27 Kasım 2011 Pazar

Kendin Yap: İpad Çanta

Fashion Moda


Biliyorum sizlere bu projemizi haftalar önce duyurmama rağmen yayınlamakta biraz geç kaldım. Ama inanın bilgisayarımın bana yarattığı zorluklar nedeniyle oldu bu aksaklık, bu sebeple sizden özür diliyorum öncelikle. Bu projemiz yine Derya ve ben tarafından yapıldı. Zevkle takip ettiğimiz PS I Made This blogundan beğendiğimiz projelerden bir digeri buda. Asıl kullanımı İpad çantası olarak, ama biz içine makyaj malzemelerimiz, bir kaç kredi kartı ve para koymayida denedik ve gayet başarılı oldu :) Yani bu çantayı sadece İpadiniz için değil, gece çıkarken veya taşıyacak çok fazla bir şeyiniz olmadığı zamanda kullanabilirsiniz. 


ihtiyacınız olan malzemeler:
-Makas
-Silikon tabanca
-Siyah, beyaz, turuncu ve pembe renkte bant
-Cırt cırt (çantayı kapatabilmek için)
-Astar veya düz, yumuşak amerikan servis 



1. İlk önce yapmanız gereken kullanacağınız astar veya amerikan servisini İpadinizin boyutlarına göre kesmek. 



2. Daha sonra elinizdeki bantlardan pembe renkli olanı (biz bantların renklerini pembe, turuncu, beyaz ve siyah olarak sıraladık) Derya'nin yukarida yaptığı gibi şerit halinde çantaniza yapistiriyorsunuz. 

3. Bantları yapıştırırken aralarında boşluk bırakmamaya ve hizzali bir şekilde yapıştırmaya özen gösterdik. 


Ve aynı işlemi cantamizin hem on hem arka tarafına uyguladık. Size malzemelerde bahsettiğim "cırt cırt" tam tabiriyle hani cırt cirtli ayakkabilarimiz vardı ya işte orada kullanılan cırt cırt :) Ufak bir parça dikdörtgen şeklinde kesip cantanizin kapanan yerine yapıştırın. Böylece çantanızı çok daha rahat açıp kapayabilirsiniz. 


Ve cantamiz hazır! :) Bu arada PSIMade This bu çantanın fikrini Prada'nin meşhur desenlerinden almış. Aşağıda o desenide bulabilirsiniz. Beğendiniz mi? :) 



Kaynak: www.psimadethis.com

32 yorum:

  1. Öncelikle bilgisayarınız için geçmiş olsun.Uygulamayı çok sevdim ve tatbik etmeye çalışacağım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bence bant az olmuş heryanı kaplanmalıydı amerikan servisin rengi kullandığınız renklerle pek uyumlu değil

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ;)amerikan servisten böyle birşey yapılacağı kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi =) ben ipad için değil de biraz daha büyüğünü yapacağım ders notlarını taşımak için =) belki desenli bantlarla da denenebilir ;)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmus!

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. güzel olmus elinize saglik
    fikir için mersi deniycem bakalim :))
    bir sonraki kendin yap tasarla topiclerinizi merakla bekliyorum =)

    basarilar kizlar =)

    YanıtlaSil
  6. süperr olmus.. Vaktim oldugunda aynisina yapmaya calisacam. Bu fikirlerinize hayranim..:))

    YanıtlaSil
  7. olmuş bence gayette güzel olmuş valla ;))

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. buse hanım gecen hafta bu ıpad cantasıyla birlikte bakım ürünleri yayınlayacagınızıda yazmışstınız onlar nezaman geliyor?

    YanıtlaSil
  10. buse hanım sitenizi çok beğendim.ayrıca yapmak istediğinizi(bazen insan kimsenin desteği olmadan yaptıklarını göstermek ister)çok taktir ediyorum...tamda böyle bir ıpad cantasına ihtiyacım vardı.en kısa zamanda denemeye çalışıcam.umarım benimkide güzel böyle olur...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hem Amerika'da yaşıyorsunuz, hem de İngilizce'de İ harfini büyük kullanıyorsunuz. Çok komik gerçekten.

    YanıtlaSil
  12. *moda
    cok tesekkur ederim bi sekilde kendine getirmeye calistim smdilik idare ediyorum :)

    *irem
    valla super olur :) resmini at bizede mutlaka!!

