27 Aralık 2011 Salı

New Yorktaki Evimin kapılarını sadece size açıyorum! :)

Fashion Moda



Sizlerle hayatımı paylaşmayı ne kadar sevdiğimi bir kez daha kanıtlayacağım bir şey yapıyorum.. New York'ta yaşadığım evin kapılarını sizlere açıyorum :) Normalde böyle şeyler yapmayı pek sevmem ama modayla ne kadar iç içe yaşadığımı görmenizi istiyorum, biraz da yaratıcılığımı tabi :) 4 senedir burada yaşıyorum, aynı zamanda okuyorum. Öğrencilik hayatım artık sona erdi, iş hayatına atılıyorum yavaş yavaş :) Ama bu evde o kadar keyifle oturdum ki nasıl bırakıp döneceğim hiç bilmiyorum :( Önce salonumun fotoğraflarıyla başlayayım.


Plak sevgim, itiraf etmeliyim ki, Issız Adam’ı izledikten sonra ortaya çıktı. Burada Türkçe plak bulmak imkansız ama Adele, Bob Marley gibi plaklar aldım Normal CD kalitesindeki şarkılardan o kadar farklı ki… iyiki almışım… Annem Türkiye'den gelirken Ajda Pekkan, Nilüfer, Teoman gibi isimlerin plaklarınıda getirdi. Özellikle bloguma yeni yazılar yazarken arka fonda plaklarımı çalmak bana çok güzel bir ilham veriyor.. (Nereden aldım? Urban Outfitters)


Salonum evde en çok vakit geçirdiğim yer. Her moda sever gibi bende pop art ve Marilyn Monroe tablolarını çok seviyorum. Bu yüzden koltuğumu tamamen pop art'a çevirip duvarıma da kocaman bir Marilyn Monroe posteri astım. Her gün Marilyn Monroe'ya bakarak zaman geçirmek bana güzelleşmek konusunda ilham veriyor :p DVD'lerim, CD'lerim ve dizilerimi hepsini de oraya koyduğum bir rafın üzerine dizdim, güzel de oldu.


Evimin en güzel köşesi sanırım her biri bana farklı hatıraları hatırlatan fotoğraflarım. Arkadaşlarım ve ailemle geçirdiğim en güzel zamanları özetlediğim bir fotoğraf kolajım var duvarımda. Bazen kendimi bu fotoğraflara dalıp gitmişken buluyorum.. (Nereden aldım? Urban Outfitters)


Benim evime gelenin dikkatini en çok çeken şey her yerde duran dergilerdir. Dedikodu dergisinden tutun, alışveriş dergisine kadar her çeşit dergi bulunabilecek bir ev benimkisi :) Daha çok okumadığım ve okumam gereken dergileri bu gördüğünüz resimdeki gibi üst üste gözümün daha çok çarpacağı bir yerde topluyorum ki kendime hatırlatma olsun "Bu dergileri okuman lazım Buse" diye bağırsınlar! :)
Arada arkadan Deryayla resmimizde çıkmış :)


Bu gördüğünüz çikolata değil mum :) Ama yaktığınız an Hersheys'in çikolatası gibi kokuyor bütün ev. Ve canınızı feci şekilde çikolata çektiriyor :) O yüzden çok sık yakmamaya çalışıyorum ama evimin güzel kokmasını istediğimde de dayanamıyorum. Amazon.com'dan almıştım :)



Kitaplarım da dergilerim gibi evimin olmazsa olmazlarından... Bu kitapların bazılarını hayatımın ilerki döneminde bana yardımcı olabileceğine inandığım için aldım, kimini de okuldaki derslerim için… Çok yakın zamanda kendime bir ofis açmak istiyorum. Bu kitaplar ofisimin raflarını süsleyecek inşallah :)



Çerçevelerim tatile gittiğim yerlerden topladığım çerçeveler. Aruba, Puerto Rico temalı cercevelerimde oradan hatıra olarak sakladığım fotoğraflar var içlerinde. Bir de en yakın arkadaşımla en sevdiğim kahraman Hello Kitty içinde fotoğrafımız :)


Laduree kutularım... Onları atmaya kıyamıyorum.Hele de şu pembeli olan! O yüzden evimde dekorasyon olarak kullanıyorum..



