1 Aralık 2011 Perşembe

Bu aralar "En"lerim.. En sevdiğim diziler, dinlediklerim, merak ettiklerim, hepsi bu yazıda :)

Fashion Moda




En çok dinlediğim: Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Beklerken albümü
En sert parfüm: Tom Ford Violet Blonde
En iyi maskara: YSL Shocking Maskara
En iyi İpad Uygulamaları (özellikle yurtdışında olanlar için): dizitv (kuzey güney'den o ses türkiye'ye kadar tüm yarışma ve dizileri full izleyebilirsiniz), hürriyet e gazete, LİGTV HD, Joy Türk
En iyi kitap: Pucca ve Geri Kalan Herşey, Steve Jobs Biyografi
En merak ettiğim: Marni for H&M koleksiyonu, Dedemin insanları filmi
En kıskandığım: Ezgi Mola'nın muhteşem zayıflığı :)
En sevdiğim diziler: Kuzey Güney, Bir Çocuk Sevdim, Öyle Bir Geçer Zaman Ki, Al Yazmalım, Fatmagül'un Suçu Ne?, İffet, Adini Feriha Koydum
En ozlediklerim: Sokak simidi ve Ailem
En keyif alarak izlediğim: O Ses Türkiye
En güldüğüm dizi karakteri: Kuzey Güney'de Rıza Kocaoğlu yani Ali ve Cemre'nin annesi :)
En ağladığım dizi karakteri: Bir Cocuk Sevdim'de Çetin Tekindor'un baba karakteri


Bu aralar neleri özledim, neler okuyorum, neler dinliyorum işte ufak bir özeti :) aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım. Uzakta olsamda Türkiye'de gibi hiç bir şeyden eksik kalmıyorum :p Sadece yemekleri çok özlüyorum :( Dünyanın en güzel şehri de olsa, türk yemeklerinin hiç bir yerde eşi benzeri yok. Neyse ki gelmeme 15 gün kadar kaldı, hasret bitiyor artık :) Sizinde enleriniz benimkiler gibi mi? Çoğu eminim öyledir :) Paylaşın yorumlarinizda mutlaka sizde..

21 yorum:

  1. bu kadar zıt olabiliriz

    YanıtlaSil
  2. Sokak simidini sanırım türkiye sınırları dısında bulmak mümkün degil uzun zamandır benimde aklımda , bende cok özledim :)) ve dediğin gibi evet bizde ki çeşit bolluğu ve lezzeti ve hizmeti hiç bir yerde yok ..

    Neyse ki sadece on bes gün sonra ordasin :)

    YanıtlaSil
  3. Cimbom u yazmamışsınnn Buseee :(
    digerleri idealll

    YanıtlaSil
  4. İstanbul u unutmuşsun Busecimm özellikle Boğazı Bebkte kahvaltı yapmayı :))

    YanıtlaSil
  5. -huzurlu ve sadece eğlenceli şeyler yaptığım bir tatil
    -sevdiklerimle zaman geçirmek
    -sıcacık güneşin altında kumlarda yatmak
    -doyasıya televizyon izlemek

    YanıtlaSil
  6. Neredeyse bütün dizileri takiptesin anlaşılan:) Dedemin İnsanları filmini ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çoğu benımle birebir aynı :) Ezgi Mola gibi zayıflamak istiyorum, Dedemin İnsanlarını merak ediyorum, Marni for H&M için ise meraktan ölüyorum :)İstanbul'u özlüyorum, Antalya da deniz güneş kum tatili istiyorum, diyette olduğumdan mantıyı, kebabı, baklavayı, kızarmış patatesi özlüyorum:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Seni bilmem ama Nişantaşı sokaklarında yürümek en çok özleyeceğim şeylerden biri olurdu sanırım. :)

    Bu arada seni kıskanan ve düzenli olarak bunu dile getiren bir takipçin var. :)

    YanıtlaSil
  9. busecim o kadar bahsettinki parfumu muhakkak denemeliyim, halil sezai yi şimdi dinliyorum merak ettim:)en çok da şu ara aç kalmadan incecik olmak istiyorum!:)

    YanıtlaSil
  10. yurt disinda yasayanlarin en özledigi sanirim simit :) yaninda bir de cay varsa eger taman daha ne isterim..dizilerden al yazmalim, bir cocuk sevdim ve muhtesem yüzyil..müzikte su aralar karmakarisigim :)..kitaplardan en son okudugum iskender-elif safak (siddetle tavsiye ederim)ve en merak ettigim 2012´de beni nelerin bekledigi :)

    YanıtlaSil
  11. Busecigim,
    Bnde Ny ta 23 yildir yasamaktayim, ve butun soyledigin dizileri bende takip ediyorum. Yalniz NYun dunyanin en guzel sehri yazmana katilmiyorum, en degisik, en ozgur ama kesinlikle en guzel degil. O yuksek kasvetli binalardan gokyuzunu bile gormek zor oluyor bazen. istanbul bence cok daha guzel, gecenlerde bir yakinim ile TRye temenni donmek konnusunda tartistik, " ne var ya Tr de dedi" bende "ya burada " dedim. Maddi imkanlar el veriyorsa bence yurdumdan guzeli yok. Insallah donmek yakin zamanda nasib olur.

    YanıtlaSil
  12. doğduğu büyüdüğü yer kişi için her zaman bir başkadır.. 6 sene moskovada kaldım ama çok şükür şuan ailemleyim :) seni çok iyi anlıyorum busee

    YanıtlaSil
  13. Tamda yapmak istedğim şeyi yapıosuuuunnnnnn Ve başarıyorsunda işte buyüzden takipdeyim :) izmirden sheri

    YanıtlaSil
  14. aynen kuzey güney deki en komik iki karakter onlar cemrenin annesi ve rıza kocaoğlu(ali) dün süperdi ı'm sunday man :))

    YanıtlaSil
  15. Şu sıralar okuyacak kitap bulamıyorum. Steve Jobs'un biyografisini ben de okuyum o zaman (:

    YanıtlaSil
  16. MERHABA ÇOK İLGİNÇ AYNISI DESEM İNANIRMISIN?NE HOŞ....

    YanıtlaSil
  17. Fatma dikmen28 Ocak 2012 19:41

    Rimel adı gibi sok etkisi yaratiyomu merak ettim

    YanıtlaSil
  18. Tam tersiz gerçekten en sevmediklerimi seviyormuşsun . ^^

    YanıtlaSil
  19. merhaba ben de 2 aylık bir bloggerım=)blogunuza yeni üye oldum ve takipteyim
    ben de beklerim bloguma
    khaleesistyle.blogspot.com
    sevgiler
    duygu

    YanıtlaSil
  20. Pucca' ya bayılıyorum:)Toplu taşıma araçlarında okurken güldüğümde herkes bana bakıyor..
    Kuzey ve Güney' i de çok seviyorum.Cemre' nin annesinin mimiklerini de anneme çok benzettiğim için izlerken sürekli kıkırdıyorum.
    Yarın sabah senin için sıcak simit ve kaşarla kahvaltı yapacağım.Yanında ne içeyim istersin?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. buse sende kıskanılcak bir hayat sürüyorsun ama bir okadarda mütavazisin

    YanıtlaSil