27 Şubat 2012 Pazartesi

2012 Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı ve Kazananları..

Fashion Moda



Milla Jovovich Elie Saab elbisesiyle kırmızı halıya ayak bastığında herkesin gözleri açıldı! Gecenin en şıkı olmayı daha en başından garantiledi. Vücut hatlarında elbiseyi o kadar güzel taşımıştı ki tam anlamıyla kusursuzdu. Saçı ve makyajıyla retro bir tarz yakalayan Milla Jovovich Jacob & Co. takılar ve tamamen plastikten yapılan Edie Parker bir gece çantası tercih etmiş. Bana göre gecenin en şık kadınıdır!


Jessica Chastain bence giydiği elbiseyle risk almıştı. Çoğu kişi tarafından begenilmeyenlerden biri olacağına çok eminim. Elbisenin Alexander McQueen oluşu bence kendisini kurtaran en önemli şey oldu. Keşke elbisede ki detaylar sadece etek kısmında kalıp, üst tarafı simsiyah olsaydı. Belki o zaman çok daha sade ve elegan olur ve gözümüzü bu kadar yormazdi. Su haliyle benim gözümü çok yoruyor, sizin?


Michelle Williams kırmızı halıya ne zaman gelse tercihleri hep çok doğru oluyor. Turuncu Louis Vuitton elbisesinin yapımı tam 300 saat sürmüş. Bu saç kesimini Michelle Williams'a inanılmaz yakistiriyorum. Hem çocuksu hem de kadınsı bir hava katıyor kendine. Saç rengini biraz daha açmış ve çok hoş durmuş. Elbisesini tamamladığı pembe Bottega Venetta çantası, Fred Leighton kolyesi ve brosuyla bir bütün halinde benim favorilerimden. 2012 yılı peplum elbiselerin yılı olacak. Michelle Williams bu tercihiyle bu akımın en büyük öncüsü oldu.


Viola Davis o nasıl bir yeşil öyle! Vera Wang elbisesinin modelinden çok öne çıkan esmer teninin de verdiği avantajla taşıdığı bu mükemmel renk oldu. Judit Leiber çantası ve Lorraine Schwartz takıları da bir o kadar dikkat çekici. Bu arada çok garip bir detay belki ama ben Viola Davis'in pürüzsüz cildine bayılıyorum :) Nedendir bilmem ne zaman kırmızı halıda görsem hep buna dikkat ediyorum.. Elbisenin göğsündeki detayları pek sevemedim bu arada..


Emma Stone Giambasta Valli elbisesini beğendim ama sadece beğendim ve gerçekten kırmızı halıda hediye paketi gibi görünüyordu. O kadar kapalıydı ki elbisesi gerçekten gidip boğazını birazcık açmak istedim. Bilemiyorum sebebini ama beni bir şeyler çok rahatsız etti bu elbisede. Bir kere boğaz kısmı çok kapalı geldi ve kurdelesi çok büyüktü. Nicole Kidman oscarlara buna benzer bir elbise giymişti geçen senelerde bana onu hatırlattı nedense. Emma Stone, benim için gecenin rukusleri arasında, üzgünüm.


Jennifer Lopez'in vücuduna gerçekten hayranım. Zuhair Murad elbisesini vücut hatlarına bu kadar güzel oturtabilir. Göğüs dekoltesini de konuşturdu tabii. Ferragamo çantası, ojeleri, yüzükleri ve bayıldığım topuzuyla benim için gecenin en sık kadınlarından biri Jennifer Lopez kesinlikle.


Octavia Spencer işlemeli Tadashi Shoji elbisesiyle kusursuz görünüyor. Bu arada "The Help" filminde ki muhteşem rolüyle "En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu" oscarını kazandı. Vücut hatlarını bu kadar iyi görüp buna göre bu kadar doğru bir elbise tercihi yapabildiği için kendisini tebrik etmek lazım. Bu arada kulağındaki Neil Lane küpelerine b-a-y-i-l-d-i-m!! ve tabii ki Judith Leiber çantasına da!


