11 Ocak 2012 Çarşamba

Nazlı'nın Baby Shower Detayları

Fashion Moda

Baby Shower Türkiye'de pek kutlanan ve bizlere ait bir gelenek değil aslında. Ama artık çoğu anne adayı sıkça yapıyor. Benim çok sevdiğim ve en yakın arkadaşlarımdan biri olan Begüm'ün tatlı ablası Nazlı, bir erkek bebek bekliyor; adı Eren olacak. Eren bebeğin Point Hotel Barbaros'ta Nazlı'nın yakın arkadaşları ve ailesine düzenlediği Baby Shower’ında tabiri caizse bir kuş sütü eksikti. :) Begüm aylardır uğraşıyor, bizzat biliyorum. Ben de Amerika'dan bazı malzemeleri kendim taşıdım, ufak da olsa katkıda bulundum. :) Bir de yaptırdığım kurabiyeleri göreceksiniz aşağıda. Günün fotoğraf çekimleri bana aitti. Öyle büyük bir zevkle yaptım ki, belki biraz yoruldum ama değdi bütün o yorgunluğa.



Masaların toplu bir görüntüsü… Bebeğimiz erkek olacağı için renk olarak mavi ve beyaz hâkimdi. Masa süslemelerinde yine açık ve koyu maviler kullanılmıştı.



Kapıdan içeri girer girmez hem isim hem de Nazlı için ufak notlar veya dilekler yazabilmek adına "Please Sign In" yazan bir giriş köşesi vardı.


İşte bunlar benim Amerika'dan getirdiklerim… :) Begüm, www.babyshowerstuff.com adresinden sipariş etmişti. İçinde ufak bir not defteri ve kalem bulunuyor. Herkese hediye olarak verildi.



Benim en sevdiğim köşe! "Nazlı Anne'nin Hatırası" köşesinde Nazlı, hediyelerini heyecanla teker teker açtı ve hatıra fotoğrafları çektirdi. Çok güzel kareler çıktı ortaya. :)



Balonların hepsi Parti Paketi’nden.



Ve leziz mi leziz tatlı büfesi! Dedim ya, bir kuş sütü eksikti! İşte, dediğim kadar varmış değil mi? Elma şekerinden jelibonlara kadar her çeşit tatlı vardı, görüntü öyle güzeldi ki ben yemeye kıyamadım vallahi! :)



İşte benim kurabiyelerim! :) Yine Esra Hanım’ın ellerine sağlık, muhteşem bir sanat çıkartmış ortaya. Günün sonunda şu tabakta sadece bir tane kurabiye kalmıştı. :p




Bunlar da Begüm’ün herkese hediye olarak verdiği kurabiyeler…
Burçin BİRDANE Butik Pasta Tasarımı
05325173188


Bir diğer favorim peçeteler… :) Bunların da tasarımı Ebru Ceylan ÇAP'a ait.
ceyturcap@gmail.com




Bu fotoğraf karesi gibi çerçeveyi Nazlı’nın arkadaşı Burcu yaptırmış. Bence süper bir fikir… Herkes bununla fotoğraf çektirdi ve harika bir anı olarak kaldı. :)



E, madem bu ara tırnak tasarımlarını konuşuyoruz bolca, Nazlı anne de bize malzeme verdi sağ olsun. :p İşte “EREN” yazılı tırnakları!



“Mommy to Be!”




Yine oje delisi olan ve bu konuda sıkı bir takipçi olduğunu bildiğim biri daha :)


"Geleceğin Anneannesi" :)



Ve işte mükemmellll ötesi pasta! Benim bugüne kadar gördüğüm en, en, en muhteşem pasta! Tek kelimeyle harika!


Burçin Birdane Butik Pasta Tasarımı www.burcinbirdane.com
05325173188


Hediyeler açılır, herkes tebrik edilir ve bu yorgunluk sona erer. Şimdiden hep birlikte Nazlı Anne’nin sağlıklı bir doğum yapmasını ve sağlıklı bir evlat yetiştirmesini dileyelim.

