23 Temmuz 2010 Cuma

Chanel Dövme

Fashion Moda






Chanel Haziran ayındaki defilesinde yine sıradışı bir yeniliğe imza attı. İnternet sitesinden satın alabileceğiniz ve limited olarak satılan dövme çıkardı. Fiyatı 75 $ olan bu dövmeleri nasıl kullanacağınız size kalmış. Dün akşam çok sevdiğim iki arkadaşımı gördüm ve bu dövmeleri yapıştırmışlardı. Çok hoşuma gitti ve gerçekten bayıldım. Istanbul Harvey Nichols'da satiliyormus (Siu sagolsun :). Bence çok farklı ve çok stil bir fikir olmuş. Siz ne dersiniz, beğendiniz mi? 

6 yorum:

  1. bence çok güzel bi paylaşım olmuş ... en azından nasıl durduğunu gördüm çok beğendim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Neden bloggerlar her şeyi önceden takip etmeli? Birileri yeni çıkan bir şeyden daha önceden haberdar olamaz mı??

    YanıtlaSil
  3. Busecim ben senin haberin ile ogrendim yeni cikan dovmeleri. Eline saglik.

    YanıtlaSil
  4. Alttaki fotoğraf sanırım derya baykalın kızı yanılıomuyum yoksa ?=)
    ben çok beğendim umarım buse senin de yaparsın ve fotoğraflarını bloguna koyarsın.

    YanıtlaSil
  5. *oz
    cok tesekkur ederim bende bunu anlatmaya calisiyodum :)

    *Adsiz
    cok tesekkurler :)

    *Adsiz
    evet onlar :) valla rica ettim banada yapicaklar yakinda onuda paylasirim burda..

    YanıtlaSil
  6. Harvey Nichols'da bulabilirsin :)

    YanıtlaSil