2 Ocak 2012 Pazartesi

Annem'in Yılbaşı Sofrası

Fashion Moda


Annem günlerdir bu gece için hazırlanıyor. Ben dâhil herkesten gizledi hazırlıklarını. :) Hiçbir şey göstermedi kimselere, büyük bir sürprizle hazırlandı. Her şeyi öylesine detaylı düşünen biri ki herkes merakla bekledi neler çıkacağını. Ama bu kadarını kimse beklemiyordu, ben bile… Annemin bu konudaki yeteneği gün geçtikçe büyüyor, gün geçtikçe daha güzel şeyler çıkıyor ortaya. Eline bu konuda su dökebilecek gerçekten kimse yok hayatta.
Önce kullandığı malzemeleri nerelerden aldığını söyleyeyim karışık olarak. Her şeyi Euroflora, Mısır Çarşısı ve Ikea'dan almış. Kurabiyelerimiz CookieStore'dan. Annemin yarattığı ufak detaylar öyle dikkat çekiciydi ki hangi birini fotoğraflayacağımı şaşırdım. Sofra kendi başına bir olaydı zaten ama detaylar bütün halinde mükemmeldi. Şimdi sizi anlata anlata bitiremediğim ve gerçekten muhteşem eğlendiğimiz bu geceyle baş başa bırakıyorum.

Esra Hanım’ın leziz kurabiyeleri :)



Masa örtüsünü görünce yanılmayın. Zannetmeyin ki o gerçek bir masa örtüsü. :) Duvar kâğıdını alıp masa örtüsü haline getirdi annem. Masanın üzerinde gördüğünüz mumlar ise Habitat’tan.



Renkli mi renkli yılbaşı ağacımız… Bu ağacın bütün süslemesi bana ait. :)




Gülen yüzler gecenin en sevdiğim detaylarından… :)






İşte böyle büyülü bir sofra hazırlamıştı anneciğim. Çarşamba günü yine misafir ağırlayacak. Şüphesiz döktürecektir. Ben yine elimde fotoğraf makinem, detayları yakalayıp sizinle paylaşacağım, beklemede kalın! :)

44 yorum:

  1. MUHTEŞEM! Sofra sanatı dedikleri bu olsa gerek :) Bu arada blogumda başlattığım ayaklanmaya herkesi ve desteklerinizi bekliyorum;) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bayıldımmm...annenizin ellerine saglık..gelecek yılbaşılar için epey tüyo topladık:))

    YanıtlaSil
  3. wauw diyorum. gelsek mi bizde?:)

    YanıtlaSil
  4. tek kelımeyle harıka olmusss:))) bayıldım... oturmaya kıyılamıyacak bır sofra,ellerıne saglık guzel annenın:)))) tabı bızlerede ılham kaynagı oluyor:)) sevgıler cagıl.:))

    YanıtlaSil
  5. tek kelımeyle harıka olmus,bayıldım...:)) oturmaya kıyamaz ınsan,muthıs olmus, ellerıne saglık guzel annecıgının:))) tabı bızlere de ılham kaynagı oluyor, sen bu fotografları yayınlamaya devam et lutfen:)) sevgıler ve ıyı seneler cagıl.

    YanıtlaSil
  6. harika gorunuyor :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Way canına en iyi organizasyon şirketlerine taş çıkartacak bir organizasyon olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Sn:Fulya Hanım elinden gelenin en iyisini yapmış wallahi bayıldım masa dizaynı mükemmel ve devkulade süper süperden de öte bir masa hayatımda ömrü billah böyle çooooook güzel şık ve göz kamaştıran bir masa görmedim her yer rengarenk ve süslemeler harika bence misafirleriniz böyle bir yılbaşını asla unutamayacaklar anneciğinizin ellerine sağlık ve sağlıklı mutlu bir yıl dileğiyle bizimle paylaşmış oldunuz içinde size çoooook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. mükemmel olmuş!! ellerine saglık annenin zevk sahibi olmak başka birşeyy