Meryl Streep bu nasıl bir güzelliktir! Bir içim su resmen! Gecenin en sık kadını Meryl Streep'tır kesinlikle! Lanvin elbisesi, Lanvin çantası, antika Fred Leighton küpeleri ve Ferragamo ayakkabılarıyla yakaladığı bu şahane uyumun güzelliğine bakar mısınız? Tercih ettiği renk saç ve ten rengine o kadar güzel gitmiş ki gerçekten alkışlanacak bir tercih olmuş. Ben tek kelimeyle Meryl Streep'e bayıldım. Bu arada Meryl Streep'de "The ıron Lady" filmindeki rolüyle "En İyi Kadın" Oscarını aldı.


Angelina Jolie bize elbisesinden çok "bacak"larını göstermeye gelmiş gibiydi! Hatta gece Twitter'da Angelina Jolie'nin bacaklarına özel Twitter hesabı bile açılmıştı :) Angelina Jolie yine Versace bir elbise tercih etmişti. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim gerçekten kırmızı ruj bence dünyada bir tek Angelina Jolie'ye bu kadar yakışıyor. Angelina her zamanki tarzının dışına çıkmayarak sade ve siyahi tercih etmiş. Yanına çantası Brad'i almış, bacağı açmış, gelmiş :) Beğendik tabi begenmesine de bütün gece o incecik bacaklarini ne icin bu kadar cok gosterdi onu çözemedik?


Cameron Diaz'in Gucci elbisesini tamamladığı 1 milyon dolar değerinde ki Tiffany & Co. takılarıyla çok hoş gözüküyor. Elbisenin etek ucundaki detayları çok güzel olmuş. Elbise vücut hatlarını çok güzel sarmış ve çok net ortaya çıkarmış. Bu arada Cameron Diaz'in omuzlarından bende istiyorum, olmaz mi? :)


Penelope Cruz'u kırmızı halıda görmeyi ozlemistik. Giorgio Armani organza elbisesi ve Chopard takılarıyla kusursuz görünüyor. Saçları ona 1920'lerin kadını havası katmış.


Natalie Portman doğumdan sonra kilolarını müthiş vermiş bunu fazlasıyla görmüş olduk. Dior Haute Couture elbisesi 1954 senesindenmis ve çok özel bir parcaymis. from Yine Dior ayakkabılar, Charlotte Olympia çanta ve Harry Winston takılarıyla sade ama sık duruyor. Gecenin siklarindan olur mu bence olmaz, sizce?


Sandra Bullock'un romantik Marchesa elbisesi bel ve omuz bölgesindeki altın detaylarıyla birleşince çok güzel bir görüntü ortaya çıkmış. Elbisenin onu kapalı ama sexyligi getiren sirttaki detay olmuş. Sandra Bullock bu güzel görünümünü bayıldığım bir clutch ve yüzükle tamamlamış. At kuyruğu saçı da harika olmuş.


Ve işte bu mükemmel tercihiyle herkesi ona katlayan Gwyneth Paltrow. Beyaz bir kadına bu kadar mi yakisabilir? Beyaz bir elbise bu kadar mi güzel durabilir? Gywenth Tom Ford tercih etmiş. Bu değişik tarz elbiseiyle çok büyük bir risk aldığı büyük bir gerçek. Elbisenin görünümü dramatik bir pelerin görünümünde. Ben beğendim ama beğenmeyen çok fazla kişi olacaktır, siz nasil buldunuz?



Tina Fey Michelle Williams gibi Peplum elbise modeli tercih etmiş. Lacivert Carolina Herrera elbisesi, Bulgari takıları ve Roger Vivier takılarıyla klasik bir görünüm yakalamış. Ben yine elbisesinden çok saçlarını çok beğendim :) Jennifer Lopez ile saç stilleri çok benziyordu. Bu arada göze çarpan saç stilleri neler olmuş aşağıdaki resimde bir göz atalım..



Şimdi söz sizde.. En beğendiğiniz, beğenmediğiniz kimler oldu? Neler en çok hoşunuza gitti/gitmedi. Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum :)



EN İYİ ERKEK OYUNCU
Jean Dujardin – The Artist as George Valentin

EN İYİ KADIN OYUNCU
Merly Streep - The Iron Lady

EN İYİ YÖNETMEN
Michel Hazanavicius – The Artist

EN İYİ GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ
Hugo - Robert Richardson

EN İYİ SANAT YÖNETMENİ
Hugo (Dante Ferretti and Francesca Lo Schiavo)

EN İYİ YABANCI FİLM
“A Separation” Iran

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
Christopher Plummer – Beginners

EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU
Octavia Spencer " The Help "

EN İYİ KISA FİLM
The Shore – Terry George and Oorlagh George

EN İYİ KURGU
The Girl with the Dragon Tattoo

EN İYİ ORİJİNAL SENARYO
Midnight in Paris – Woody Allen

EN İYİ UYARLAMA SENARYO
The Descendants – Alexander Payne, Nat Faxon, and Jim Rash from The Descendants by Kaui Hart Hemmings

EN İYİ SES KURGUSU
Hugo (Philip Stockton and Eugene Gearty)

EN İYİ SES MİKSAJI
Hugo (Tom Fleischman and John Midgley)

EN İYİ KOSTÜM
The Artist – Mark Bridges

EN İYİ MAKYAJ
The Iron Lady – Mark Coulier and J. Roy Helland

EN İYİ ORİJİNAL MÜZİK
The Artist – Ludovic Bource

EN İYİ ÖZGÜN FİLM MÜZİĞİ
"Man or Muppet" from The Muppets – Bret McKenzie

EN İYİ GÖRSEL EFEKTLER
Hugo – Rob Legato, Joss Williams, Ben Grossmann, and Alex Henning

55 yorum:

  1. Gywenth Paltrow cok orijinal bir tercih yapmis, kaliplarin disina cikmasini cok begendim.

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Favorim Michelle Williams'in kirmizi lv elbisesiydi. Bir de Penelope nin mavi armanisi. İkisinede bayildim.
    www.trendiye.com

    YanıtlaSil
  3. Ben en cok Cameron Diaz elbisesini beyendim bence gecenin en sik kadini oydu. Ayrica Jennifer Lopez,Milla Jovovich de beyendiklerim arasinda. 1tek Angelina Jolie nedense cok beyenmedim daha guzel bi elbise giye bilirdi bence.

    YanıtlaSil
  4. Favorim Michelle Williams'in kirmizi lv elbisesiydi. Bir de Penelope nin mavi armanisi. İkisinede bayildim.
    www.trendiye.com

    YanıtlaSil
  5. en şıklar Milla ve Gywneth. J.Lo ve Angelina çok kötü olmuş bence. Oscar sabahına postu hazırlamışsın hemen, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. 1.Gwyneth Paltrow = zerafet
    2.Jeniffer Lopez = göz kamaştırıyor
    3.Angelina Jolie = ona ne giyse yakışır :)

    YanıtlaSil
  7. Gwyneth Paltrow'A BAYILDIM, çok ince, çok zarif, çok tarz bir kadın gerçekten...Vücudu güzel, seçimleriyle kendi gibi oluyor ya başka tarifi yok!
    Milla Jovovich çok şık olmuş, şahane elbise, çok güzel taşımış haklısın.
    Michelle Williams, beğenmedim. Bilmiyorum zarif gelmedi bana.
    Emma Stone, elbisesini ben beğendim ya, saçı ve makyajı çok naif olmuş.
    Jennifer Lopez şişko durmuş açıkçası, ama elbise çok güzel.
    Meryl Streep'e hayranım, çuval giyse beğenirim :)
    Angelina Jolie biraz daha özenebilirdi sanki, klasik olmuş, daha şık olduğu zamanları biliyorum.
    Penelope Cruz, klas olmuş, elit olmuş :)) Özellikle saçına bayıldım.
    Natalie Portman, alınmasın kırılmasın ama vasat..
    Sandra Bullock elbisesi şık ama biraz yaşlı göstermiş sanki, bilemedim.
    1 numaram beyaz ve ekru tercih edenler sanırım. Niyeyse beyazı sevdim bu gece.

    YanıtlaSil
  8. Buseciğim, yayının çok güzel olmuş ama hiçbir kıyafete "wowww" diyemedim. Oscar'ın ihtişamını göremedim kıyafetlerde. Eminim sen- ben gitsek daha şık ve güzel olurduk. Galiba Hollywood yıldızlarımız artık çok fazla önemsemiyorlar böyle törenleri. Kısacası heyecansız ve sıradan... :)

    http://iiremimbenim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. öncellikle post için eline sağlık Busecim..bence gecenin en şık kadını Zuhair Murad tasarımıyla vucuduna en uygun elbiseyi giyen ve saçlarını da çok güzel bir topuzla susleyen Jennifer LOPEZ 'dir.BAYILDIMMM..