Vogue çerçevesiz bir moda sever evi olur mu hiç? :) Bunu New York sokaklarındaki satıcılardan almıştım. Binbir çeşit Vogue kapağı çerçeveleri var evimin renklerine uygun olduğu için bunu tercih etmiştim.



Kapımın ufak süsü Buse'nin B'si :) (Nereden aldim? Anthropologie)



Duvarımda ablamın kına detaylarında size bahsettiğim tefler asılı. Çok şeker durdular dekorasyon olarak :)

İşte evimin en keyifli yeri, mutfağım. Açıkça söylüyorum, yemek yapmayı çok seviyorum, mütevazilik yapmayacağım güzelde yaparım :p 4 sene yalnız yaşayınca yemek yapmayı, bulaşık yıkamayı, çamaşır yıkamayı da her şeyi bir bir öğreniyorsunuz. O yüzden annemle babama hep teşekkür etmişimdir. İyiki beni buraya yollamışlar, bir çok şeyi tek başıma halledebilmeyi öğrendim. Bilmediğim şeyleri yapabildiğimi gördüm. Tek başıma olmasaydım bunların hiçbirini yapamazdım.. Gerçekten kendi başına yaşamak başlı başına bir sorumluluk… Beni böyle uzaylı gibi görüp hayatında hiç bulaşığa elini değdirmemiş, çamaşır yıkamamış, yemek yapmamış diye düşünenlere de buradan cevap vermiş olayım bu konuda :) Yalnız yaşayan bir öğrenci neler yapıyorsa bende hepsini teker teker yaptım.



Daha önceki resimlerde de fark etmişsinizdir; evimin her köşesinde farklı Hello Kitty desenli şeyler var. Bu da ekmek kızarttığımda üstüne Hello Kitty suratı basıyor :) (Nereden aldığımı unuttum :()


Mutfağımın sevimli aşçısı :p



Ve eldivenlerim.. Özellikle fırında tatlı, kek türü şeyler yaptığımda bir elime mickeyi diğer elime cupcakeleri geçiriyorum :)




Buzdolabım hayatımın yarısını anlatıyor diyebilirim :) Her gittiğim yerden topladığım magnetler, canım babamın, ailemin, yine arkadaşlarımın fotoğrafları, ablamın düğün davetiyesi, dergilerden kestiğim fotoğraflar, her şeyin ufak bir kolajını yaptım burada..



Ve son olarak banyom ve odam.. Banyomda parfümlerimin ve ojelerimin durduğu böyle bir raf var :) Bu rafı çok seviyorum nedense…


Bakım ürünlerim ve makyaj malzemelerim alt alta duruyor gördüğünüz gibi. Kremlerimi neredeyse her gün kullandığım için kolay ulaşabilecegim bir yerde durmaları çok iyi oluyor.



Ve takılarım.. Beğendiniz mi? İşte böyle bir yerde yaşıyorum ben kısaca :) Ama artık dönme zamanı :(

75 yorum:

  1. Çok cici bir ev paylaştığınız için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Sen burada da tatlı bir hayat kurarsın kendine, algın geniş,zevklisin, imkanın var, çok güzel olur herşey hiç merak etme. Ama sende biliyorsun ki hayatının en güzel dönemini bırakıp geliyorsun, bende üniversiteden dönerken aynı buruklukla dönmüştüm. Ama yeni her anın tadı bir başka, umut dolu olsun herşey...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok sirin bir evin var buse. Senin gibi.
    Fatma

    YanıtlaSil
  4. merhaba verdiğiniz linklerden Türkiye ye de sipariş var mı?

