2 Temmuz 2010 Cuma

Eski Filmlerden Koptum Geldim.. :)

Fashion Moda


Dün Saint Benoit lisesinin mezuniyet töreni vardı. Benim en yakın arkadaşım mezun oldu. 1 gün önce bulduğum bu elbiseyi beyaz bir ayakkabıyla kombinlemek istedim çünkü bembeyaz giyinip patlak renkte bir küpe takmayı düşündüm. Mavi mi, yeşil mi, ne renk takayım derken bu küpelerimi buldum. E küpelerde biraz eski zamanların havası olunca saçımı ve makyajımıda o havada yaptırdım. Kırmızı ruj aslında hiç sevmem çokta sürmem o yüzden kendime alışmam baya bir zaman aldı :) Mezuniyette beğendiğim elbiseler ve detayları yarın burada bulabilirsiniz.. 

10 yorum:

  1. ayakkabılarına bayıldımmmm süper duruyolarrrr :d

    YanıtlaSil
  2. ayakkabılarına bayıldımm gerçkten süper duruyolarr :)

    YanıtlaSil
  3. bende böyle küpeleri seviyorum ama 16 yaşndayım ve dışarı çıkarken ağır kaçableceğini düşünüp korkrak takamıorum bna nasıl küpeler önerirsinn??

    YanıtlaSil
  4. Ben bile bu kupeleri takarken acaba agir kalir mi dedim ki kaldi o yuzden sen hic bakma bu kupelerime benim :) daha cici, abarti olmayan yaşına uyabilecek tarzda kupeler takmaya çalış :)

    YanıtlaSil
  5. Bravo, super bir blog yaratmissiniz..Tebrik ederim.Bu isten anliyorsunuz, bugun kendimi beyaz elbise ve agir kupeler bakarken yakaladim:)

    YanıtlaSil
  6. * grisehirsakini

    Çok teşekkür ederim ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  7. elbiseye bayıldım çok güzel durmuş :) Ayakkabılara diyecek söz yok:) kombin harika.. :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin blog dünyasına ,sıkı bir blog yazarı değilim ama iyi bir takipciyim...paylaşımlarını merakla bekliyoruz.Ayşe Özyılmazel okuyorum bu blog ile de bu sayede tanışmış oldum.

    YanıtlaSil
  9. Busecim merhaba.Acaba bu kıyafetinin ön görünümü nü paylaşabilirmisin ?

    YanıtlaSil