5 Temmuz 2010 Pazartesi

Küçük Bir Notum Var..

Fashion Moda

Herkese merhaba,


Bu ay içinde Zelfist'in yazarlarından tasarımcı Ceylan Zigoşlu ile bir moda çekimi gerçekleştiricez sizler için. Aklımızda bir sürü fikir var. Ne yapalım, nasıl bir tema olsun, neler giyelim diye. Bende sizin fikirlerinizi almak istedim bu konuda. Nasıl bir şey görmek istersiniz, tema olarak neyi yansıtmamı beklersiniz gibi :) Aynı ''Buse bize bunlardan daha çok bahset'' diye açtığım seçenekler gibi düşünün bunuda. Hadi bekliyorum fikirlerinizi :)


- Buse

10 yorum:

  1. Sen ne yapsan kabul :) merakla bekliyoruz hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. hadi böyle cıvıl cıvıl tükbükü plaj modasını göster bize buse :=)

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim, orjinal birşeyler ortaya çıkacağı kesin:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. *Siu - çok mutlu oldum yorumuna çok teşekkür ederim geliyo en kısa zamanda :)

    *tuuce - zaten o konuda bir araştırmaya girip fotoğraflar yayınlamayı düşünüyodum güzel fikir hemen yazdım bi kenara :)

    *Dimple- çok teşekkür ederim inşallah güzel şeyler çıkar :)

    YanıtlaSil
  5. günlük kombinler buse günlüüükkkk;)
    işte,yemekte,plajda,gezmede....
    en cok ona ihtiyacımız varrr;))))

    YanıtlaSil
  6. Bloguna bayildim :) Bencede plaj modasi :) Hatta iki hafta icinde :D cunku iki hafta sonra tatile gidecegim. Banada fikir olur :D

    http://tugbaseckin.blogspot.com/
    http://tugbaseckin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Blog süper Buse. Tek kelimeyle bayıldım...Vintage modası aldı başını gidiyor..Bununla ilgili birşeylerde olabilir =)

    YanıtlaSil
  8. bence de gündelik yaşamda uygulanabilecek fikirler süper olur... modayı takip eden, hatta kendi modasını yaratmayı seven metrapol kadınının temel parçaları neler olmalı?? sonbahar gelmeden bir gardrop detoksu yapmalı...

    YanıtlaSil
  9. çantalara ağırlık ver busee...

    YanıtlaSil
  10. Yeter ki moda cekimi gibi kokmasin fotolar.Daha kullanisli parcalarin kombinlendigi bir cekim olsun.Ben sahsen seni bir model gibi degil de aramizdan biri gibi; bana fikir verecek kombinlerle gormek istiyorum.Bir de lutfen high-end olayini abartmayin, siteni daha mutevazi butceli insanlarinda izledigini gozeterek bir cekim yapin.

    YanıtlaSil