7 Kasım 2011 Pazartesi

Çok Özel Görüntülerle Murat Boz dolabını Buse Terim Blog'a açtı!

Fashion Moda







Babamı bloguma konuk ederek aklımda hiç olmayan bir fikir ürettim kendi kendime.. Stilini beğendiğim ve güzel giyinen, sizlerinde sevdiği ve ilgisini çekebileceği farklı isimlerin dolabını her ay sizlere göstermeye karar verdim.

Babamdan sonraki ikinci konuğum stilini çok beğendiğim Murat Boz..

Murat Boz'un giyim tarzını kliplerinden az çok biliyordum ama "O Ses Türkiye" yarışmasını izlemeye başladıktan sonra nasıl giyindiğini daha iyi görebilme şansı buldum. Her bölüm kendine has tarzı ve stiline göre giydikleriyle "bu stili nasıl yakalıyor?" dedirten dolabını çok ama çok merak ettim. Öncelikle beni kırmadığı için ve bu söyleşiyi gerçekleştirmeyi kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum. Merak edebileceginize inandığım bütün soruları sormaya çalıştım :) işte Murat Boz ve Buse Terim Blog'a özel olarak açtığı dolabı..


Buse Terim: Öncelikle şunu sormak istiyorum, sizi giydiren birileri veya bir stilistiniz var mi? Yoksa bütün seçimleriniz kendinize mi ait?


Murat Boz: Stylingim senelerdir kız arkadaşım Eliz'e emanet kendisi ilgileniyor. Gerek kıyafetlerim gerek aksesuarlarım hatta saç modelim herşeyim ilgi odağı oldu. Sevenlerim,takipçilerim,şarkılarımla müziğimle olduğu kadar kıyafetlerimle de ilgilenmeye başlayınca ve ilgi bu derece yoğun olunca bende moda konusuna daha fazla önem vermeye başladım.


BT: Giyinirken en çok neye dikkat edersiniz? Rahatlık mı yoksa şıklık mi ön plandadır sizin için?
MB: Benim öncelikli tericihim her zaman rahatlık :) ama ne yazık ki Eliz için şıklık ön planda, bunun sonucunda ortaya çıkan ise gördüğünüz ben oluyorum :)


BT: Alışveriş etmeyi sevdiğiniz şehirler var mi? Yoksa İstanbul sizin tek alışveriş noktanız mı?
MB: özel bir şehir tercihim yok, dünyanın neresinde olursam olayım, beğendiğim bir şey olursa mutlaka alırım. Ama genel olarak alışverişlerimi İstanbul ve Almanya'dan yapıyorum.




BT: Alışveriş yapmayı sever misiniz? Yoksa giyeceklerinizi sizin adınıza başkaları mı seçer?
MB: Dürüst olmak gerekirse alışverişe çok fazla zaman ayırmıyorum ama modayı, mesela GQ men trendlerini, fashion weekleri, bazı moda bloglarını takip ederim. Ama yine de alışverişimin büyük bir kısmını Eliz gerçekleştirir.


BT: Bu soruyu Babamada sormuştum :) O, bir kadının her zaman sade olması gerektiğini söylemişti. Peki, sizce bir kadın nasıl giyinmeli, giyinirken nelere dikkat etmeli, nelerden kaçınmalı?
MB: Benim beğenecegim kadının, kendine has ve özgün bir stili olmalı, modanın esiri olmamalı. Günümüz trendleriyle kendisine yakışan klasikleri harmanlamalı.





BT: Peki aynı soruyu erkekler için sorsam.. Sizin kendinize has tarzınızı takip eden bir çok erkek var, onlara tavsiyeniz neler?
MB: önemli olan bir stili taşımak ve bunu yapabilmek içinde o kıyafetin içinde kendilerini rahat hissetmeleridir. Ama mutlaka fikrine güvendikleri bir kadın gözündende onay almalarını tavsiye ederim, her zaman işe yarar :)



BT: Hangi parfümü kullanıyorsunuz? Bu sorunun cevabını merak eden ve özellikle parfüm konusunda benden yardım isteyen bir çok kişi var :)
MB: Suan hangi parfümü kullanıyorum derseniz "dsquared - potion " 'a takıldım ... Ama gaultier- kokorico ve comme des garcons 2 'da favorilerim arasındalar ..




BT: Günlük hayatınızda giymekten vazgeçmediğiniz parçalar var mıdır? Çok fazla aksesuar kullanır mısınız? O ses Türkiye'nin 3.bölümünde kolunuzdaki bilezikler dikkatimi çekmişti..
MB: Beyaz tshirt ve saatlerim olmazsa olmazlarımdır. Aksesuar tamamlayıcımdır her zaman.





