7 Nisan 2011 Perşembe

Kına Detayları

Fashion Moda

 Yeni evlenecek olanlara ufak ufak tüyolar vermek adına sizleri kıramayıp yaptığımız bazı detayları paylaşmaya karar verdim :) Önce kına detayları ile başlıyorum..
Ben ve ablamın bir kaç arkadaşı,  bu resimlerde gördüğünüz fotoğrafları çektirmek üzere Galatada bulunan "Giy-Çek Nostaljik Stüdyo"ya gittik. O kadar eğlendik ki anlatamam :) Herkes bir sultan kılığına girdi, kıyafetler, takılar herşey orada hazır, siz sadece ne giyeceğinizi seçiyorsunuz. Ufak bir stüdyo var orada ud, tef, yapma üzüm, eski zaman tadı verecek herşey var. Her fotoğrafta ayrı bir masal yaratıyorsunuz. Biz bu çektirdiğimiz resimleri kına davetiyesinde ve tef üzerine bastırıp kına'da dag
ıttık. Özel günler içinde fotoğraf çeken bu yer neresi diye merak ediyorsanız adresi ve internet sitesi:

Adres:
Serdar-ı Ekrem Caddesi
Doğan Apt. No.30-C
Galata/İstanbul

Not: Tefler organizasyon şirketi tarafından yaptırılmıştır. Tef üzerine dijital baskı uygulanmıştır.
  • işte benim için kına'nın favorileri! Solda gördüğünüz çikolataların üstünde farklı padişah resimleri var. çikolataları o kadar çok beğendim ki davetliler gelmeden önce çaktırmadan bir kaç tane yedim, itiraf ediyorum :) Bu çikolatalar size özel yapılıyor. Sadece kına için değil, doğumgünü, düğün, doğum her türlü organizasyonda sizin istediğiniz şekilde üretilebiliyor. Bu çikolataları yaptırdığımız adres:
http://logolucikolata.com/

  • Kına'da kullandığımız lokum ve badem ezmeleri Cafer Erol'a ait. Sağ resimde gördüğünüz fes şeklinde ki tatlımızın tasarımı ise çok sevdiğimiz Ozgeciğimize ait :) Tatlı büfesinin resimlerinide aşağıda görebilirsiniz.. 

 Cafer Erol şubeleri:
İstanbul Kadıköy
Yasa Cad. No:19
Kadıköy / İstanbul
T: (216) 337 11 03 / 347 21 49
F: (216) 449 02 42
İstanbul Göztepe
Tütüncü Mehmet Efendi Cad.
No:120
Kadıköy / İstanbul
T: (216) 386 45 06
İstanbul İstinye Park
Pazar Yeri
T: (212) 328 34 34 / 345 59 50


Tatlı Büfeleri

  • Biz giriş müziği olarak Pinhani'nin "Düğün" şarkısını kullandık. Şarkıyı o kadar sevdik ki hala dinliyoruz, sonrasında tabii ki klasikleşmiş Candan Erçetin- Yüksek Yüksek Tepelere çalındı :) Şarkıyı dinlemek isteyenler aşağıdaki resme tıklayabilir. 
  • Benim kiyafetim size daha önce söylediğim gibi kırmızıydı. Kına'nin dekoruda bolca kırmızıyla dolu olunca güzel bir ahenk oluştu farkında olmadan :) Elbisem J Mendel, küpelerim ise Miu Miu. 
  • Ve esas merak ettiğiniz şey galiba kına sahibinin ne giydiği :) Ablamın elbisesi Nur Yerlitaş imzalı. Elbisesine ek olarak eldiven gibi gözüken bir ellik yapıldı. Hiç aklımızda böyle bi fikir yokken Nur Yerlitaş'in fikriyle böyle bir şey yapmaya karar verdik. Elbisesini tamamlayan çok farklı bir detay oldu.

  • Arkadaşlarının üstünde gördüğünüz kaftanları sadece o gün kullanmak üzere kiraladık. Kendisinin giydiği kaftan ise Tuvana Büyükçınar. Elbisesinin rengi mor olduğu için ise kaftanın içine yine mor rengi kattık.
  • Gece boyunca çekilen fotoğrafları davetlilere hediye ederken yine giy-çek stüdyolarında çektiğimiz "haseki merve sultan" (ben ben ve arkadaşları ona böyle bir isim taktik :) :p fotoğraflarını kullandık.
  •  Gecenin DJligini S&S Music Maker'dan İlker Evci üstlendi. İlker bizi bir coşturdu, pir coşturdu. Bir dakika bile yerimize oturmadık :) Kendisi her türlü organizasyonda sizin isteğinize göre çalabiliyor  tabii ki. İlginizi çekerse ve Dj arayışındaysanız adres ve telefonları:
S&S Music Maker: Ihlamur Yıldız Caddesi Keşşaf Sokak Şatıroğlu İş Hanı No: 4/4 Beşiktaş/İstanbul 
212 - 236 44 07 

  • Benim için padişah baskılı çikolatalardan sonra gecenin favori detayı sahne üzerine yapılan "Merve" yazılı plexi kaplama resim oldu.    