    YanıtlaSil
  5. yaa ba-yıl-dım!!! Ne kadar dogal ve icten bir kız oldugunu bu posta bakanlar anlayabilir! O evin ıncık cıncıklıgı nedir nasıl sevimli bir kız evidir bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  6. Aklıma bi soru takıldı, o kitaplar nasıl geildi Tr'ye öylee! :)

    YanıtlaSil
  7. evin çookk güzel gözünün arkada kalması çok doğal..
    ben takı aparatlarını çok beğendim nerde bulabiliriz

    YanıtlaSil
  8. Evin de senin gibi çok cici Buse, sabah sabah içimi açtı. Yurtdışında yaşayan biri olarak şu ara en sıkıldığım dönemde bana moral verdin benim gibi olanların varlığını hissettirdin belki bende senin gibi kendi dünyamı yaratmalıyım evin içinde bu bana biraz özlemimi unutturur. Bu arada bundan sonra TR de mi olacaksın ABD'de mi iş konusunda ne yapmayı düşünüyorsun? Bol şanş şimdiden gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  9. busecim saolndaki marilyn monroe tablo ve koltuga bayıldım..Çok zevklisin..

    Sevgiler Nİno

    http://ninostudio.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. bayıldımm resmenn çok şirin bir ev ve acını anlamışta oldum :)

    YanıtlaSil
  11. evin de senin gibi rengarenk, sıcacık! koltuk süper! ahaha bayıldım. but you got me at US weekly and hersheys syrup! =) ahaha

    YanıtlaSil
  12. merhaba, bir onceki paylastiginiz fotolarda (busenin stili) taktiginiz gozlugun markasi nedir acaba? buzdolabinin ustunde babanizla olan fotoda da o var :) tesekkurlerr! bu arada ev harika! kacinci kat yuksek gorunuyor???

    YanıtlaSil
  13. burt's bees'leri gördüm banyo rafında :)

    YanıtlaSil
  14. Çok ttlı bir evinz var. Güle güle oturun! :)

    Sevgiler,
    Pırpır

    YanıtlaSil
  15. Busecim samimiyetin ve içtenliğin evine de yansımış :) Marilyn monroe dekorasyonlarda benimde favorim.Laduree kutuların ve teflerde bence harikalar yaratmış!aslına bakarsan tüm detaylarını çok sevdim dergiler,şamdanlar,fotoğraflar,magnetler... bende her gittiğim yerden magnet toplarım buzdolabımı bir atlasa çevireceğim I♥NY magnetini de Türkiyeye gelirken senden bekliyorum.:)
    öperim cnm.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Sıcacık bir ev burası her detaya bayıldım canım, hello kıtty ekmek kızartma makınan beni benden aldı :) çok tatlısın çok;)

    YanıtlaSil
  17. busecim evin o kadar sıcakki , çok beğendim. ayrıca herşey muntazam duruyo, tebrik ederim. yeni hayatında da başarılar..

    YanıtlaSil
  18. Genelde yaşadığımız yerleri çok fotoğraflamak aklımıza gelmez dimi?. Resim çektirdiysek de çok sayıda değildir. New york anılarında sadece gezdiğin yerler olmayacak artık.. 4 sene üzerinde oturduğun koltuk da ölümsüz !

    YanıtlaSil
  19. çok şeker dekore edilmiş bir ev..
    bir Hello Kitty hayranı olarak sitemize göz atmanızı öneririz..
    İtalya'dan getirdiğimiz orjinal Hello Kitty Mobilyaları beğeninize sunarız..

    www.ci-sssa.com
    http://ci-sssakids.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. O kadar güzel detaylarla döşemişsin ki evini çok beğendim :) ben de olsam bırakıp dönmek istemezdim :)

    YanıtlaSil
  21. Harika! Ama ben olsam buzdolabına o resimleri yapıştırmazdım her gördüğümde ailemi daha fazla özlerdim çünkü :))

    YanıtlaSil
  22. bayıldımmm.Çok güzel dizaYN etmişssin gerçekten

    YanıtlaSil
  23. cok cok cok tatli bir evin varmis canim..yeni evininde ayni güzellikte olacagina eminim:)
    ayrica buzdolabinin üzerindeki imparator resimlerini apayri begendim:)Allah basinizdan eksik etmesin onu..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. buse hanım suana kadar en keyif alarak okudugum yazı bu oldu açıkcası bu tarz postlarınız modayla ilgi postlardan daha cok seviyorum ne biliyim eviniz, bakım tüyoları fala filan bunları daha zevkle okuyorum :))