BT: Türkiye'de özellikle moda blogları hızla yükselmekte.. İnternette çok zaman geçirir mısınız böyle takip ettiğiniz bloglar var mı? Ve Buse Terim Blog'un takipçilerine neler söylemek istersiniz?
MB: Evet internette vakit geçirmeyi severim. Moda blogları içinde en iyi bildiğim blog the sartorialist. Takipcçilerine tavsiyem modayı takip etmeleri ama kendilerinden mutlaka bir şey katmaları ve seni takip etmeye devam etmeleri :)



Bu arada sizlerin huzurunda çok daha derin bir teşekkür etmek istiyorum hem Murat Boz'a hemde sevgili Eliz'e. O kadar hızlı bir sürede sorularıma geri dönüş yaptılar ve o kadar kaprissizler ki bu yazıyla birlikte geleceğime ve yapmak istediğim işe katkıları tarif edilemez. Beni hiç tanımamalarına rağmen sorgulamadan evet demeleri ve bu kadar özen göstermeleri beni çok mutlu etti. Keşke herkes onlar gibi olsa diye düşünüyorum artık :) Ellerine, yüreklerine, zamanlarına sağlık. Umarım sizde benim kadar keyif alabilmişsinizdir bu güzel röportajdan..

49 yorum:

  1. tebrıkler, çok güzel bir ropörtaj olmuş..
    diğer ünlüler kim şimdiden merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. tebrikler çok güzel bir ropartaj olmuş.bayıldık diyebilirim.twitter da paylaştığından beri sabırsızlıkla bekliyorduk:)yine twitter da paylaştığını görünce hemen bilgisayarı açtım ilk senin blogunu açtım:)bu projenin devamını bekliyoruz busecim.

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) erkek arkadaşım ve kardeşimden biliyorum murat bozun stlini takip eden çok erkek var onlar için de faydalı olmuştur eminim;)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok iyi düşünmüşsünüz :) diğer ünlüyü şimdiden merak ettim :)

    Bu arada MB bi erkek olarak çok düzenliymiş :)

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık çok güzel ropörtaj olmus ( içinde Murat Boz olan herseyın olduuğu gibi :) )

    YanıtlaSil
  6. Çok içten bir röportaj olmuş. Murat Boz'un stilini beğeniyordum meğer işin arkasında güzel bir bayanın da katkısı varmış :)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. cok güzel düzenli basarili buldum.. Fizigi düzgün oldu icin kiz arkadasi zorlanmiyor...onemli olan Kiyafeti tasiyabilmek...ve cok güzel hakkini veriyor... ;)

    YanıtlaSil
  9. harika bir röportaj olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  10. Murat Boz iyi bir seçim olmuş. O ses yarışmasından önce çok dikkatimi çekmezdi ama yarışmayla birlikte esprili, zeki ve sempatik olduğunu farkettim. Eminim ki kamera arkası daha eğlenceli biridir:))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. bence sen bu işi ekrana taşı :) çok eğlenceli olacağına eminim :)

    YanıtlaSil
  12. bayıldım ropörtaja! murat'ın içtenliği yaptıgı işe de yansıyor.ikinizi de severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. gökhan aslan7 Kasım 2011 15:09

    gerçekten çok güzel bir röportaj olmuş buse..Senden kişisel ricam Şebnem Ferah'ı ve Teoman 'ı üzerinde bu şekilde bir çalışma yapman...Başarılar

    YanıtlaSil
  14. Coook keyifli olmus <3

    YanıtlaSil
  15. Bence işi tv ye taşı

    YanıtlaSil
  16. Bence tv programı yapmalısın

    YanıtlaSil
  17. Harika bir roportaj ve ozellikle fotograflar da cok dikkat cekici olmus. Elinize, emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  18. ben muratımı çok seviyorum ropörtaj süper gitmiş keşke bende orda olsaydım en büyüğü keşke muratımı birkezcik olsa görsem onun güzel yanaklarından öpebilsem

    YanıtlaSil
  19. Çok keyifli olmuş, bu bloga da böylesi bir "seri" gerekiyordu! Devamını da bekliyoruz... :)

    YanıtlaSil
  20. tebrikler busecim..harika bir ropörtaj olmuş.Murat boz herşeyiyle çok sevdiğimiz biri:)stilini de inanılmaz beğeniyoruz dimi kızlar?:)

