5 Ocak 2012 Perşembe

Neon Tırnaklar

Fashion Moda


Öyle bir trend ki neon, yaz-kış modası geçmez ve biz her daim neon renkleri kullanabiliriz. Kış soğuğunda simsiyah giyinmemiz gerekse bile, o kıyafetimizi parlatacak yeşil veya fuşya neon bir atkı takabiliriz; hele yazın sıcağında farklı renklerde neon aksesuarları bir arada kullanabiliriz. Yani artık neon renklerin yazı kışı yok! İşte bu trend artık tırnaklarımız için de geçerli. Özellikle American Apparel'in neon renkteki ojeleri her zaman çok popülerdi. Bu popülerlik diğer markalara da sıçradı. Ben de farklı tarzlarda neon ojeleri topladığım eğlenceli bir yazı hazırlamak istedim sizlere. İşte tırnaklarda neon trendini yansıtan bol fosforlu yazım karşınızda :)



19 yorum:

  1. çok beğendim gerçekten harika görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  2. cok sık hepsi

    YanıtlaSil
  3. yA BUSE NİN BUTĞİNİ BENMİ AÇAMIYORUM YOKSA ARTIK SATIŞ YOKMU?? LÜTFEN BİLGİ VERİNNNNNNN

    YanıtlaSil
  4. french olan neon tırnaklara bayıldımmm...Essienin neon renkleri hepsinden farklı ve daha güzel bence esmer ellere harika olur yazın vazgeçilmez olucak sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. tugcee'ye katiliyorum frenchler muhtesem hemen deneyelim! =))

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel yaa hele renkli frenç olana bayıldım

    YanıtlaSil
  7. hepsi ayrı güze ama french ayrı bir güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. frenchler nasıll güzellerrrr biri bana yapsa çok severim onu ama ben üşenirim:)

    YanıtlaSil
  9. tirnaklarima yer verdigin icin tesekkur ederim =) (gumus uzerine puantiyeli olanlar)

    YanıtlaSil
  10. bende tırnaklarımı yayınlamak istiyorum. nasıl yapabilirim. bilgi verirseniz sevinirim. glsrn24@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar aykırı ve güzeller. Bu fotoğrafları gördükten sonra bence mutlaka önyargılarımı yıkıp bi denemeliyim. (:

    YanıtlaSil
  12. neon renkler en çok bronz tende güzel duruyor... özellikle kışın favorim nude, siyah, lacivert ve bordo. Ama yazın enn cartlak pembeler sarılar bizim olsun :)renkli frenchler daha şeker duramazlardı herhalde süperlerr

    YanıtlaSil
  13. Frenchler gercekten cok guzel. Tirnaga daha once ten rengi bir oje surulmus sanirim. Ben oyle bir oje almak istiyorum uzun zamandir ama gidip arama firsatim olmadi. Buse ya da oje markasini, numarasini bilen bir kisi bana yardimci olursa sevinirim. Bu sekilde simsiz ve ten rengi istiyorum. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. french cok guzel olmuş

    YanıtlaSil
  15. eskıden kendıme hiç yakıstıramama ragmen sımdılerde cok fazla kullandıgım trend renkler..neon. :)

    YanıtlaSil
  16. french hastası olan ben bunlara bayıldım gerçekten tr de nerde satılıo bu renkler ?

    YanıtlaSil
  17. frenchde kullanılan alt zemındekı ojenın kodu ne acaba?

    YanıtlaSil
  18. fench harıka olmus bayıldımmm...

    YanıtlaSil
  19. aşagıdan yukarıya doğru 7. resimdeki cüzdan mı çantamı herneyse ona bayıldımmmm oje ıle alakasız oldu ama dikkatimi o çekti ne ki acaba markası

    YanıtlaSil