13 Şubat 2012 Pazartesi

Dog and the City ~ Köpekler için tasarlanmış en kaliteli site!

Fashion Moda


Dün Twitter üzerinden paylaştığım bazı fotoğrafları görmüşsünüzdür kimileriniz. "Dog and the City", Türkiye'de her zaman olması gereken ve çok doğru işler yapan bir site. Ben New York'tayken "PetCo" diye bir yerden köpeğim için alışveriş yapıyordum. Bu arada sekiz yaşında Golden Retriever cinsi bir köpeğim var. Ve sekiz senedir bizimle birlikte. Adı Fındık. Babasının adı Ceviz olduğu için biz de onun adını Fındık koyduk. :) Çok uzun zamandır Bodrum'daydı; şimdi yanımızda, İstanbul'da. Dog and the City, Amerika'daki PetCo'dan Fındık için alıp taşıdığım ne varsa her şeyi bulduğum bir site oldu. Özellikle aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz "Fabuleash" en favori ürünüm oldu.

O kadar şık duruyor ki size anlatamam. 42 kiloya kadar olan bir köpeği taşıyabiliyor. Kesinlikle kopmuyor ve kırılmıyor. İstediğiniz rengi tercih edebilirsiniz. Bu muhteşem siteyi ve ürünlerini köpeği olanlara mutlaka öneriyorum. Müthiş kaliteli bir site bir tık ötemizde artık.

5 yorum:

  1. Site harikaymış gerçekten paylaşım için teşekkürler.. bu arada bloğumda hediye çekilişi düzenliyorum, beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel bilgilendirme için teşekkürler gerçekten ama sekiz yaşındaki bir köpeğin nasıl 10 yıldır sizinle olduğunu pek çıkartamadım :) Sanırım tersi olacaktı karışıklık olmuş ;)

    YanıtlaSil
  3. site çok güzel köpeğim olsaydı burdan bazı şeyler almak isterdim kediler ile ilgili bildiğinz varsa paylaşımınızı bekliyorumm....bide ilk fotoğraftaki yanınızdaki ali mi?

    YanıtlaSil
  4. Paylasimin icin tesekkurler Busecim, ''Hippy'' icin cok guzel, kaliteli urunler bulabilecegim bir site:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Köpek cok tatlıymıs ;))

    YanıtlaSil