18 Kasım 2011 Cuma

Trend: Transparan Şemsiyeler!

Fashion Moda


Kış geldi ve yağmurlar başladı. E yağmur deyince akla gelen ikinci şey şemsiye olur her zaman değil mi? :) New York sokaklarında her yağmur yağdığında herkesin elinde gözüme çarpan transparan şemsiyeler çok moda. Bir kez daha trendleri ve modayı sokakların belirlediğine şahit oldum. Her yağmur yağdığında farklı farklı modellerini görmeye başladım bu şemsiyelerin. Ben kendime "İ Love NY" yazanından aldım :) Şemsiyelerin özelliği hem oval oluşundan dolayı başınızın çevresini tamamiyle yağmurdan koruması hemde şık görünmesi. Işte bu yazidaki resimlerde sokaklarda, Gossip Girl'de Serena Ve Blair'in, New York sokaklarında ise Kardashian kardeslerin ellerinde bu transparan şemsiyeler..



16 yorum:

  1. Bunlar Türkiye'de kaç senedir var. İstiklal'de, Eminönü'nde, metro çıkışlarında kaç senedir 5 tl'ye satılıyor bu şemsiyeler. Bizler için yeni değil yani :)

    YanıtlaSil
  2. taksimde de var oval değil ama düz ve tabi kaliteli değil ama 5 tl :D burda da trendleri sokak belirliyor

    YanıtlaSil
  3. bu şemsiyeleri çok seviyorum, bir de desenlileri var, geçen sene t-boxtan dantel desenli olanını almıştım.yeşil olanını. hatta uçlarında da kalplerden metal süsleri var. herkes şemsiyemi çok seviyordu okulumda. ayrıca siyah ve pembe renkleri de vardı. bilmiyorum şu anda hala satılıyor mu.

    YanıtlaSil
  4. bunlar zaten kaç yıldır türkiyede moda ve ben kullandım her rengini halada kullanıyorum suan fotolardaki renk var bende..

    YanıtlaSil
  5. bunların daha gelişmiş versiyonlarıda çıktı dantellei fırfırlı gibi hepsi türkiyede mevcut

    YanıtlaSil
  6. Bende her yagmurda sokakdan mecburen aldigim icin 10 tane fln var bende..trend olmasina sevindim:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Trensparan semsıyem vardı ta kı gecen yıla kadar ızmırın dengesız havasında yanıma alıp guneslı cıkınca butun gun tasıyamadım ve attım smdı ızmırın havasına mı kızayım yoksa kendıme mı bılemedım :)))

    çekilişime beklerim

    http://www.nalanhaznedar.com/2011/11/nalan-haznedar-hediye-verirse.html

    YanıtlaSil
  8. İstedikleri kadar moda olsun sevemedim .. sadece t-boxın üzeri desenlileri var nu çok seviyorum

    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  9. Bence bu sene trend şeffaf yağmurluklar :)

    YanıtlaSil
  10. Kuzum pek yakında Stil Pazarı'nda kuşluları olacak .)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,

    Ben de bir blogger olmaya çalışıyorum. Eğer yardımcı olursanız beni çoook mutlu edersiniz :))))))

    http://dilayla-dilaila.blogspot.com/

    Şimdiden teşekkürler !!!!!

    YanıtlaSil
  12. ankarada nerde var acaba bu semsiyelerden ,istanbulda var diye yazılmıs ustte ama o bundan degıl duzu bu sekılde olanı guzel bence

    YanıtlaSil
  13. EVET ARKADAŞLAR NEREDE OLDUĞUNU BİLEN VAR MI BU OVAL ŞEMSİYELERİN ????

    YanıtlaSil