28 Şubat 2012 Salı

MANGO defilesi için İstanbul'a gelen AMBER LE BON BT Blog'a konuk oldu!

Fashion Moda



Önce biraz Amber Lee'yi tanımayanlara kim olduğundan bahsedeyim.. Amber Lee dünyaca ünlü bir model. Lakabı da "Bambi" :) Bu akşam yapılacak olan Mango İlkbahar/Yaz defilesi için Türkiye'ye geldi. 90'lı yılların ünlü mankenlerinden Yasmin Le Bon'un Duran Duran grubunun solisti Simon Le Bon'la yaptığı evliliğinden dünyaya gelmiş. Daha 23 yaşında ve müzik ve fotoğrafçılık üzerine eğitimi almaş ama kariyerini modellik üzerine devam ettiriyor. Modelliğinin yanısıra müziğe olan tutkusunu özel davetlerde DJ'lik yaparak devam ettiriyormuş. Bu akşamki defile sonrası düzenlenecek After Party'de DJlikte yapacakmış. Bende fırsattan istifade SwissOtel'in muhteşem manzarasında stil ve moda üzerine ufak bir röportaj yaptım kendisiyle. işte keyifli röportajımız..

Buse TERİM: Kendi stilinizi nasil tanimlarsiniz?
Amber LEE: Benim tarzım çok değişkendir. Herşeyi karıştırmayı çok severim. Ama genelde siyah giyiyorum. Rahat giyinmek benim için en önemli şey. Kiyafetlerimin içinde rahat değilsem ne giydiğim hiç önemli değil, kendimi iyi hissetmiyorum.


Buse TERİM: Dolabının olmazsa olmaz parçaları nelerdir?
Amber LEE: Chanel çantam benim dolabimin göz bebeği! :) Sanırım su an en iyi baktığım şey o. Dolabimda çok iyi bakıyorum. Onun dışında iyi bir siyah jean, beyaz tshirt ve güzel bir deri ceket dolabimin olmazsa olmazları arasındadır. Su sıra güzel çizmeler ve renkli topuklululari da seviyorum.


Amber Lee'nin çok beğendiği Peter Pilotto SS 12 tasarımları

Buse TERİM: Her modelin kendine özgü bir tarzı vardır. Sen kendi tarzını nasıl tanimlarsin?
Amber LEE: Benim tarzım çok çabuk değişiyor. Her şeyi bir arada giymeyi çok severim. Genelde siyah tercih ediyorum ve rahatligima çok duskunum.

Buse TERİM: Yurt dışında takip ettiğin bloglar var mi?
Amber LEE: Bloglari takip etmiyorum çünkü vaktim olmuyor ama sanırım takip etmem gerekiyor. Twitter hesabım var orada arkadaşlarımı takip ediyorum. Genelde zamanım olduğunda gitar çalıyorum son 5 senedir ne zaman vaktim olsa zamanımı gitar çalmakla geçiriyorum.

Buse TERİM: Favori tasarımcıların kimler?
Amber LEE: Su siralar, Peter Pilotto'ya bayılıyorum. Style.com'da son koleksiyonunu inceledim ve her bir parçaya hayran kaldım. Ben genelde renklerden çok urkerim ve siyah giyerim. Peter Pilotto çok renkli bir tasarımcı. Koleksiyonundaki her parçayı almak istedim ama giniyirken risk almaktan çok korkuyorum ve kolaya kaçıp hep siyahi tercih ediyorum ve bu sebeple sanırım yine beğendiğim parçaları giyemeyeceğim :)

Buse TERİM: Moda fotoğrafları da çekiyor musun?
Amber LEE: Evet, moda fotoğrafları da çekiyorum ama genelde portre ve mimarı fotoğraflar çekiyorum.

Buse TERİM: BT Blog okuyucularına onerebilicegin stil tuyolarin var mi?
Amber LEE: insanların "bunla bunu karıştırma" veya "bunla bunu giyme" dediği şeyleri" mutlaka giyin. Çünkü öyle şeyler çok daha sık durabilir. Giydiğiniz her şeyle mutlu olmayı deneyin. Gulumsemenizi eksik etmeyin. Giydiklerinizle rahat değilseniz o zaman giymeyin, bu en onemli sey sanırım!


Kısa ama oz böyle keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Röportajı gerceklestireli henüz 1 saat geçmiş olsa da sizlere hemen yetiştirmiş oldum :) Gazeteciler, televizyonculardan önce BT Blog'dan hızlıca görmüş oldunuz Amber Lee'yi. 20:30'da MANGO İlkbahar/Yaz defilesinide merakla bekliyorum ve izliyor olacağım. Bakalım MANGO yeni koleksiyonda neler yapmış.. Umarım sizde röportajdan keyif almışsınızdır.. :)

19 yorum:

  1. bence sen ondan daha güzelsin :)

    YanıtlaSil
  2. yeleğine bayıldım:)
    www.trendiye.com

    YanıtlaSil
  3. yüzük? Gözden kaçmadı sanma :-)

    YanıtlaSil
  4. takılarına bayıldımmm

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir röp teşekkürler :) Bu arada pantolonun çok hoş..

    http://www.kilimcininkorkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Vatandaş Haber Ajanası olarak sizi destekliyoruz Buse Hanım.
    http://www.vatandashaberajansi.com

    YanıtlaSil
  7. güzellik hangi güzellik? televizyonda görünce şaşırdık kaldık. öyle güzel diye poh pohladılar ki amber lee denen kadını. bağdat caddesine çıktığınızda bu kızdan daha güzel en az 50 kız görürsünüz.bildiğin kız kezban valla

    YanıtlaSil
  8. çantalara bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Herkese cok tesekkur ederim :) Yuzugumu antika pazarindan almistim..

    YanıtlaSil
  10. röpörtaj harika olmuş, ama sen daha harikasın..Bende sıkı Mangocuyumdur..Gardrobum baştan aşağı mango diyebilirim..E bide autlet mağazası dibimde olunca, bu normal sanırım.:)Tebrikler..

    YanıtlaSil
  11. kot cekete bayildiimm ! havali,şık, gosterisli ve de mukemmel <3

    YanıtlaSil
  12. fotoğraf çektiğini bilmiyordum bak, öğrenmiş oldum. teşekkürler röportaj için :)

    YanıtlaSil
  13. bence de çok başarılısın kısa süredir takip ediyorum ama çok hoş şeyler yapıyorsun gerçekten :)devamını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. Güzel bi söyleşi olmuş. Söyleşiyi güzelleştiren de "Bambi"nin güzelliği sanırım :)

    YanıtlaSil
  15. Cok tesekkur ederim hepinize :)

    YanıtlaSil
  16. mekan cok güzel.. Sizlerle daha güzel cıkmış.. :)

    YanıtlaSil