    YanıtlaSil
  25. bide buse hanım konuyla alakasız ama avon un ürünlerini hiç kullandınız mı? eger kullansıysanız ahngi ürünlerini kullandınız çok meth ediyolar sizide avonun gecesine gittiğinizi twitterda gordum sizde kullanıyomusunuz merak ettim lütfen yardımcı olun hangi ürünlerini denediniz? sevgilerr...

    YanıtlaSil
  26. busecim, amerikayı bırakıp dönmek zor, özellikle ny'u. senin icin hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  27. DVD'lerin arasındaki Unutulmaz Maçlar DVD'si..... :)

    YanıtlaSil
  28. ben olsam hayatta dönmem NY dan hayatta :D:D :D http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. İlk dikkatimi çeken şey Dvd'ler arasında Unutulmaz Maçların olduğu dvd.Sanırım ben onu cd'yi izlerken gerçekten duygulanıp ağlamıştım.GALATASARAY'lılık böyle bir şey olsa gerek sanırım.ŞANLI kelimesinin tek karşılığıda GALATASARAY'dır!
    MArilyn Tablona bayıldım gerçekten çok güzel.
    Hello Kitty ekmek kızartma makinasını görünce öldüm,hatırlıyorsan bundan önce twitter'da kartvizitlik sormuştum sana.. Hello Kitty manyaklığım çocukluğumdan beridir devam etmekte..
    Buzdolabının üzerindeki İMPARATOR'un fotoğraflarıda aranızdaki sevgiyi fazlasıyla anlatıyor.
    Genel olarak evindeki minik detaylarda zevklerimzn bir olduğunu anlayabiliyorum :)
    Laduree candır kutulara kıyılmaz.Evin bir köşesinde kullanman çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  30. cok güzel bir evin var güle güle otur ve paylastigin icin tskler :)

    YanıtlaSil
  31. tabii dışardan bakınca insanlara uzakta okumak,kolay ve eğlenceli geliyor ama ben de evimden uzakta okuyorum o kadar da kolay olmuyor bazen bilmediğin bir sürü şeyi öğreniyorsun :) evin de senin kadar şirin tam bir öğrenci evi tabii o öğrenci modaya tutkun olunca bu kadar da şık oluyor =)

    YanıtlaSil
  32. çok güzel bir yaşamın var çok şanslısın ve evin cidden muhteşem.

    YanıtlaSil
  33. şirin bir ev marlyn detaylarını çok beğendim.Ama Türkiye herşeyden önce yaşamaya değer ,daha güzel bir evin ve düzenin olacağına inanmalısın....:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Buse ablacimm evin cok sirin,cok guzel bayildimm!!Gercektende tam tahmin ettigim gibi cikti;tam seni yansitiyo her ince detayiyla :)Oradaki evinden ayrilma vakti gelmis olsada insallah daha iyi bir ofisin olucak bizimle is hayatindaki basarinin mutfaginin resimlerini paylasicaksinnn :) seni seviyorum <3

    YanıtlaSil
  35. Çok şirin bir ev ve gercekten cok huzurlu gözüküyor . biten bir hayatın sana daha cok güzellikler getirsin canım...

    www.nalanhaznedar.com

    YanıtlaSil
  36. Bu evi ve amerikadaki günlerini zaman zaman çok özleyeceksin demedi deme:-)) Tabii ki diğer arkadaşların dediği gibi sen TR'de de güzel bir ev ve hayat kurarsın ama yurtdışındaki o tat her zaman bambaşka oluyor işte Buse'cim.Tecrübeyle garantili:-)) Bundan sonrası için herşeyin senin için en hayırlısı ve güzeli olması dileğiyle. Bu arada evin çok sevimli, sıcacık ve TERTEMİZZZ valla bravo:-)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. sıcacık bir ev, bnm en begendiğim yeri kesinlikle buzdolabı üstü çok karakteristik bir alan orası cunku :)
    Imparator baş köşede süper:)

    YanıtlaSil
  38. Urban outfitters dan aldıginiz plak çalar tr ye ship edilir mi acaba??