41 yorum:

  1. Ah hepsi çok güzel olmus.
    Hele çerçeve çok güzel düsünülmüs:):)

    YanıtlaSil
  2. bütün herşey süper... pastaya bayıldım..
    birşey sormak istiyorum fotoğraf karesi gibi olan çerçeve nerede yaptırılmış acaba?ben de oğlumun doğum günü için benzer birşey yaptırmak istiyorum ama nette bulamadım bir türlü..
    teşekkürler,sevgiler..
    zerrin

    YanıtlaSil
  3. ayferyesilyurt11 Ocak 2012 10:41

    ayy çoookk şeker yaaa güzel fikirler en çok tatlı bölümüne bayıldııımmm :) yorgunluğuna değmiş bence :)

    YanıtlaSil
  4. pasta nerden yaptırılmış acaba çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. bu pastaaa olaymış yahuuu çocuk yapmayı asla düşünmeyen ben bile bu pasta için bi çılgınlık yapabilirim hehee:D allah sağlıklı sıhhatli annecine kavuştursun bu tatlı bebeciği:D

    YanıtlaSil
  6. pasta nerde yaptırıldı..harika!!!
    Elif

    YanıtlaSil
  7. Maviş maviş çok güzel.Pastaya bayıldım:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yazi gercekten cok guzel bir fikir oldu daha anne adayi bile degilim ama yapmak istediklerimin cogunu canli gormus oldum :) supersin buse

    YanıtlaSil
  9. saklanası bir post olmuş, tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  10. Buse hanım her şey çok ama çok güzel. Ellerinize sağlık.
    Ama en çok hoşuma giden emek verenleri unutmayıp isimlerini tek tek yazmanız. O bayıldığınız muhteşem pastayı da sevgili arkadaşım Burçin Birdane sihirli elleriyle tasarladı keşke onunda altına adını yazsanız... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. pastaya bayıldım çok orijinal tebrikler kim yaptıysa...

    YanıtlaSil
  12. BABY SHOWER COK OZENTI BI ISIM ONUN YERINE Bebeğe Hazırlık Partisi
    Bebeğe (ya da Yeni Anneye) Hediye Yağmuru
    Çocuksuz Hayata Veda Partisi
    Bugünleri Çok Özlersin Partisi
    DENILSE OLMUYOR MU!!!!!

    YanıtlaSil
  13. selamlar. uzun zamandır benmoda'dan takip ediyordum . ama bu postunuza yorumsuz gecemedim :) herşey çok güzel olmuş. ben de bu aralar babyshowerları çok takip eder oldum 3 hafta önce de kendim için hazırlayayım dedim... keşke bunu daha önce siz hazırlamış ve ben de görmüş olsaydım. çok güzel fikir olurdu bana da... gerçi benim kızım benimkini beğenmiş olacak ki partimizden 1 hafta sonra doğumuna 5 hafta kala erkenden aramıza katıldı... sizleri kendi bloğuma da beklerim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Her şey mükemmel, tüm detaylar düşünülmüş, tek kelimeyle bayıldım, emeği geçen herkesin ellerine sağlık..

    Sağlıklı bir doğum diliyorum:))

    YanıtlaSil
  15. Pastaya ba-yıl-dım. Sakıncası yoksa nerede yaptırıldığını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  16. Hersey cok güzel,cok iyi hazırlanılmış.ama yanlış anlamayın benim kendi fikrim Türkçe kelime ve cümleler kullanmalıyız,hem siz bir blogger olarak bu düşünceme olumlu bakarsınız diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş her şey, çok ellerine sağlık herkesin. Pastaya bayıldım, senin kurabiyeler ve diğer yiyecekler müthiş. Ancak salonu pek sevmedim ben. Tipik br otel salonu soğuk soğuk...Keşke daha farklı bir mekanda yapsaydı. Tüm süslemeler daha güzel görünürdü.
    Bir de şöyle bir düşüncem var baby showerlarla ilgili. Bu bizim kültürümüzde olmayan bir şey aslında. Bizde bebek doğduktan sonra kutlamalar yapılır, insanlar görmeye gelir bebeği ve anneyi, mevlitler okutulur. Diğer inanışlarda da bebek doğmadan önce olur bu tarz olaylar ve sonrasında anne ve bebeğin sessizliği, sakinliği, mahremiyeti korunur. Bizde durumlar karıştı son yıllarda. O yüzden bana baby showerlar çok cazip gelmiyor. Hala yabancıyım. Ama çıkan ürünler enfess!İnsan kıyamaz hiç birine gerçekten.
    Eren umarız annesi ve babası için iyi bir evlat olur, ışık ışık olsun yolu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. cok cok guzel bir parti ! Eren bebege ve annesine saglik dolu bir dogum diliyorum.. Bu arada oglumun d.gunu icin super fikirler buldum :))

