15 Temmuz 2010 Perşembe

Yaz Sofralarınıza Renk Katın!

Fashion Moda

Hatırlarsanız geçen ay size yastık renklendirin diye bir yazı yazmış, kumaş ve oyaları birleştirerek yapılabilecek bir fikir vermiştim. Ben bizim yazlık evi ele geçirip, ufak fikirler yarattım :) şimdi bu yazıda bahsedeceğimde ikinci fikrim. Benim annem masa süslemesine çok düşkün bir kadındır o yüzden her akşam hiç usenmeden bize en süslü masaları hazırlar :)
Bende ona fikir olarak ipliğin içine fanusa benzer bir vazoyla çiçek koymayi önerdim. Çiçekleri bahçemizden babam kopardı, ve ortaya böyle güzel bir görüntü çıktı :). Dördüncü resimde gördüğünüz şekilde iplik ve çiçekleri koyduğumuz küçük shot bardağına benzeyen vazolar aslında ayrı. İsterseniz ipliklerin içine bardak olmadan direk çiçekleride yerleştirebilirsiniz, o sizin zevkinize kalmış. Masaya gerçekten çok hoş bir ahenk katıyor, denemenizi tavsiye ediyorum.. 

4 yorum:

  1. çok tatlı (:

    BETül

    YanıtlaSil
  2. müthiş bi fikir! ellerine sağlık=)

    YanıtlaSil
  3. kukaların vazo olabileceği hiç aklıma gelmemişti , yaratıcılığın sonu yok ellerinize sağlık : )

    YanıtlaSil
  4. cok zekice:) bende yapıcammmm sagol fıkırlerın ıcın...

    www.swiftasdesire.blogspot.com

    YanıtlaSil