24 Şubat 2012 Cuma

NARS'la makyaj günü!

Fashion Moda



Dün soruma doğru cevap veren şanslı takipçimle City's Nişantaşı NARS mağazasında makyaj günü düzenledik. Vee Selda Sezer'i NARS ürünlerini kullanarak baştan yarattık :) Bu tarz projelerimiz son hız devam edecek. Neler yaptık, Selda Hanım'a nasıl bir makyaj uyguladık, işte tüm detaylarıyla NARS ile makyaj günümüz..


İlk işim Selda Hanım gelmeden NARS koltuğunda böyle bir fotoğraf çektirmek oldu :)



NARS makyaj uzmanı Ömer Bey, makyaja başlamadan önce Selda Hanım'ın cildini temizleyip tonikledi. Sonrasında Selda Hanım'in cilt tipinden dolayı yağsız baz uyguladı. Kullandığı ürünler sırasıyla; NARS Softening Milk Cleanser, Hydrating Refreshing Lotion ve Aqua Jel Hydrator.


Bu işlemlerden sonra benim NARS ürünleri arasında en beğendiğim ürünlerden biri olan NARS Sheer Glow Fiji Fondöten uygulamaya başladık. Ben daha önce Lancome'un fondötenini kullanıyordum. Çok doğal ve hafif bir fondöten. Kesinlikle bir Buse Terim favorisi! Herkese tavsiye ediyorum!


Transparan pudra cildin çok daha geç yağlanmasını ve makyajın daha kalıcı olmasını sağlıyormuş. Çoğu bayan transparan pudranın pek işe yaramadığını düşünürmüş ama aslında tam tersi çok ince bir pudraymış. Ömer Bey makyajı Selda Hanım'a uygularken bir yandan da bu tüyoları verdi :) Sol üst resimde elinde göreceğiniz ürün transparan pudra. Alt resimde gördüğünüz ise "Snow" adlı göz bazı. NARS'in bu göz bazı ile çok iyi sonuç alıyorsunuz. Göz kapağınıza sürdüğünüzde farın dağılmamasını ve kalıcı olmasını sağlıyor.


Vee geldik far kısmına.. Benim en sevdiğimbölüme:) Rengarenk far paletlerini o kadar çok seviyorum ki bir ömür yaşayabilirim onlarla :) Selda Hanım'ın güzel yeşil gözlerini mavi renk bir far seçimi ile ortaya çıkaralım dedik.


Ömer Bey göze mavi far uygulayıp göz içine bordo kalem tercih etti ve çok hoş durdu.



Ve işte sonuç! Gözleri ön plana çıkaran bir makyajı biz çok beğendik, ya siz?





15 yorum:

  1. Nasın orgasm allığını kullanıyorum muhteşem herkese tavsiye ederim. Bu arada makyaçok güzel olmuş özellikle gözler.

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. toprak renklerinde golgeli bir makyaj sanki daha cok yakisirmis gibi geldi bana..yani gozlerinin rengini daha iyi ortaya cikarirmis..rimel biraz daha yogun surulse daha hos mu olurdu diye dusundum..ben sizin makyajinizi daha cok begendim kiyafetinizle cok uygun ve gozlerinizi asil siz ortaya cikarmissiniz :))

    YanıtlaSil
  3. Sorunuzu bende yanıtlamıştım Buse Hanım ama geç kaldım sanırım. Şimdi resimleri görünce çok özendim. Keşke daha erken davransaydım:)

    YanıtlaSil
  4. gözlerinin yeşilini patlatmış adeta, çok hoş olmuş. emeğinize sağlık her zamanki gibi hoş bir paylaşım... =)

    http://magicpenbloger.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Nars fondoten hakikaten çok başarılı bittikten sonra adını vermek istemediğim ama yine bilinen başka bir marka fondoten aldım Nars kadar memnun kalmadım. Bitmesini ve tekrar Nars almayı dörtgözle bekliyorum!

    YanıtlaSil
  6. nars aydınlatıcı ürünü başta olmak üzere mac ile birlikte favorim!!

    YanıtlaSil
  7. Buse sacin cok guzel olmus:):)

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. o mavi fara ve ortaya çıkan göz makyajına bayıldım!

    http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. açıkçası ben hiç beğenmedim çok daha çarpıcı olabilirdi

    YanıtlaSil
  10. bence girli yeşilli bir makyaj yaparak daha buğulu gözler oluşturulabilirdi.. Çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim..

    YanıtlaSil
  11. Bloğunuzu yeni takibe başladım.blok dediğin Böyle olur. Dün oscar vardı, oscar sonuçları yorumları hop bt blogta. budur işte ya.nars ürünleri güzel bayanda baya makyaj yapıldı ama kim güzel makyajsız buse.ben makyaja bayılıyorum özellikle nude makyajlara ve sana çok yakışıyor.nude makyaj videosu çekermisin acaba.bu ürünleri tanıtma imakanın olurmu.
    bayılıyorum bloğuna başarılar...

    YanıtlaSil
  12. busecim bloğun müthiş.bir resim koyuyorlar 1 hafta bişey yok.bir ruj resmi koyuyorlar numarası yok böyle olmaz.senin gibi ayrıntılı tanıtım yapmak lazım.böyle olunca senin bloğunu takip etmek zevk veriyor insana.sen bir moda avcısısın:)şöyle bir köşe yapmanı rica etsem en iyi fondatenler.en şirin bebek yanağı yaratan allıklar vb.acaba çokmu klasik olur ne dersin eee sen samimi olunca biz de samimi oluyoruz ne yapalım:)bu işi hakkıyla yapıyorsun takipcinim.

    YanıtlaSil
  13. merhabalar başarılı kız ne güzel şeyler var bloğunda küpe yapma fikirleri ne hoş ama yapılış resimleri daha ayrıntılı olsaydı daha ayrıntılı resimlerle bi anlatsan olmaz mı sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Dogrusunu söylemek gerekirse bir degisiklik göremedim o kadar güzel bir makyaj kesinlikle olmamis

    YanıtlaSil
  15. YENİ BAŞLADIM BLOĞUNUZU TAKİBE ÇOK ŞİRİNSİNİZ VE BİR O KADARDA BAŞARILI.SİZİN GİBİ GENÇLERİN BOŞ DURMAYIP BÖYLE GÜZEL ŞEYLERLE İLGİLENMESİ NE HOŞ TABİKİ SEN EĞİTİMLİ BİRİ OLARAK HERKESTEN DAHA İYİ YAPIYORSUN BU İŞİ.NE GÜZEL YORUMLAR YAPILMIŞ HAKKINDA BEN DE KATILIYORUM FAKAT BUNLARA CEVAP YAZMIYOR MUSUN? BU KADAR GÜZEL SÖZLER KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜ HAK ETMİYORMU SENCE BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.

    YanıtlaSil