    YanıtlaSil
  19. Herşey çok güzel olmuş, çok ince düşünülmüş.
    Fotoğraflariniz çok güzel, anneye sağlikli doğumlar diliyorum.
    Sevgiler
    Gülcihan

    YanıtlaSil
  20. zorlu süreçte bence çok da moral vermiştir:D http://semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Bir arkadasim sayesinde haber aldim ve blogunuza girip hazirladigim peceteleri gorunce cok mutlu oldum:)
    Hele bir de sizin tarafinizdan begenilmis olmasi beni daha da mutlu etti.
    Nazli hanim'in baby shower'i tahmin ettigimden de guzel gecmis :)

    İsmim ve mail adresimi de ayrica belirtmis oldugunuz icin tesekkur ediyorum.Web sitemi de ziyaret etmeniz dilegi ile ...sevgiler.
    Ebru Ceylan Cap www.primarima.com

    YanıtlaSil
  22. bizim kültürümüzde olmasa da güzel olan etkinlikleri yapamayacağımız anlamına gelmez, hayatın anlamını daha iyi anlayabileceğimiz anlara bir kutlama daha eklemiş oluruz diye düşünüyorum, baby shower her haliyle yapılası bir parti:)

    YanıtlaSil
  23. BUSE ÇOK BEĞENDİM ANNELER İÇİN ÇOK FAYDALI Bİ POST AMA FİYATLARDAN DA ORTALAMA OLARAK BAHSET DE BİLGİMİZ OLSUN BÖLE Bİ BEBEK PARTİSİ YAPMAK İSTERSEK KAÇA MAL OLUR MESELA??

    YanıtlaSil
  24. pastanın güzelliğe süslere bak harika olmuş hepsi...

    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com

    YanıtlaSil
  25. Detyalar,resimler ve pasta harika..BU resimleri gorunce üçüncüyü dogurasım geldi :P

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar güzel düşünülmüş ayrıntılar var. Pasta süper, hediyeler harika. Eren bebek sağlıkla doğsun, huzurla ve şansla büyüsün.

    YanıtlaSil
  27. Buse hanım,
    Başta ilgi ve beğeniniz için size, sonrasında pasta ile ilgili güzel yorumlar yazan herkese çok teşekkür ederim.
    Benim için de hem pasta hem de kurabiyeler (hatta burada yer almayan bir de mini topkeklerimiz vardı :)) hazırlama süreci çok keyifli geçen ürünledi. Diğer detaylar, renkler, fikirler, her şey çok çok güzel düşünülmüş.
    Eren bebeğe şimdiden sağlıklı ve uzun bir ömür dilerim.
    En içten sevgilerimle...

    www.burcinindenemeleri.com
    www.burcinbirdane.com

    YanıtlaSil
  28. baby showerlar en sevdıgım organızasyonlardandır benım heryerde sırın sırın seyler olur. cok ozenılmıs ve guzel bır baby shower olmus bu da..herkesın ellerıne saglıkk..pasta da sahane..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. gerçekten her şey üzerinde çok düşünülerek yapılmış, bir tanecik bebeciğe hazırlık partisi ne de olsa :) bu arada cookiestore - Esra Gök süper, gerçekten bayıldım kurabiyelere akşam akşam arayıp sipariş bile verdim :) teşekkürler buse

    YanıtlaSil
  30. Her ne kadar gereksiz bulsam da bu olayı,olayın bu noktasına takılmadan bakmaya çalıştım önyargılarımı kaldırarak :) ve gerçekten çok özenildiğini ve her şeyin çok cici olduğunu söyleyebilirim ama yukarıda başka bir yorumda da okudum mekan daha sıcak bi yer olabilirdi gerçekten,anneye de bebeğe de sağlık mutluluk diliyorum =)

    YanıtlaSil
  31. ya bunlar bizim adetlerimiz değil ki ne kadar özenti bir toplum olduk böyle!! baby shower mış... happy halloween ı da kutlayalım madem !!!