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Milla Jovovich harika.bencede gecenın en şıkı.bu guzel post için emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. gecenin en şık bayanı Gwyneth Paltrow kesinlikle!tom cruıse un topgun da ki haline dönüşüde çok iyiydi.ne içiyo ne kullanıyo merak ettim:) ayrıca dün gecenin asıl oscar kazananı imparatorumuz ve aslanlarıdır :)

    YanıtlaSil
  13. Angelina Jolie tek geçerim siyah elbise kırmızı ruj tam harika ötesi olmuş

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Buse bende seni Beyaz Showdan beri ilgiyle takip ediyorum, blogunu çok beğeniyorum, bu da harika bir özet olmuş teşekkürler,bende Artist filmini çok beğenmiş ve yazmıştım.Kesinlikle tavsiye ediyorum. www.yaz-gi.com
    Sevgiler başarılar Busecim

    YanıtlaSil
  15. Milla Jovovich ve Gwyneth Paltrow arasında karasız kaldım ikiside çok güzel ama sanki Gwyneth Paltrow daha ağır basıyo gibi...

    YanıtlaSil
  16. ben Jennifer Lopez hayranı olarak tabikii o beniM için kırmızı halının en şıkıydı, vücud hatlarını inanılmaz çıkarmıştı ortaya bayıldıM.
    Gwyneth Paltrow 'da dediğin gibii beyaz ancak bu kadar zarif ve narin durabilirdi ayrıca yüzüğüne bayıldıM.
    Angelina Jolie bence resmen güzeliM nasılsa yakışıklı kocaM kolumda kırmızı rujuM dudaklarımda bacak desen de var yeter diip çıkmıış bnce :)))))

    YanıtlaSil
  17. sıraya koyarsam eğer mila,jennıfer ve camoren ilk üçüm. angelina hayal kırıklığına uğrattı herkesi.

    YanıtlaSil
  18. üniversitede tüm tasarımlarımda ikonum milla jovovichti.o zamanlar asi bi kızdı.bayılırdım onun için tasarımlar yapmaya.şimdi çok güzel bi kadın olmuş,tarzıyla,duruşuyla)) bayıldım

    YanıtlaSil
  19. kimse kusura bakmasın diğerleri Gwyneth'in yancısı olabilmiş ancak.
    Gwyneth çıtayı çok yükseltmiş bu sefer. Su gibi olmuş. Zaten fiziksel olarak, saf, duru bir güzelliğe sahip, bunu da beyazla bir tamamlamış pir tamamlamış

    YanıtlaSil
  20. Satırlarıma - Allah bana Natalie Portman gibi bir eş nasip etsin... - diyerek başlamak istiyorum. Bu nasıl bir güzelliktir yarab! O kadar uğraşmışsın ki onu yaratırken biz eciş bücüş olmuşuz. :( Neyse, tören vasattı. Hatta bir halta benzemiyordu. Kırmızı Halı kısmına lafım yok. Her erkek canlı gibi elbiseler nasıldır nedir anlamam. Ben güzelleri sayayım. Tek yeteneğim o!

    Mila Yovoyiç için ruhumu şeytana satabilirim.
    Ancelina Coliy için hiç bir lafım yok o zaten en güzelleri, en bombaları.
    Mörli Sıtrip, insan değilsin. Başka bir yaratıksın sen. Nasıl bu kadar zarif olabilirsin? Nasıl bu kadar yetenekli olabilirsin? Yolda görsem saygıyla eğilir eteklerini öperim yeminle.
    Tina Fey de ne halt yer hiç bilmiyom. Her sene dolaşır oralarda boş beleş.

    Neyse ben susayım! Saygılarrr.....

    YanıtlaSil
  21. Gecenin şıkı şüphesiz;Milla Jovovich'tir bence.. Penelope Cruz da masal perisi gibi olmuş.Vee nostalji yapmaya çalışan,yüzüne hayran olduğum Natalie Portman'ının saçlarına bayıldım.

    Beni bu tören sonunda en çok üzen şey Johnny Depp'e yine Oscar verilmemiş olması:/ Ayrıca keşke bayları da görebilseydik :) (örn.Johnny Depp:D)

    YanıtlaSil
  22. Milla Jovovich tam bir kuğu gibiydi beyaz elbisesi ve kırmızı rujuyla harika olmuş.