    YanıtlaSil
  39. Evinizin dekorasyonunuzun hepsi birbirinde güzel ve şık ama ben en çok aile fotoğraflarına ve birde Sn:Fatih TERİM!in fotoğrafına bayıldım o fotoğrafı alabilseydim benim için çok ama çok iyi olurdu aslında:) iyiki varsınız :):):):):):

    YanıtlaSil
  40. Evin fena değil ama Fatih Terim'in çocuğu olsam bu evde mi otururum be... NewYork'un en güzel rezidansında oturup içini de çok şık döşerdim... Şans işte..

    YanıtlaSil
  41. CANIIIMMM tam senlik,seni yansıtan bir ev bayıldıımmm :))


    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  42. Busecim lütfen bana o banyodaki parfüm sisesi var siyah yuvarlak onun ismini bana söylermisin cünkü bende kullaniyordum bi ara ismini unuttum:) daha bulamadim ondan lütfen ama lütfen ismini istiyorum mümkünse

    YanıtlaSil
  43. ayferyesilyurt28 Aralık 2011 17:09

    çok güzel bi evin vamış buse dikkatimi çeken küpelerini raf şeklinde yapman onu çoookk beğendim ve salondaki duvar saatine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  44. Çok tatlı, sıcacık duran bir evin var, aynısının İstanbul versiyonundan ben istiyorum tabi Ankara'dan kurtulabilirsem :(

    YanıtlaSil
  45. bide burdakiii soruları soruyorum ama yeni posta gecince diğer posttaki soruları cevpalsan dah iyi olmaazmı girip girip cevapları kontrol etmekden yorulduummmmm :)))) mucuxxxx

    YanıtlaSil
  46. çok cici dairen varmis :))
    bu arada uzayli olmadigini belirtmen iyi olmus bazilari zengin olunca bisey yapmadigini sanardir yaniliyorlar iste sende her genç ogrenci kiz gibi kendi isini kendin gormusun gayet dogal olarak :)

    mumkunse bi zamanda ablanin evinin dekorasyonundan bir topic yapsan yada kendi istanbuldaki evinizi yada isterlerse derya baykalin evini :))

    basarilar blogun için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  47. bir öğrenci evinin olabileceği en güzel dekorasyona sahip..çok çok çoookk beğendim :).bırakmak çok zordur..ama daha güzellerini ofisine yaparsın inşallah...sevgilerle...

    mervishko.blogspot.com

    YanıtlaSil
  48. cok guzel gercekten :D
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. hani bazı evlerin kendi kişiliği olur derler ya.. aynı sizin evinizi tarif ediyor bence bu söz.. şahsına münhasır sıcacık ve bir o kadar modern ve yaşamaya özenilesi bir yer olmuş.. :)
    çok beğendim gerçekten harika! :)

    YanıtlaSil
  50. Hello Kitty ekmek kızartma makinesi kalp ben

    YanıtlaSil
  51. Ne kadar hayat dolu, yaşayan bir ev bu böyle.Blogunu henüz keşfettim ve çok sevdim.Pop art desenli koltuğuna da da bayıldımm:)

    YanıtlaSil
  52. buss urban outfitters plak calardan ben de almak istiyorum ama online satin alicam. tavsiye eder misin, gorunu mu basit mi ya da klasik p. calar mi alsam? tavsiye eder misin? sevgiler selin..

    YanıtlaSil
  53. buse selam, tasininca satacak misin esyalarini? nydayim ben eger satiyorsan hello kitty ekmek kizartma makinasi cok hosuma gitti.. nerden almistin?