    YanıtlaSil
  10. HARIIKA BIR SOFRA! İnsan burda yemek yemeye kıyamaz ya:) Yalnız duvar kagidindan masa ortusu fikri muhtesem, annen gercek bir Turk kadını:)

    http//chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Sofra dekorasyonuna çok meraklı biri olarak gerçekten büyük bir hayranlıkla izledim tüm fotoğrafları.
    Her detayın düşünüldüğü son derece şık hatta şık ötesi bir sofra. :)
    Fulya hanıma yürekten tebriklerimi ve saygılarımı iletiyorum.

    Mutlu yıllar
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. işte bu masa şuana kadarki paylaştığın masaların kesinlikle en iyisi! sadece waooow diyebiliyorum!
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım.. Tek kelimeyle mükemmel olmuş sahiden:):) Bunlar bizim için de süper fikirler oluyor sah,den, paylaşıp sadece kendine saklamadığın için de teşekkürler,hem sana hem de anneciğine:) Bu arada yeni evli biri ve seneye yılbaşında ev sahipliği yapacak biri olarak bir de sorum var sana:) şimdi normalde yardım eden biri olmasına rağmen o gece yardımcımız olmaz muhtemelen..Bu yüzden de bu kadar sofrayı süsleyince o süsler nasıl kalkıp masa yemek yenecek bir hale gelir merak ediyorum:):) menünüzü de paylaşırsan sevinirim ayrıca.. Yemekleri, hindi dahil ne yardımcıma ne de başkasına yaptırmam, sofra süslemeye de bayılırım ama o servis yok mu:(:( oraya gelince pilim bitiyor sanırım biraz:D

    YanıtlaSil
  14. çook öpüyorum sizi ve mutlu mutlu bir yıl diliyorum,sevgiler
    zerrin

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle muhteşem bayıldımmmm:)

    YanıtlaSil
  16. gercekten bayildim sofraniza.. Emek verilmis dusunup tasinilmis hersey bir baska enerji yayiyor kesinlikle.. Fulya hn. in ellerinden opmeli.. :) Bizim yeni yil soframizda romantik ama cok keyifliydi.. Bakmak istersen :)

    lokturk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Buseeee harika gözüküyor..annen döktürmüş her zaman ki gibi..umarım ailenle güzel bir yılbaşı gecesi geçirmişsindir..İmparator'un tepkilerini de merak ettim valla..sofrayı görünce neler dedi??
    "Something happened, everything is something happened." :)) sevviyorum sizi Terim ailesi !!

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten çok şık bir masa.Güzellikler ayrıntılarda gizlidir. Annenin ellerine sağlık.Yalnız şu duvar kağıdı nasıl örtü oldu Busecim? Yani bu tür kağıdı nerden bulacaz? Hani normalde ev duvarlarına döşenen hani şu oldukça pahalı olan her tür desenin, rengin, parıltının bulunduğu duvar kağıtlarından mı bu masaya da kullanan?

    YanıtlaSil
  19. Ho ho ho! diyorum =)) Buse'cim anneninki zevkten öte.. hepsini bir arayaa getirebilmek, onu görebilmek bence bir yetenek. Kendisine ilet bunları =)

    Penguşlu kurabiyelere bayıldım. Palyaştığın için teşekkürler. Hepinize çok mutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  20. cok guzel olmus harıka bayıldım.ellerıne saglık annecıgının. duvar kagıdını nerden ve nekadara almıs ogrenmem mumkunm u salonuma aynı simli duvar kagıdı arıyorum bır kac yere sordum bulamadım yardımcı olabılırsenız cok sevınırım.ıyı yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
  21. Goz alici excellent bir masa olmus :)
    tebrikler :)

    YanıtlaSil
  22. Fatih Terim'e imparator diyoruz, boşa demiyoruz. Arkasında cidden bir imparatoriçe varmış- iyice anlamış olduk =) Bu ne harika bir masadır, bu ne hünerli bir eldir ya! Önünde saygıyla eğiliyorum =)