    YanıtlaSil
  23. bence gecenin en şıkı tom ford elbisesiyle gwyneth oldu, kırmızı halı röportajında hava soğuk olduğu için o elbiseye özel bir palto tercih ettiği söylenmişti, yani omzundaki aslında bir palto, ama bi çıkarıp poz vermedi ki tam anlamıyla elbiseyi görelim!
    jennifer lopez'in elbisesi bence balıketi hatlarını şişmana çevirmişti, ben beğenmedim. penelope cruz'un elbisesinin üstüne bayıldım eteği o kadar kabarık olmasa bence daha iyi olurdu. cameron diaz da çok şıktı bence, saab elbiselerine bayılsam da milla jovovich'İn omuz detayını beğenmedim. fazlalık gibi duruyordu o su gibi elbiseye.

    YanıtlaSil
  24. Benim favorilerim Gwyneth Paltrow (elbisesi muhtesem görünüyo, cok degisik, tarz olmus bende)Milla jovovich, Cameron diaz da cok güzellerdi bence. :)

    YanıtlaSil
  25. Ben anlayamadım vallaha!
    Hem Meryl Streep hem de Milla Jovovich senin gözün de gecenin en şık kadını..
    Bence birinde karar kıl artık (;
    Bu arada Busecim sanırım senin alış-veriş günün gelmiş ve adeta hemen hemen yayınladığın tüm bayanlara bayılmışsın.
    Bence aradan elenilecek çok kişi vardı..

    YanıtlaSil
  26. Busecim emegine saglik diyorum. Harika resimler. Ben Cameron Diaz' in elbisesini cok begendim ona cok yakismis, zaten kendisini de cok begenirim. Jennifer Lopez de cok hos gorunuyor.
    Sevgiler sana....
    Nilay

    YanıtlaSil
  27. Milla Jovovich ve Gwyneth Paltrow-ikisine bayildimm!

    YanıtlaSil
  28. milla jovovich birinci benim gözümde.asil,güzel ve şık!başka söze gerek yok bence.
    michelle williams tarzını çok beğendiğim biridir.yine gayet hoş olmuş bence.
    jennifer lopez iddialı ve göz alıcı gerçekten.
    penelope cruz prensesler gibi masum ve şık.
    gwyneth paltrow ise marjinal bir şıklık sergilemiş,en akılda kalıcılardan olmuş bence.
    angelina jolie için güzel birşeyler söyleyemeyeceğim çünkü çok itici bulduğum bir sanatçı kendisi,sürekli bacağını gösterme çabası ve brad pitt'i de çanta gibi ordan oraya sürüklemesi gayet itici!

    YanıtlaSil
  29. Çok iyi bir toparlama, tebrikler.
    Bu sene geçen senelere oranla daha iyi renk, tasarım ve aksesuar seçimleri olduğunu düşünüyorum. Yukarıdakilerden favorilerim Gwyneth Paltrow, Viola Davis, Penelope Cruz, Emma Stone, Tina Fey, Angeline Jolie, Octavia Spencer, Shailene Woodley. Bunlara ek olarak Glenn Close diyorum, renk seçimi, duruşu ve doğal havalı saçlarıyla..

    YanıtlaSil
  30. Gwyneth Paltrow ve Milla Jovovich... bence beyaz elbise giymek herzaman risktir. çünkü bütün detayları fazlasıyla ortaya çıkarır ama bu 2 elbise de muhteşem tabii giyenlerde de kilo ile ilgili problemler olmadığı için benim favorim oldular :)))

    YanıtlaSil
  31. Birini unuttum: Christopher Plummer. Ceket ve papyona tam puan.

    YanıtlaSil
  32. Bence gecenin en SIK bayani Gwyenth ve Angelina. Sade ve SIK tasarimlar secmisler. '

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. Angelina jolie bence guzeldi ama alistigimiz tarzda gelmis. Bana gore daha dikkat cekici elbise giymesini beklerdim. Sonucta bahsettigimiz kisi angelina jolie.. Kisacasi hayal kirikligi

    YanıtlaSil
  34. Buse tum bloglar arasindaki en mukemmel ve aciklayici yazi olmus bayildim :) Ve en sık kesinlikle Gwyenty..

    YanıtlaSil
  35. Kesinlikle Jessica alba en śik .

