3 Kasım 2011 Perşembe

Yeni Trend: Renkli saçlar!

Fashion Moda


Son 1 senedir devam eden renkli saç boya trendi hala devam etmekte.. Benim çılgın arkadaşım Derya yine bu yazının çıkış noktası oldu. Bir gün bir baktım telefonuma bir resim geldi, saçlarını rengarenk boyatmış! Pembe,yeşil,mavi gökkuşağı renklerinin hepsi saçlarında! Deli bu kız nasıl cesaret eder böyle bir şeye diye düşünürken tarz olduğuna karar verdim bir noktadan sonra :) Lauren Conrad bu trendin en büyük öncülerinden oldu. 


Saçlarının uçlarını yeşile boyayıp şimdilerde ise pembeye boyadı.. Bu trend aynı zamanda moda haftalarınıda sardı. Ben böyle bir saç yaptirmaya cesaret edebilir miyim? Galiba edemem :) Ama edenlerin örnekleri işte sizlerle, Derya'da aşağıdaki resimlerin arasında :) 


Ve Derya'nin saclari :) 


Derya saçlarını İstanbul Bahçecik Kuaför'de Kadir Bey'e yaptırmış. Saçına kullanılan renkler: kırmızı, mor, pembe, yeşil, mavi.. :) 





4 yorum:

  1. Ey gidi bir iki sene önce sarışınken tüm renkleri denemiştim.. Çok tatlı oluyorlar.. deryanın da on numara olmuş.. ^^

    YanıtlaSil
  2. ben saclarimi sari yapip icine pembe röfle attirmayi düsünüyorum <3

    YanıtlaSil
  3. ben uclari rengarenk olan saclari cok begeniyorum =)

    YanıtlaSil
  4. Yaklasik 6 gun sora bi yarisma icin saclarim komple sekerpembesi olucak:) nasil olucak simdiden meraktayim ama yaziyi okuyunca sevindim en azindan cesaret geldi:)

    YanıtlaSil