17 Ocak 2012 Salı

2012 Oje Trendleri

Fashion Moda

1. Fıstık Yeşili: Essie'nin kurucusu Essie Weingarten 2012'nin oje trendlerinde "yeşil"in yılı olduğunu ve çok fazla göreceğimizi söylemiş. O yüzden gözlerimizi yeşil ojelere açalım bayanlar, resimde gorduklerinizi almak zorunda değilsiniz tabiiki. Zaten çoğu sadece yurt dışında mevcut. Golden Rose, Alix Avien, Flormar, China Glaze gibi Türkiye'de bulunan markalarda resimde gördüklerinize benzer renkler görürseniz mutlaka paylaşın.

2. Maviler : Değişik tonlarda maviler bütün yıl tırnaklarınızda olacak. Yazın daha açık, kışın daha köyü maviler surebileceksiniz. Mavi trend olsada olmasa da benim senelerdir vazgeçemedigim bir renk oldu. Geçenlerde China Glaze'in lacivert bir rengini denedim ve çok hoş durdu. Bebek mavisi, turkuaz veya lacivert bu baharda tırnaklarımızda olacak.

3. Sofistike Pasteller: Pasteller hiçbir zaman gitmedi oje trendlerinden. Hep tercihlerimizin arasında sağlama aldığımız soft bir renk mutlaka oldu. 2012'nin pastelleri bence son derece sofistike ve daha önce gördüğümüz bebek mavisi veya şeker pembesi gibi klişelerden uzak.

4. Simli Ojeler : Doğumgünü gibi özel günlerin vazgeçilmezi simli ojeler oldu her zaman. Bu baharda simler yeni renkler, şekiller ve boylarda çıkıyor karşımıza. Ünlülerin en sevdiği manikurcusu Deborah Lippman simli ojelerin trendinin giderek artacağını söylemiş.
5. Fondöten Tırnaklar: Özellikle yazın yanık tende ten rengi ojenin ellerde inanılmaz güzel durduğunu düşünüyorum. Ve bu trend yaz kış hiçbir sezon geçsin istemiyorum.

6. Neon! Bu yaz daha vurgulayıcı tonlar ve parlak yeni türler deneyin. Butter Londra'nin kreatif direktörü Nonie Krem "Bu, eski, 80'lerin neonu değil, bu daha sofistike bir neon" diyor bu sezon ki neonlar için.
7. Mandalina: Mandalina Tango 2012'nin rengi. Bu sezon tüm renklerde bu rengi göreceksiniz. Turuncu 2012 için çok önemli bir olacak bu yüzden tırnaklarımızda bu trendden nasibini alacak.

8. Fuşya: Ve geldik en sevdiğim renge; Fuşya! Fuşya, her daim trend olsun ben her daim sürerim :) Hiç vazgeçmem!


Kaynak: refinery29.com

16 yorum:

  1. Fondöten tırnaklar bu ara benimde favorim..Çok severek kullanıyorum...

    Sevgiler Nino
    http://ninostudio.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. neon renkler ve fuşyalar beni benden aldı, çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. neon renklere bayılıyorummmm...Yaz gelsin tırnaklar neonlaşsın:)

    YanıtlaSil
  4. valla senin oje önerilerini kesinlikle tajip etmek lazım:)ki ben ediyorum geçenlerde neon renkleri aldım bak bugün gidip bunları bulmaya çalışcam:))

    YanıtlaSil
  5. senin tüm önerilerinin takip edilmesi şart oldu:)geçen gün neonları aldım şimdi de bu renkelri bulmaya çalışcam :)))

    YanıtlaSil
  6. oo harika bir post olmuş ellerine sağlık,yazlık renkleri sabırsızlıkla bekliyorummm yaşasın neonlar :)

    buarada divas pırlanta'dan pırlntalı bileklik isteyenleri bekleriimm :)
    http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

    YanıtlaSil
  7. gerçekten harika bir paylaşım olmuş..


    DENİZ

    http://denizindunyasii.blogspot.com

    takipp ederseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  8. selam ..derya baykalın proğramında gördümde geldim ..benimde bir bloğum var.. çaya beklerim ;))...*-*.

    YanıtlaSil
  9. Fıstık yesil,simli ,neon ve fusyalar benim tercihim, birde yaz icin turuncu olanları ekliyorum kendime....:)


    www.siyahbaykus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Bu yılın modası diye bugun bahsettiğiniz sanırım sephora'nın turuncusu. :)

    YanıtlaSil
  11. bizde Chanel'İn renklreinden önce kimse dikkat etmezdi sanıyorum. hatta French tek kurtarıcımızdı ve bordo tabi. bunların dışına çıkmayı kımse istemezdi. ama biz bodrumda yazları her tırnaga farklı renk surerdık kızlarla ve alaycı gozlerle karşılaşırdık=) şimdi moda oldu! gözler alıştı bu seferde ben bordo kullanmaya basladım=) yinede bu yeşil trendi ve fonfoten tırnaklar bana daha yakın olucak sanırım. teşekkürler post için=) emeğine sağlıkk!

    YanıtlaSil
  12. sally hansen su yeşili ojesi favori rengim..
    tırnaklarımda çok güzel duruyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. yeşiller harika denedm

    YanıtlaSil
  14. Yeşillere benden bir öneri; Sally Hansen Green Tea. Mutlaka denemelisiniz.

    Diek

    YanıtlaSil
  15. pronails cok daha etkileyici , ojede sınır tanımamışlar bilginizee :)

    YanıtlaSil
  16. Essie, ustune tanimam, renkler yine yikiliyor! Essie'nin yesili navigate her sahane bir renk tavsiye ederim, surumude cok kolay :)))

    YanıtlaSil