    YanıtlaSil
  36. bence gecenin en şıkları Jennifer Lopez ve Gywneth Paltrow gerçekten. kusursuzlardı.

    YanıtlaSil
  37. gwyenth paltrow un elbisesi ilginç dikkat cekici ama bence hic hos diil

    YanıtlaSil
  38. Bana göre gecenin en şık üç kadını vardı Gwyneth Paltrow, Mila Jovovich ve Penelope Cruz ama muhteşem diyebileceğim bir kıyafet yoktu.
    Acep Charlize Theron'um olaydı geceye bir farklılık katar mıydı bilemiycim.:)

    http://morrmenekse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. En şık Gwyneth Paltrow !!! Benim için 2. güzel kuğu gibi elbisesiyle tam oscar edası içinde olan Penelope Cruz... Ardından elbisesinin rengi ve kendine yakıştırması sebebiyle Emma Stone...

    En vasat isim Jennifer Lopez... Sıkıldım artık, sanki her yere aynı elbiseyle geliyor gibi!

    YanıtlaSil
  40. 1. Michelle williams
    2. Milla Jovovich
    Ne yazıkki Meryl Streep hakkındaki görüşe katılmıyorum. Bence daha önceki seçimleri çok başarılı olmasına rağmen bu sefer yakıştıramamış..

    YanıtlaSil
  41. Sevgili Buse çok güzel bir özet olmuş, beğenerek,keyifle bakıyorum. Blogunuda takip etmeye başladım.Benim tercihim Jennifer Lopez. Ben de Artist filmini seyrettiğimde diğerlerine göre çok daha iyi olacağı kanısındaydım. Senin de bu konuda fikrini bekliyrum. Sevgiler Meral Varuy www.yaz-gi.com

    YanıtlaSil
  42. hepsi birbirinden kötü bence yoruma bile gerek yok__________

    YanıtlaSil
  43. Ben en cok Gwyneth Paltrow'in giydigi kiyafete bayildim! Ardindan'da Sandra Bullock geliyor. O da harika olmus..

    YanıtlaSil
  44. Geccenin en güzeli bana göre Gwyneth Paltrow. Tek kelimeyle müthis.. :)

    YanıtlaSil
  45. Milla Jovovich'in Elie Saab elbisesine bayıldım.jennıfer lopez her zamanki gibi harikaydı.ve angelina bacakların gerçekten çok gzel!!!
    ve sen buseciğim;yayının gerçekten çoook güzel olmuş. asıl oscarı sana vermelilerdi!!! :)

    YanıtlaSil
  46. Gecenin en şık bayanları Jennifer Lopez ve Milla J.dir.Mükemmel taşımışlar kıyafetleri.
    ama Angelina'ya gelirsek geceye çarpık bacaklarıyla damgasını vurmuş.Komik olmuş yazıkk!

    YanıtlaSil
  47. Gwyneth Paltrow bi harikaydı...zaten çok sempatik süperdi.
    (duygu)

    YanıtlaSil
  48. cok eglenceli iyi ki varsin Buse :)

    YanıtlaSil
  49. benim favorim Milla Jovovich.. çok şık, çok alımlı.. Elie Saabın tasarımlarını çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  50. Tina Fey'in saçına bayıldım. Tek kelimeyle muhteşem... Ayrıca lacivert elbisesi ve mavi aksesuarları da baş döndürücü güzellikte.

    YanıtlaSil
  51. Yazı ve resimler bir harika ellerinize sağlık. Ben de kırmızı halı ile ilgili bir yazı okudum, rüküşlerden de bahsediyor. İlgilenenler olursa, linkini paylaşmak istiyorum.

    http://istanbella.com/moda/unluler-ve-moda/2012-oscar-toreninin-sik-ve-rukusleri/

    YanıtlaSil
  52. Guzel yorumlariniz icin hepinize cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  53. kesinlikle Gwyneth Paltrow! hem zarif hem asil hem de şık.. Her ne kadar dünyaca ünlü modacılarla çalışsalar da bazen giydikleri kıyafetlerin rüküşlüğüne inanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  54. Jennifer Lopez ve Angelina Jolie harikaydı bence. Zaten güzellikleri tartışılmaz. Onun dısında Gwynerth Paltrow da güzeldi. Sadece arkasında ki pelerin gibi şeyi pek beğenmedim.

    YanıtlaSil