    YanıtlaSil
  32. Çok özenle hazırlanmış bir organizasyon. Pastasından, kurabiyesine, minik hediyeliklerden dekorasyona kadar herşey çok güzel gözüküyor :)) Nazlı Hanım'a Eren bebeğin gelişinde dağıtılmak üzere ben de kendi yaptığım bebek şekerlerinden hediye etmek isterim eğer ilgilenir ve şimdiye kadar hazırladığım ürünleri beğenirse :) Bloğumda yer alan çeşitler çok sınırlı hazırlayabileceklerimin çok küçük bir kısmını temsil ediyorlar. Umarım beğenirsiniz :) www.dideminhayalatolyesi.com 'dan bana ulaşabilirsiniz eğer ilgilenirseniz :)) tekrar tebrikler

    YanıtlaSil
  33. baby shower harika olmuşş.. e tabii benim bitanecik teyzem burçin birdanenin yaptıgı mukemmel pastada ayrı bir güzellik katmışş..

    YanıtlaSil
  34. selamlar! sizi çok severek takip ediyorum ve yazılarınızı çok beğeniyorum. Herşey için çok teşekkürler. Eleştiri mahiyetinde olacak yorumum biraz kusura bakmayın yanlış anlaşılmayayım sizi değil aslında Türk milleti olarak neden bu kadar özenti olduğumuzu. ben amerikaya ilk geldiğim de "baby shower" ne demek anlamamıştım yani direk Türkçe'ye çevirince çok saçma gelmişti =)ama sonradan öğrendim ve Türkiye'de kutlandığını ilk defa görüyorum. Amerikan özentiliğimiz var ya bizim. aslında bizde de var o gelenek azıcık bilsek; bebek görmeye geldiğinde misafirler eli boş gelmiyor hatta doğumdan sonra anneye moral oluyor. Yani bizde doğumdan sonra kutlanıyor onlarda doğumdan önce.

    YanıtlaSil
  35. Doğmamış bir bebek icin bu kadar hazırlık yapılması bana da çok mantıksız geliyor. Çunku doğumhane denen yerden kimin sağ çıkacağı belli olmaz.Ondandır ki sanki bebek doğunca sağ salim ordan çıkınca bir kutlama yapmak çok daha samimi geliyor bana. Evet inanılmaz guzel dusunulmus detaylar var helal olsun emeği gecen herkese ama organizasyonun adı cok yapay duruyor.. Bencede turkce bir isimle toplanılış amacı zikredilseymiş. Tabi bunlar zevk ve bütçe meselesi işler:) S
    Sevgiler...

    not: yorumlara cok nadir cvp veriyor olmanızın hatta bazılarına hiç cvp vermemenizin sebebini merak ettim

    YanıtlaSil
  36. güzelmiş biride bana böyle doğum günü sürprizi yapsa :D

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar
    Her zaman zevkle takip ettigim bir blog...
    Bugun gezerken benim icinde supriz oldu cerceve ve flama seklinde bayraklar benim tasarimim :)
    ve begenilmesine cok sevindim :)
    bilgi almak isteyenler benimle iletisime gecebilir...
    eakbalik84@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Buse hn. öncelikle blogunuzun mükemmel olduğunu söylemek istiyorum..Her konuda bilgilendiriyorsunuz, bayıldımm..Tavsiyelerinize uyuyacağım..Ayrıca benim de bir blogum var ve bende çiçeği burnunda pastacıyım..Butik pasta, cupcake ve kurabiye yapıyorum..Facebookta da börek,kek,yemek,pasta, kurabiye tarifleri paylaşıyorum..Facebookum: Cicinin Mutfağı.. Blogum; miskokular-nesrin.blogspot.com .. herkesin gönlünden geçen bütün güzelliklerin gerçek olması dileğiyle..:))

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Buse Hanım,
    Ellerinize sağlık, baby shower'ı o kadar güzel ve detaylı anlatmışsınız ki, okurken kendimi parçasıymışım gibi hissettim. Eğer arkadaşınız sezeryanla doğum yapmayı düşünüyorsa, kendisine iyileşme sürecinde yardımcı olacak C-Panty sezeryan iç çamaşırı hediye etmek isterim. C-Panty hakkında bilgi almak için www.sezeryankulodu.com adresini ziyaret edebilirsiniz. Model ve beden için bana gma@gobuluk.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    Sevgiler,

    Aslı

    YanıtlaSil
  40. güzel bir paylasım..hepsi harika. pasta müthiş.

    YanıtlaSil
  41. çocuk daha doğmamış görmemişin çocuğu olmuş gibi şu organizasyona bak. zenginler ne yapacağını şaşırıyor. çocuğu doğduktan sonra yapsa neyse diyeceğim. Baby shower falan çok özenti şeyler bunlar.

    YanıtlaSil