  • Masa süslemelerimiz daha çok kırmızı renk ağırlıkta olup, süsleme olarak gerçek meyveler ve çiçeklerle hazırlandı. 

 
  • Davetiye bu resimde gördüğünüz renk ve bu renk haricinde mavi,pembe,kırmızı,fuşya gibi 21 tane canlı renk seçilerek herkese farklı renklerde dağıtıldı. Davetiyenin açılmamış hali yukarıda resimde gördüğünüz şekildeydi. Her davetiyenin rengine göre yukarıda resimde gördüğünüz gibi davetiye rengiyle uyumlu ikişer adet taş kullanıldı. O gördüğünüz kağıt kısmınada gidecek kişinin adı yazıldı. 
  • Davetiyenin içinde ise yine kına'nın ana teması olan ve çoğu yerde kullandığımız giy-çek stüdyo'da çekilen fotoğrafı kullandık. Sonunda yukarıda gördüğünüz sonuç ortaya çıktı :)


    Herşeyiyle en ince detayına kadar düşünmeye çalışarak hazırlandığımız bir gece oldu. Eğlenmek, eğlendirmek adına koşuşturmacalarımız günler öncesinden başladı. Sonunda ise tatlı yorgunluklarla dolu güzel bir mutluluk kaldı :) Umarım bu adresler ve fikirler sizlere yardımcı olur. Bu yazı gibi bir de nikah ve parti detaylarını yazacağım. Takipte kalın.. :)

    26 yorum:

    1. harika detaylar yakalamışsın busecim en çok çikolatalarla elbiselerinizi sevdim :))

      YanıtlaSil
    2. Herşey mükemmel olmuş..En güzel kına gecesi olmuş diyebilirim :)
      Elbiseniz harika çok beğendim , çok yakışmış ,çok güzel bir renk tercih etmişsiniz.Ablanızın elbisesi de harika'en sevdiğim renk ' Mor:) çok güzel taşımışsınız elbiselerinizi ,burdan bize aktardığınız kadarıyla süper
      , eksiksiz bir kına gecesi olmuş.Mutluluklar..

      YanıtlaSil
    3. masaların süslemeleri süper olmuş bütün detaylar harika mervenin davetiyelerdeki fotoğrafı çok orjinal olmuş ewlenirsem bu fikri aynen copy-paste yaparım :)

      YanıtlaSil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    5. mükemmel bi rehber oldu bizim için ;) b yastıkta kocasınlar hep böle içte gülümsesin işallah..

      YanıtlaSil
    6. buse hersey tek kelime ile muhtesem...yalniz bunlarin hepsini siz tek basiniza dusunmediniz sanirim?lutfen organizatorunuzun ismini de verir misin?tum bunlari kim organize etti acaba? cunku herseyi duzgun bir sirada yapmak tek basina imkansiz olsa gerek...

      hersey bahane aslinda..allah ablana mutluluk versin. darisi senin de basina :)

      serra

      YanıtlaSil
    7. tek kelime ile bayildimmm, ablana ömür boyu mutluluk ve darisi senin basina.
      birsey bilmek isterim: hangi organisasyon sirketi ile hazirladiniz bunlari ?

      almanyadan AHU

      YanıtlaSil
    8. O kadar guzel ki fotograflar,dusunulmus ince ayrintilar, her fotografa bayildim. Keske bu fotograflari gordukten sonra evlenseymisim dedim:) Bu arada ikiniz de cok guzel olmussunuz.

      YanıtlaSil
    9. bence en önemli şeyi yazmamışsınız :):Fotoğraflar
      Fotoğrafları kim çekti acaba?

      YanıtlaSil
    10. müthisss!!!!!! davetiyeye bayildim. nerede yaptirdiniz acaba?

