10 Temmuz 2010 Cumartesi

Buse'nin Butiği: Hadi Alışverişe!

Fashion Moda



Dün itibariyle Bodruma ayak bastım ve gardrobumu ele geçirdim :) Giymediğim kıyafetlerime bir göz attım ve sizlerle paylaşıp satışa sunmaya karar verdim. Bikini, elbise, şalvar gibi şeyler çıktı ortaya. 2.el adını verdiğim kıyafetlerimi satıyorum :) Buse'nin Butiği sayfama buradan ulasabilirsiniz. Almak istediğiniz ürünler ve ödeme bilgileri için buse_terim@hotmail.com'dan bana ulaşabilirsiniz. Güzel alışverişler.. diliyorum :) 

11 yorum:

  1. bu ne şahane bir haber!! :D butiğinide zevkle takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. bu harika haber için sağoll çok :)her zaman takip edeceğimiz bir yenilik daha ...

    YanıtlaSil
  3. Ben de takipteyim, çok iyi bir fikir olmuş ama bir şey soracağım: Buse bazı elbiseler S beden, bazıları ise L. Normalde kaç beden giyiyorsun? Yani markaya göre değişen bedenlerden dolayı mı farklı bedenler?

    YanıtlaSil
  4. *Lucy

    Cunku bazilari kilo aldigim zamanlarda aldiklarim bazilarida verdigim zaman aldiklarim :)

    YanıtlaSil
  5. busee bu çok güzel bi uygulamaa,mesela SIKILDIĞIN takılarınıda satsan ne güzel olur...küpelerini,kolyelerini,çantalarınıı..hem bizede aramadan uğraşmadan bulabileceğimiz çeşitleri sunmuş olurdun

    YanıtlaSil
  6. Eweet takılarını,çantalarını satsan ne ii olur:)

    YanıtlaSil
  7. *Adsiz, esmeralda

    Tabiiki onuda yapmayi dusunuyorum ama kisin ayiklicaklarimla beraber :) Kisa cok guzel seyler cikicak gibi geliyor, o zaman taki ve canta bol bol dusunurum tabiiki :)

    YanıtlaSil
  8. Yeşil elbiseyi çok beğendim ama bedenim değil:( bu arada iflah olmaz bir çanta sever olarak ben de çantalarını satmanı sabırsızlıkla bekliyorum.
    Lenovo Warcraft 3 Ligi

    YanıtlaSil
  9. *Seçkin Deniz
    kisin gardrobumu ele gecirdigimde hatta istanbula dondugumde bir suru canta cikicagina eminim merak etmeyin en kisa zamanda cantalar butikte yerini alir :)

    *zeynep
    tesekkur ederim birakma sakin :)

    YanıtlaSil
  10. ben butiğe girmek istiyorummm...ama giremiyorum busee:(

    YanıtlaSil