    *Ayshe Rose, Adsiz, ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥, PINKY FASHION, topuklu ayakkabı,
    Cok tesekkurler! :)

    *Sesilya
    Bu aralar ikimizde cok yogunuz eskisi kadar yogun calisamiyoruz ama en yakin zamanda yeni projelerimiz olacak mutlaka :)

    *Adsız
    Evet fakat onu ertelemeye karar verdim bir kac urun daha birikmesini bekliyorum hepsini topluca yazabilmek icin.

    *Adsız
    siz su yaptigimizin emegi yerine ordaki ufacik bir I'ye takilmaniz gercekten daha komik :)

    YanıtlaSil
  13. cokkk begendim..aynisini bende deniyebilirimm :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir fikir. Bende ipadim icin orjinal cantalar arayışındayım sürekli, bunu yapabilmek içince bant arayışına girdim ama hiçbir yerde bulamıyorum malesef:(

    YanıtlaSil
  15. Cok begendim... ne zamandir MacbookAir icin case ariyordum..sanirim kendim yapacagim :)

    YanıtlaSil
  16. siz orada bir emek göstermemişsiniz ki. ne emeği pardon? başkasının yaptığını kopyalamak emek olmuyor maalesef. oradaki İ' ye tabi ki takılırım. Amerika'da yaşıyorsunuz, artık okuyor musunuz napıyorsunuz bilemem ama böyle bir hata yapmamalısınız.

    YanıtlaSil
  17. Aslında bırakın i yi bence daha vahim olan hiçbir de da nin ayrı yazılmamış olması.ilkokulu liseyi nasıl bitirebildiniz onu cok merak ediyorum.imla kurallarına bilerek mı uymuyorsunuz yoksa imla kuralının ne olduğunu bilmiyor musunuz?

    YanıtlaSil
  18. *Adsiz
    benim imla kurallarimi nasi kullandigimda, de'yi nasil ayirdigimda sizi hic ilgilendirmiyor, eger gozunuze batiyorsa benim blogumu takip etmeyin ve yazilarimi okumayin sizin yazdiginiz negatif yorumlardan cok skildim her kimseniz gidin baska ugrasicak blog bulun kendinize

    YanıtlaSil
  19. *Benim ogrenimime kadar siz dil uzatamazsiniz ben universite bitirdim bu 1, 2.si de bundan sonra yazacaganiz hic bir yorunu yayinlamayacagim o yuzden susun artik

    YanıtlaSil
  20. sonunda aradıgımıı buldumm :)hemen yarın malzemelerımı alıyorum ve kılıfımı olusturuyorum ellerımlee.cook tesekkurler,cok begendım :)

    YanıtlaSil
  21. Buse hanım Derya hanımın saat ve yüzüklerini çok begendim nerden almış acabaa :))

    YanıtlaSil
  22. acaba bu adsız imla kılavuzu mu yazmış ...yazık sıkıntıdan nereye sataşacağını şaşırmış bence..bayıldım çantaya ben..genç insanlara üreten insanlara köstek değil destek olmak gerekli..

    YanıtlaSil
  23. Sizden esinlendim, kaydırmaz kumas ve inci suslemesiyle bende yaptık. Ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  24. buse hanım selamlar,
    Haftasonu bende yaptım bir tane. Inanın cok guzel bir fikirde. Ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  25. kullandıgınız bantları bulamyrm nerden bulabılırım?

    YanıtlaSil
  26. renkli bantlari nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  27. renkli bantlardan ben de bulamadım buse hanım nerden alabiliriz ? buarada blog'unuz harika gerçekten, okurken çok keyif alıyorm :)

    YanıtlaSil
  28. renkler çok hoş. yaratıcılık bu olsa gerek ;)

    YanıtlaSil
  29. renkli bantlardan nerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  30. bayıldımm.renk uyumu muhteşem bende kaydırmazla denemeyi düşünüyorum ama böyle bi malzemeye yapışabilecek bant bulamadım :( nereden temin edebiliriz ? derya hanıma hediye ettiğiniz yüzük çok şirinn

    YanıtlaSil
  31. Herkese cok tesekkurler :)

    Renkli bantlar icin ;

    Adres : Cemal Yener Tosyalı Cad. No: 98 Vefa/İstanbul
    Tel: 0212 526 56 56

    YanıtlaSil