    YanıtlaSil
  23. *Hepinize guzel yorumlariniz icin annem adina ve ailemiz adina cok ama cok tesekkur ederiz :)

    Masa ortusuyle ilgili sorulariniza gelince I.M.C'de orta katta metresi 8 TL'den gumusude satilan avrupa degil yerli mali masanin boyuna gore kestirilip cift tarafli yapiskanla masaya tutturulup isterseniz sizde kendi duvariniza bu sekilde kullanabilirsiniz :)

    Cok Sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Wauwwww harikaa:)
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Ha-ri-ka!!! Daha önce de annenın sofralarını fotoğraflamıştın, ben de yıne bayılmıştım. O masada olsam bozmayayım diye paçateyi bıle almaya kıyamazdım elime :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Wow harika gorunuyor!!
    Umarim bu yil hepiniz icin umdugunuzdan da guzel gecer!!
    Annenin sofrasinin detaylari Bergdorf Goodman in vitrinlerini gecmis, muhtesem olmus! :))

    xoxo
    Y.

    http://www.yandthecity.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. agacın ısıklandırması dısında =) hersey ozellıkle masa cok guzel!Cok guzel bır yıl dılegıyle....

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  28. Cok guzel gorunuyor. !!very festive. !!

    Itiraf edeyim annenizin sofrasini cok merak ediyordum :) Paylastiginiz icin cok tesekurler.. Ellerine saglik..

    Lutfen iletin kendisini takipdeyim Los Angelesdan :) Iyi seneler.!!

    YanıtlaSil
  29. Shahane olmus yaaaa. Koyu bi Galatasarayli olmak disinda babana hayrandim , ama annen onu gecti emin ol . Muhtesem olmus ... ben kirletmeye kiyamam sahsen :D

    YanıtlaSil
  30. allahım yarabbicim bu ne güzel bir sofra... fulya hanım kendi gibi şık bir masa hazırlamış ;)

    YanıtlaSil
  31. kesinlikle ayakkabımın altını simlemeliyim bu harika bir görüntü bayıldım. paylaşımların için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  32. yeni yılınız kutlu olsun:)harika bir sofra bayıldım annenizin ellerine sağlık her şey muntazam...

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. Merhaba, mumlu peçeteliklere bayıldım. onları nereden almış anneniz? selamlar- Deniz

    YanıtlaSil
  34. gercekten muhtesem bir sofra olmus.Dekorasyonuna bayildim.Eminim yemeklerde nefis olmustur.Paylasimin icin cok tesekkürler Busecigim...........
    Almanya'dan Gül

    YanıtlaSil
  35. Bu masada fatih hoca nın rakı tokuşturma resmini görmek isterdim

    YanıtlaSil
  36. duvar kağıdı masaya yapıştırdınız fakat ..çıkartırken masaya zarar vermedimi..ona göre yapıştımak istiyorum..tşk..

    YanıtlaSil
  37. Busecim ; Fulya ablanın ellerine sağlık kalbinin güzelliğini masaya yansıtmış :) sizleri seviyoruz

    Melike ablan - Oğuz abin

    YanıtlaSil
  38. cnm harika olmuş sofra düzeni renkler detaylar çok hoş görünüyor masa bayıldım

    YanıtlaSil
  39. Süper hazırlanmış hersey Fulya Terim harikalar yaratmis

    YanıtlaSil
  40. herkeze merhaba .. Aslında şaşırılmaması gereken bir şey çünki söz konus fulya teyzemin elinin değdiğiyse gerisi teferruattır zaten ellierne sağlık.... oğuz ama sarıyerden :) şu güzel gecenin sansasyonuda bize ait yani :)

    YanıtlaSil
  41. bayıldım valla aşık oldum desem yeridir . ben olsam sofrayı bozmaya kıyamaz tüm gece izlerdiiim ;)))))))))) -goksu

    YanıtlaSil