    YanıtlaSil
  21. röportaj çoooooook güzel olmuş :)ayrıca ben MURAT BOZ'u çok seviyorum stili de çok hoşuma gidiyor ne de olsa arkasında ELİZ SAKUÇOĞLU var. MURAT BOZ'u da ELİZ SAKUÇOĞLU'nu da çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  22. büşra_murat_boz9 Kasım 2011 15:38

    her zaman qiyimini beqenirim muratın zaten o bi tane o sevqilisini muratı iyi giydiriyo keşke benim sevgilim olsa ben qiydirsem onu ene az eliz kadar anlarım bende hany..;)

    YanıtlaSil
  23. tebrikler buse güzel iş çıkartıyorsun blog süper gidiyor ben beğenerek takip edenler arasındayım.

    YanıtlaSil
  24. ben onu yerim o kadar tatli ki !

    YanıtlaSil
  25. harika bir röportaj olmus tebrikler :)))

    YanıtlaSil
  26. fatih terim'in kızı olmasıyla ne alakası var ne kadar kıskanc kotu nıyetlı bı toplum olmusuz bırakın kız emek verıyor yapıyor cokta guzel yapıyor!

    YanıtlaSil
  27. süper bir ropörtaj olmuş..
    zaten MuRaT BoZ KeNdİsi SüPer..
    OnU çOoOoOoOoOoOok SeViYoRuM

    YanıtlaSil
  28. içinde murat boz olan herşeyi beğendiğim gibi bunuda çok beğendim

    YanıtlaSil
  29. hala soyadına takılanlar mı var :) az bile yapıyosun,mutevaziligin cok net farkediliyor!Basarılarının artarak devamını dilerim.

    http://www.bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  30. MB röportajı harika olmuş.. cidden sırada kim var?

    YanıtlaSil
  31. gerçekten çok güzel olmuş tebrik ediyorum seni çok başarılısın umarım yolun açık olur seni daha sık moda da görebiliriz ..

    YanıtlaSil
  32. Bu röportaj fikri süper olmuş artık her ay hangi ünlü dolabını açmış acaba diye blogunu takipte kalacağım:)

    YanıtlaSil
  33. Cok cok cok tesekkur ederim guzel yorumlariniza hepinizin, beni cok mutlu ettiniz! :)
    Yeni roportajlarda bunlar kadar guzel olsun, sizden boyle guzel yorumlar alsin insallah :)

    YanıtlaSil
  34. murat boz çok sevdiğim ve sürekli takip ettiğim bir sanatçı dolabını görmek benide çok mutlu etti ve röportaj inanılmaz keyifli içten olmuş devamını bekleriz gökhan özenle :) ve berkayla... sevgiyle kal buse

    banu karagöz

    YanıtlaSil
  35. vaybe eliz cok guzel giydiriyo

    YanıtlaSil
  36. ben onu çok seviyorum tabiki de tlf nosunuda istiyorum a herkeze umarrım 2012 uğurlu gelir nice konserlere nice yılara türkiye!!

    YanıtlaSil
  37. M.BOZ çok sevdiğim hayran olduğum bi sanantçıdır..onunla röportaj yaptığını< için size tşkkür ederim..onun hakkında bilmediklerimizi öğreniyoruz...

    YanıtlaSil
  38. Murat Bozu çok seviyorum giyim tarzınıda.. Dolabını görebilmek harikaydı :)Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. süperrrrr olmuşşş acayıp basarılısınnnn devam et

    YanıtlaSil
  40. Herkese cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  41. murat bozu okadar çok seviyorum ve dinliyorum kii bilemzsin evimin odasını her yeri murat boz poasterleriyle dols-durmayı planlıyorum ayrıca bir erkek olarrak çok düzenli titizz muhteşemmm

    YanıtlaSil
  42. çok güzel bir çalışma olmuş buse hanım tebrikler başarınızın devamını dilerim..
    http://www.5nnnnn1k.com/portal/forum.php

    YanıtlaSil
  43. tebrik ediyorum,bloğunuz kolay okunan,hoş süprizlerle dolu,keyifli anlar geçirdim.başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  44. busecim, keşke blog'unda yazılarında "de"leri ayrı yazsan, çok mutlu olacağım...

    YanıtlaSil
  45. Aşkııım <3 Yerim seni ben yaa <3 Tipee baak allahıım! <3

    YanıtlaSil
  46. Güzel giyiniyor çocuk, doğruya doğru :))

    YanıtlaSil