    YanıtlaSil
  54. ay bayıldım ne şeker bi evin var,o evden hiç huzur eksik olmasın :) bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  55. fit öğrencisi olarak seneye bende ordayım=) ancak imkanlar malum yurtta kalıcam, ama olurda kalırsam evde senden ilham alıcam=) çok tatlı bir ev =) burdadagüzel bi düzen kurucaksındır, iyi şanslar!=)

    YanıtlaSil
  56. çok güzel bir evin varmış paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  57. çok güzel bir ev, çok zevkli birisin. küçük detaylara bayıldım. odamı düzenlerken bunlara dikkat edeceğim

    YanıtlaSil
  58. hello kityli toasteri targettan almis olabilirsiniz cunku aynisindan bendede var;)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Buse,
    Evinin eşyaları çok güzelmiş, 2012 de sağlıklı mutlu güzel günler geçirmen dileğiyle...
    Bu arada şu sitede çok güzel tablolar gördüm, onuda paylaşayım dedim :)

    http://www.tabloal.com

    YanıtlaSil
  60. Tuğba Bozpınar15 Ocak 2012 02:27

    Blog ziyaretime ilk burdan başladım ve bayıldım :) Sürükleyici bi blog hazırlamışsın, saat kaç olmuş ve ben halã burdayım :/ Eline, emeğine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  61. çok şirin bir evin var BAYILDIM..özellikle marliyn monroe koltuğunu ve resmini çok beğendim.tost makinende çok şirin .....bende senin gibi takı hayranıyım evde yüzler katım takılar benim birer parçam gibi..1 sene sonra orta okuldan mezun olucam ...beni o mezuniyet gecesine giydirmeni çok isterdim...bugun seni kanaltürktede izledim...bende buyuyunce senin gibi başarılı ve güzel bir stylist olmak istiyorum...SEVGİLERLE:)

    YanıtlaSil
  62. çok sempatiksin bayıldım :)mütevazi tavrında ayrı bi yakışıo :)

    YanıtlaSil
  63. resimli koltuğa bayıldım burda bulunmaz mı acaba?

    elvan

    YanıtlaSil
  64. Ben ilk defa dün ki Derya'nın Dünyasında gördüm ve hemen internetten blogunuzu buldum.Çok güzel ve yaratıcı bir eviniz var.

    YanıtlaSil
  65. eevet zevkle döşenmiş tam bir genç kız evi harıka sızı bloguma ekledım sızde zıyaret edersenız benı mutlu edersınız edaaktasblogspot.com

    YanıtlaSil
  66. kendine özgü bir stil,samimi ve çok hoş buldum..

    YanıtlaSil
  67. Herkese cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  68. Modanın bütün ayrıntılarını beğenmesem de blogunuzu başarılı buldum. Özellikle kendi tasarımlarınız çok orjinal. Tebrikss...

    YanıtlaSil
  69. Çok süper bir post olmuş.Evini çok çok beğendim! Zevkine ve abartmama yeteneğine hayranım!Blogun çok başarılı,başarılarının devamını dilerim<3 Takipteyimmmm:)))

    YanıtlaSil
  70. ben bişi anlamadım bu evden. eşya (koltuk,mobilya, beyaz eşya)yokmu bu evde hehe!

    YanıtlaSil
  71. Tam benim zevkime gore cok begendimm:))

    YanıtlaSil
  72. evin mükemmel tam benim tarzımı yansıtıyoo...:))

    YanıtlaSil
  73. O tost makinAsi targettan bendede var aynisi :)

    YanıtlaSil
  74. öncelikle merhabalar ewiniz her alanını her halini herşeyinizi çok beqendim tam sizin zewk we tasarımlarınıza uyqun dayalı we döşeli. şunu söylemeden edemiycem bnim hayranım olduqum insanlardan birisiniz. çok tatlı we çok qüzelsinz maşallh. inşlh daha fazla el emeqi ile yapılmış şeylerden yapar koyar bize öqretirseniz bnde böle qüzel şeyler yapıp odamı süslemek isterim. qerçekten kendi ellerinizle yaptıqınız şeyler çok yaratıcı umarım herşey qönlünüzce olur. herşey olaqanüstü we mükemmel sewqiyle kalın.

    YanıtlaSil