      YanıtlaSil
    11. detayları vermen gerçekten çok güzel olmuş okurken eğlendim çok, darısı senin başına

      http://4m1k.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    12. Herşey harika görünüyor. Ablana mutluluklar dilerim darısı başına :))

      YanıtlaSil
    13. gerçekten de çok güzel geçmiş, neşe, mutluluk fotoğraflardan taşıyor, ablan ve eşine bir ömür mutluluklar dilerim:)

      YanıtlaSil
    14. Kına gecesini nerede yaptığınızı söyleyemez misin?? Çok beğendim fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla da:))

      YanıtlaSil
    15. *Rococosh
      tesekkur ederizz :) benimde favorim cikoaltalardi hemde cok lezzetlilerdi :)
      *Öyle çok şey var ki içimde ...
      Cok tesekkur ederiz guzel yorumlariniza :)
      *sharapowa
      tabiiki buyrun yapin :)
      *Funda Ceyhan
      Cok cok tesekkur ederiz :)
      *..trend Pınar'ı..
      ne mutlu bana amac buydu zaten :) tesekkur ederiz!
      *Adsız, Adsız
      cok cok tesekkur ederiz.. organizasyon A46'ya ait..
      *Kiyiya Vuranlar
      cok tesekkur ederiz ayni hisleri bende yasadim butun bu dugun telasi boyunca :)
      *cnsn95
      fotograflar S&S visual maker tarafindan cekildi, organizasyon sirketine bagli olan fotografcilar
      *Nina
      davetiye organizasyon sirketi tarafindan yaptirildi pek bi bilgim yok o yuzden :/
      *balli badi yavrısı
      Amin cok tesekkurler :)
      *fashioninfection
      AMINNNN! tesekkurlerr :)
      *tarih84
      di mi? mutlulugu gozlerinden okunuyor :) tesekkur ederiz..
      *Adsız
      tabiiki soylerim hatta atlamisim bunu Adile sultan Sarayi :)

      YanıtlaSil
    16. Canım sende ablanda okadar güzel olmuşsunuz ki ilgiyle ve zevkle okudum fotoları keyifle inceledim .Ömür boyu mutluluklar dilerim ablana ...

      YanıtlaSil
    17. Yakında hazırlıkları olan biri olarak sana çok teşekkür ederim tüm önfikirlerin için Sevgili Buse :)Ablana mutluluklar dilerim, darısı başına inşallah :)

      Aybilge*

      YanıtlaSil
    18. buseee :)
      fes seklindeki tatlilari nerede yaptirdiniz? cok guseller, yakinda evlenecegim ben de :) bu arada kocaman kocaman mutluluklar da merve'ye :)

      YanıtlaSil
    19. ayyy ben bunları yeni görüyorumm (malum bebek doğdu bilgisayar bile açamadımm), hepiniz şahanesiniz vee süperrr bir kına!! bayıldımm.
      ayy bunları bizim sitede de yayımlayalım yaa! çok güzel fikirler var burda.

      YanıtlaSil
    20. Canim harika harika Olmus ya masallah ablan ve sen ikinizde cok guzel olmus detaylar muhteşem ben bisey sormak istiyorum yardımcı olabilirsen cok sevindim kına kaftanı ne kadar acaba onu merak ettim bende yakında evlenecek biri olarak cok begendim ii bı fikir oldu

      YanıtlaSil
    21. işte şimdi olmuş:) kına elbisen düğünde giydiğinden daha güzel . ikisinde de mor kullanmışsın ama bu kıyaffet daha zarif daha sade . kıyafette yoğunluk yerine aksesuarlarla yoğunluğu sağlamak daha iyi . hem bu kıyafet kına gecesi konseptine de çok uymuş daha oryantal bi hava katmış

      YanıtlaSil
    22. seni çok tebrik ediyorum. hergün açıp takip ediyorum.maşallah sana kızım.başarıların daim olsun.ankaradan emekli 55 yaşında bir takipçin.

      YanıtlaSil
    23. Bu nasıl güzel bir kına gecesi olmus böyle hemen evlenesim geldi:)):p ve de Merve'nin elbisesinin detaylarina ve senin elbisene bayıldım. :)

      YanıtlaSil
    24. bayıldım herseye bende dugunumde 2 ay sonra bazı detaylarınızı kullanacagım sadece merak ettıgım dugun eglencesınde ve kınada sectıgınız muzıkler sımdıden mersi:))

      YanıtlaSil
    25. canım ablanın kaftanının fiyatını mümkünse öğrenebilirmiyim bende diktirmek istiyorum da

      YanıtlaSil
    26. suan sizi CNN de izliyorum ..iyiki de bakmışım bu bloga faydalı paylaşımlarınız için tesekkürler :)

      YanıtlaSil