örnek bir ikon olacağını dün giydiği gelinligiylede bir kez daha kanıtladı. Ne giydiğini her dakika takip ettiğim kadınlar listesinde baş sırayı aldığını söylemeden geçemeyeceğim :)

6 yorum:

  1. çok zorlama bir gelinlik bence. çok beklendik. saray kurallarına yenik düşmüş gibi geldi. ben beğenemedim. makyaj konusunda haklısın baya becerikliymiş doğrusu.kuaförü de Türkmüş:) düğün sonrası elbisesi ise gelinlik içi gibi elbisenin bir kuruğu bir de üst bolero danteli eksik:)

    YanıtlaSil
  2. Töreni başından sonuna kadar izledim ve çooook beğendim.Herşey kusursuzdu...

    Kate ve Will'in heyecanınıda unutmamak gerekir:))

    YanıtlaSil
  3. Beatrice'in şapkası nın Lady Gaga'yı anıtması konusunda sana fazlasıyla katılıyorum :)

    One Lovely Blogger Awards için http://glitteringsecrets.blogspot.com/2011/05/one-lovely-blogger-award.html :)

    YanıtlaSil
  4. Kate'in akşam kutlaması için giydiği elbise sade ve hoş ama Allah aşkına o hırka onun üzerine hiç olmuş mu Busecim:-( Zevksizlik miii, bilinçsizlik miii, İngilizlerin giyimden çok anlamaması mı artık neyse ne işte:-))

    YanıtlaSil
  5. Ha bir de ben Baş Nedimeyi çok beğendim.Sanırım kızkardeşi Kate'in dimi?

    YanıtlaSil
  6. ben 1 gelinin sade olmasindan daha gosterisli ve shik olmasindan yanayim.sirf kraliyyet gelini ve gelinligini 1 dunya markasi hazirladi diye begenmedigim 1 seyi begendigimi soyluyemeciyegim. makyaji saci kasi hic 1 seyini begenmedim. bence 1cok insanda benim gibi hayal kirikligina ugradi. kraliyyete yakisir muhtesem 1 sekilde cikmaliydi

    YanıtlaSil