19 Ocak 2012 Perşembe

Derya'nin Dünyasındaki kelebekli tırnaklarımı nasıl yaptım?

Fashion Moda

Programa çıkmadan önce çok düşündüm ne renk oje sursem diye. Çünkü sizlerin çok dikkatli gözleri olduğunu çok iyi biliyorum :) Ne sürdüm, ne giydim, ne taktım hepsine bir bir dikkat edip soracaginiza adım gibi emindim :) Önce gömlegimle tamamlayabileceğim bir renkte oje sürmek geldi aklıma. Sonra çok klasik olacağını düşünüp değişik bir şey yapmaya karar verdim. 4A Kuaför'de bulunan dolabimda Amerika'dan getirdiğim Sally Hansen Tırnak Sticklerindan Kelebekli olanları alıp kendime uyguladım.

Bu stickerlar her türlü tırnak tipine uygun. İster uzun, ister kısacık tırnaklı olun fark etmiyor. Her türlü tırnak şeklini alabiliyor. Önce manikürümü yaptırdım, baz olarak cilami sürdürdüm ve daha sonra stickerları kendi tırnak seklime göre şekil vererek yapıştırdım. Zaten tırnak şeklinize göre yapıştırdıktan sonra geri kalan, yani yapışmayan kısım, kendiliğinden kopup kırılıyor.



Yukarıda resimde gördüğünüz kutunun içinden törpü ve tırnak diplerini düzeltecek ufak bir alette çıkıyor. Bu törpü ve düzelticiyle stickerları yapıştırdıktan sonra her şeyi kendiniz yapabilirsiniz. Her tırnağın ayrı ayrı sticker şekilleri var. Baş parmağın, işaret parmağın, küçük parmağın vb. Hepsinin ayrı. Stickerların en avantajlı yani, herhangi bir bekleme sürecinin olmaması. Bu arada kutunun içinden neyi nasıl yapacağınızı anlatan bir kâğıtta çıkıyor. Adım adım her şeyi oradan takip edebilirsiniz.


Yani yapıştırıp, tırnaklarınıza göre şekil verdikten sonra normal oje sürdükten sonraki gibi kurumasını beklemeden hemen hayatınıza devam edebilirsiniz. Bu arada 2 hafta kadar elinizde kalabiliyor. Rahatlıkla suya sokabilir, duşa girebilir ve her yerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. 4A Kuaför'de bulunan dolabımda kelebekli harici bu sticklerin çeşitleri mevcut. Bir gün yolunuz düşerse bakmanızı tavsiye ederim :)


İşte bunlarda 4A Kuaför'de bulunan dolabimdaki Sally Hansen sticker çeşitleri :)

23 yorum:

  1. Çok hoş görünüyor gerçekten... Ben de sticker kullanmak istiyorum fakat hiç bulamadım. Anadolu yakasında sticker satan bir yer biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  2. ama bu haksizlik busecimmm neden satislar A4 kuaforde neden burdaki sayfanda yapmiosun satislari :( en kisa zamanda urunleri busenin butiginde de goruruz insallah :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. bende sephoranın puantiyelisinden aldım. yaz gelsinde kullanım :)

    YanıtlaSil
  4. çok şekermiş bunlaarrr:ben ojenin üzerine ufak yapıştırma olanlardan(kelebek,çiçek,nazar boncuğu...) yapıştırıp şeffaf geçiyorum üzerinden,daha kolay bana göre ama bunu da çok sevdiim:)

    bu aradaaa pırlantalı bileklik isteyenleri bekleriimmm :)

    http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

    YanıtlaSil
  5. bende istiyorum bu stickerlardan bulamıyorum sallyhansen.com.tr ye mail bile attım bi çare diye:)senden ricam blogunda ve twitterda bi sorarsan ankaradakilere bi bilen varmıdır ankarada nerden bulabiliriz diye takipçin çok belki bulabilirim böylelikle umut işte :))

    YanıtlaSil
  6. o gunde cok beğenmiştim durusunu çok güzel bir malzeme gerçektende.Bu tarz süslerin devamını istiyorum kendi adıma. :)
    Bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  7. sally hansen eczanelerde parfümerilerde var, bu stickerlar da var.

    YanıtlaSil
  8. bence sen bu ürünlerin distribütörlüğünü al. eos, ı love kremler, sally hansenlar..vs. hoş sally hansen ürünleri türkiye de var aslında ama bunları getirmemişler. birde mavala var. seviyor musun mavala ürünlerini?

    YanıtlaSil
  9. Tirnak stickrlarini Gratis magazalarinda da bulmak mümkün..sanirim sadece 2 çeşitleri vardi ama isteyenler Gratislere bir uğrasin derim..=)

    YanıtlaSil
  10. kelebekli harici derken :( aynısını alamayakmıyız yani ? Birde fiyatını öğrenebilir miyim mümkünse ?

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Süpeerr görünüyorlar ben ankara da nasıl bulabilirim ki acaba....Sadece A4 kuaförüne mi özel !!!

    YanıtlaSil
  12. tirnaklar cok guzeldi ama benim asil dikkatimi "ruj"lu yuzugun cekti....cok kisa bir sure izleme firsatim olmustu soylendiniz mi bilmiyorum ama soylerseniz cok cok cok sevinirim(:
    gamze
    gamzezee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. çok güzelmiş kullanmını da rahat görünüyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. çok begendim.Uygulaması kolay mı acaba?

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu cok guzel buluyorum, ellerinize saglik. Yalnizca ayri yazilmasi gereken -de -da ekleri hep bitisik yazilmis; akiciligi cok zayiflatiyor, dikkat dagitiyor :( severek okudugum icin yazmadan gecemedim..bol okuyuculu bloglara:)

    YanıtlaSil
  16. programi simdi izledim, cok tatlisin ve mutevazisin. umarim hep boyle kalirsin, basarilar ve bol sans!

    YanıtlaSil
  17. Çook şık ve güzel durmuş ama başka şehirlerde böyle degişik sticker bulmak çok zor oluyor keşke sizde A4 kuaförünüzden hariç kendi blogunuzda ki busenin butiğinde satışları yapsaydınız çok güzel olur ve bizde böylece rahatlıkla ürünlere ulaşabilirdik.

    YanıtlaSil
  18. bu yapıştırmalara bayıldım fakat antalyada nereden bulabilirim bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  19. Cok begeniyorum bu salon effectsleri ama bulamiyorum bir turlu
    Bende gratisten buldum baska marka
    Ve ayriyetten sephorada da var.

    http://kozmoblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. eczanelerde bulamadım her yerde yok bu yapıştırmalar malesef:((

    YanıtlaSil
  21. gayet de kolaymış yapımı, denemek istedim bende şimdi :)

    YanıtlaSil
  22. bende denicem, cok güzel görünüyor :)

    http://demstreet.blogspot.de/

    YanıtlaSil