2 Temmuz 2010 Cuma

Buse'nin Parfüm "EN"leri

Fashion Moda


Bugün "Btl İnci" tarafından bir mail aldım, 
"Kullandığın parfüm ve parfümlerin EN lerini paylaşırsan çok sevinirim :)" demiş, bende hemen cevap veriyorum.. :) 

Kullandığım parfüm: Midnight Poison Dior 
Dior'un bu poison serisinde pure poison ve poison diye iki tane daha parfümü var ama en kalıcıları Midnight Poison. 

Diğer yaz parfümü favorilerim ve enleri ise: 

1.Coco Chanel: bu parfümü sevmemin sebebi o bildiğimiz meşhur Chanel No:5 parfümünden daha hafif olması. Zaten adıda Coco Chanel. Biraz daha genç yaşlara hitap eden bir parfüm ve çok kalıcı. 

2.Flowerbomb by Viktor & Rolf: bir diğer kalıcı parfümde bu. Çok uzun bir süre kullandim, biraz şekerli biraz çiçek kokuyorsunuz. Zaten adı üstünde "Çiçek Bombası". Şişeside çok ilginç, bomba şeklinde ve piyonu var. Aslında tam bir yaz kokusu, tavsiye ediyorum. 

3. Tom Ford Black Orchid: Bu parfüm benim seçimlerim arasında en ağır kokanı ama en etkileyici olanıda aynı zamanda. Sıktığınız zaman daha siz gelmeden kokunuz gelmeye başlıyor, çok kuvvetli. 

4. Voyage d`Hermes, Nisan ayında çıkan çok yeni bir parfüm. Bu aralar onuda kullanıyorum, ne kadar 
kalıcı olduğunu anlatamam.  Siz yürürken arkanızdan öyle bir koku bırakıyor ki gerçekten çok etkileyici. Bu aralar midnightımdan vazgeçip buna geçiş yapabilirim :) 


5. Ve son favorimde Gwen Stefani'nın yarattığı Harajuku Lovers serisindeki parfümler. Benim favorim sarışın olan :) Bence en güzel kokanları o. Şişelerde çok eğlenceli. 

7 yorum:

  1. coco channel´i ben de kullnıyorum gerçktn çokk hoş kokuyor ..

    YanıtlaSil
  2. bugün aklıma geldin midnightposini denendim kanyonda, 3 tane fıs sıktım koluma, saat 11 miydi neydi şuan saat 5 ve yazarken hala burnuma gelio kokusu.. çok beğendim, haftaya ingilterye giden arkadaşıma sipariş ettim bile =))

    teşekkürler..

    ps: acaba kullandığın makyaj malzemelerini de yazsan, özellikle favorilerini.. bence çok güzel olur..

    BETül

    YanıtlaSil
  3. bişey sölemeyi unutmuşum, Voyage d`Hermes, erkek parfümümü yoksa satıcı kız mı bilmiyodu anlamadım ? bana o erkek parfümü size olmaz dedi =))

    BETül

    YanıtlaSil
  4. *dicle kıyısında masal kentim
    evet butun koleksiyonun siseleri cok eglenceli :)

    *elly
    evet ve yazdiklarim arasinda en kalici olanlarindan biri..

    *Betul
    ah cok sevindim ne guzel fikir olabildiysem size :)
    tabiiki gecenlerde bir mail aldim zaten bu konuyla ilgili, onuda paylasirim bir ara..
    Voyage d'Hermes hem kiz hem erkek parfumudur teninizde denemenizi tavsiye ederim anneme cok yakistigini dusunuyorum.. :)

    YanıtlaSil
  5. bende dolce gabbana light blue dan vazgeçemiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Midnight Poison kalıcılığı hakkında ne dersin merak ettim :)

    YanıtlaSil