6 Aralık 2011 Salı

New York Yılbaşı Vitrinleri Part 1

Fashion Moda

New York'un en güzel hali Christmas zamanı yaklaştığı zaman oluyor. Bu büyülü şehir bambaşka bir şehre dönüşüp her bir köşesi ışıl ışıl oluyor.. Her sene vitrinlerde öyle yaratıcı, öyle akıl almaz şeyler yaratıyorlar ki gözlerinize inanamıyorsunuz :) Malum, Fifth Avenue New York'un en kalabalık caddelerinden.. Yılbaşı zamanı yaklaştıkça dahada kalabalıklaşıyor her sene.. Bunun ana sebebi işte bu bahsettiğim büyülü vitrinler yüzünden. Ben renkleri size daha güzel yansıtabilmek adına akşam saatlerinde çektim fotograflarımı. Lâfı fazla uzatmadan, işte 2011 New York Yılbaşı Vitrinleri..

Henri Bendel
Henri Bendel çok sevdiğim mağazalardan biri. Küçük bir New York yaratmışlar vitrinlerinde :)


Swarovski


Ve işte New York'un ennnn büyülü vitrinleri! Bergdorf Goodman mağazası her sene muhteşem şeyler yaratıyor. Sokaklarda en fazla kalabalığı Bergdorf mağazasının önünde görüyorsunuz, çünkü en güzel vitrinler onlarınki :) Bu arada dikkatimi çeken şeylerden biri vitrinlerde kullanılan mankenlerin ne kadar gerçekçi durduguydu.. Sanki alımlı, güzel ve canlı bir kadın karşınızda duruyor gibi hissediyorsunuz :) Vitrinlerde kullanılan milyon dolarlık elbiseler ise görülmeye değerdi..


Louis Vuitton

Louis Vuitton çantaları taşıyan fareler çok tatlı değil mi? :)


Bu arada bir yazıya bütün resimleri sigdiramayacagimi fark ettim, o yüzden yazıyı ikiye böldüm. Bugün Part 1 yarın Part 2 sizlerle olacak. Çok daha güzel vitrinler yine sizleri bekliyor yarınki yaziyida kaçırmayın derim :)

23 yorum:

  1. harika ! hepsi ayrı birer masal gibi..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Buse;1000 kere süper::)) oylesine guzel ve samimi yapmaktasinki her calismani !!bence blog yazarligi senin icin yaratilmis.:)bak taa Îzmir'den senin takibindeyim..her gun bakiyorum Buse bu gun ne guzellikler paylasmis diye:)Isigin ve pozitif enerjinle muthis bir keyif katmaktasin ..Devam Busecim..Îzmir'den sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Henri Bendel beğendiğin kadar var canım en beğendiğim vitrin o oldu;)part 2 yi sabırsızlıkla bekliyorum..

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. derya cihangir6 Aralık 2011 08:58

    harika.bunlar vitrin gibi durmuyor ki.sanat eseri gibi duruyorlar.paylaşım için teşekkurlerr.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyorlar tatlım. :)

    YanıtlaSil
  6. her biri sanat eseri gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Eve kosup yilbasi agacimi suslemek istiyoruuuumm bu fotograflari gorduktan sonra =)

    YanıtlaSil
  8. Buse blogana gösterdiğini özene,çabana hayranım.. Sürekli olarak takip ettiğim bir site ve devamlı güncellemen çok hoşuma gidiyor. Uzun zamandır yorum yazmak istiyordum bu postta kısmetmiş:) Ayrıca vitrinler ŞAHANE.. LV'na ayrı bayıldım:))
    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. vitrin kavramını daha bi net anladımm :)

    YanıtlaSil
  10. New York zaten gidilesiydi hele bu resimlerden sonra dönülmeyesi bi hal aldı benim için
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Müthiş vitrinler ve müthiş fotolar,çok çok teşekkürler..Benim en sevdiğim olaydır noel zamanı vitrinleri:))Devamını dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  12. her gün takip ettiğim bir blog ve düzenli güncellemende çok güzel Hepsi harika resimler :) Yarını merakla bekliyorum :)Sevgiler Aylin..

    YanıtlaSil
  13. Hepside inanılmaz bir işçilik, hayalgücü ve yaratım eseri.Keşke istanbuldada bakmaya doyamayacağımız vitrinler olsa.Tamam ünlü markaların burdaki vitrinleride iyi ama bizim markalarımız neden bu konuda hala çok ketum anlamıyorum.

    http://www.ahuatesel.com/2011/11/my-first-givaway-yargc-necklace.html

    YanıtlaSil
  14. evet çoğu harika ama ben bazılarını rüyamda görmeye korktum :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel kareler... görmek çok keyifli oldu devamını bekliyrz;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/floransa.html

    YanıtlaSil
  16. Avrupaninda en renkli ve hareketli zamanidir noel,tipki amerikada oldugu gibi..benimde en sevdgim zamanlar,cansiz ülke bi anda canlaniyor cünki:)ne güzeldi vitrinler,her biri insani bi yerlere alip götürüyor sanki:)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Buse, iste en sevdigim post konularindan, NY : ) Nasil NY umu getirdin simdi : ) BG vitrinleri muhtesem cidden, diger NY xmas vitrinleri postunu da dort goz bekliyorum. Floransa'da da yasadiniz diye hatirliyorum, eger ozlediysen, bir mini tur da benden :

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2011/12/xmas-decor-in-florence.html

    evet simiti ben de cok ozluyorum ve de mascara tavsiyenle ipad uygulamalarini hemen not ettim : ) Istanbulda harika bir tatil diliyorum sana. Ve de eminim sectigin wedding planner kariyerinde cok basarili olucaksin, kardesinin dugununde yaptiklarini gordukten sonra : )

    YanıtlaSil
  18. buse açıkcası yayınladığın ayakkabılar falan çok ütopik şeyler abuk sabuk geldi biraz,daha böle giyilebilir şeyler yayınlasan kendi giyim tarzını yada etrafındaklierin giyim tarzını falan yayınlasan bizde fikir alsak esinlensek süper olur

    YanıtlaSil
  19. harika! NY gibi buyulu bir sehirde yilbasi da cok guzel oluyor.
    ABDde yasadigim donemde vitrinlerden gozumu alamazdim, isil isil.
    Noel ruhunun isiltisi, sicakligi hepimizi sarsin sarmalasin.
    ve Cupcake tadinda kalalim;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. ürün bazlı değil ama müthiş göz alıcı ve efektif. pooof çok çalışıyorum umarım bende böyle işler çıkartırım

    YanıtlaSil
  21. gerçekten hepsi ayrı bir güzel, bir çok ayrıntı var insanın dikkatini çeken :) keşke Türkiye'de de görebilsek bu vitrinlerden :)

    YanıtlaSil