23 Ocak 2012 Pazartesi

Burcu Esmersoy Buse Terim Blog'a Gardrobunu açtı!

Fashion Moda


Bu kadar mütevazı bilmezdim ben Burcu Esmersoy'u. Ben de sizin kadar tanıyordum röportaj yapmadan önceye kadar. O kadar içten, o kadar şeker ve tatlıymış ki, anlatacak kelime bulamıyorum. Aslında çok daha önce gercekleştirecektik bu röportajı ama araya hem benim hem onun bazı seyahat gibi programları girince, ancak bu zaman buluşabildik. Bu geçen zamanda bir an olsun beni habersiz bırakmayıp evini bile bana teslim edebilecek kadar kendine güvenliydi ve herşeyden önce bana ne kadar "içimizden" biri olduğunu hissettirdi. Arkadaşımla konuşur gibi, iki dost sohbet eder gibi sordum tüm sorularımı, ve inanın ben çekinmesem belki bırakır akşama kadar çekerdim gardırobunun resimlerini :)

Ama ben zaten özeline girdiğimi düşündüğüm için daha fazla çekmek istemedim, kendim utandım :) Burcu Esmersoy'u burnu havada veya havalı zannedenler tamamen silin bu düşünceleri aklınızdan çünkü o inanamayacağınız kadar içten ve samimi. Verdiği cevaplar ve fotoğraflardan da bunu size yansıtacağını düşünüyorum. işte benim fotoğraf kareme yansıyan fotoğraflarla Burcu Esmersoy'un gardırobu ve merak ettikleriniz.

Buse TERİM: Her giydiğin, her taktığın, ve "cesur" denebilecek her tercihin hep merak ediliyor. Öncelikle merak ediyorum bir stilistin var mı yoksa bu tarzını kendin mi yaratıyorsun?
Burcu ESMERSOY: Mert ASLAN’la çalışıyorum. Alışverişe onunla çıkıyorum. Bazen onun fikirlerinin dışına çıktığım da oluyor. Bana kızıyor ama neye sahip olduğumu çok iyi bildiği için ben ona gideceğim yerleri söylediğimde, “şunun altına bunu giyersen daha iyi olur” gibi fikirler veriyor.
Buse TERİM: Biz seni sporcu kişiliğinle tanıdık ama daha sonra moda dünyasında yeri olan bir Burcu ESMERSOY çıktı karşımıza. Bu değişim nasıl gerçekleşti?
Burcu ESMERSOY: Benim kontrolüm dışında gerçekleşti aslında. Ben hayatım boyunca spor spikeri ya da spor programı sunucusu olacağımı düşünüyordum, öyle hissediyordum. Ama sonraki süreçte bazı hedefler koymuştum kendime. Yanlış anlaşılmasın; hedef derken, eğer spor spikerliği yapıyorsam onda en iyi olayım mesela. Zamanında CNN Türk’te çalışıyordum, NTV’yi daha çok beğeniyordum. Spor departmanında çalışayım, orada bir spor programı sunayım gibi hayallerim vardı ve onların hepsini gerçekleştirdim. Bir noktadan sonra da yerinde sayar gibi bir hale geldiğimi düşündüğüm için artık yetmemeye başladı yaptığım iş. O noktada Acun’un teklifi geldi, geçen seneki “Yok Böyle Dans”a başladım ve bambaşka bir sürecin içine girdim. Sonra bu tıp programların daha çok hoşuma gittiğini fark ettim. Böylece moda dünyasının içine de girmiş oldum.


Buse TERİM: Dolabının olmazsa olmaz parçaları neler?
Burcu ESMERSOY: Beyaz tişörtler, topuklu ayakkabılar… J Tabii ki bu liste çok uzar aslında ama beyaz tişörtler ve siyah pantolonlar olmazsa olmazlarımdır..

Buse TERİM: Günlük hayatta çok topuklu ayakkabı giyer misin?
Burcu ESMERSOY: Ruh halimle çok ilgisi var gün içinde giydiğim ayakkabının ama genelde babet tercih ediyorum. Aslında topuklu ayakkabı çok yorucu bir şey. O gün, o enerjiye sahip olduğumu hissediyorsam topuklu ayakkabıyla çıkıyorum ama çok koşuşturmam varsa asla tercih etmiyorum.

Buse TERİM: Peki, yurt içi ve yurt dışında alışveriş etmeyi sevdiğin mağazalar ve markalar neler?
Burcu ESMERSOY: Londra’da Selfridgdes’ten alışveriş yapmayı çok severim. Onun dışında küçük butiklerden alışveriş yaparım. Ama böyle sürekli aynı yerden alışveriş yapma gibi bir durumum yok. Milano’da yine aynı şekilde büyük mağazalardan hiç alışveriş yapmam orada da küçük butiklerden alışveriş yaparım sadece. Ama yalnızca ayakkabı konusunda sürekli gittiğim mağazalar var tabii ki. Gözüme kestirdiğim parçalar ya Gucci’dir, ya Louboutin’dir ya Prada’dır. Ayakkabı mağazalarını tamamen hedefe odaklanmış şekilde geziyorum. J


Buse TERİM: Türkiye'de ve yurt dışında takip ettiğin bloglar var mı?
Burcu ESMERSOY: Senin blogunu takip ediyorum. İnternet konusunda da hedefe kilitlenen biriyimdir. İnternette enmoda.com’dan alışveriş yapıyorum. NTV’de “Yaz Gecesi” programını sunarken onların kıyafetlerini giymiştim. Ben genelde dokunmadan, elim değmeden bir şeyler almayı sevmiyorum. Bir de Guiseppe Zannotti'nin internet sitesini çok beğeniyorum.

Buse TERİM: Takmayı en çok sevdiğin aksesuar nedir?
Burcu ESMERSOY: Yüzüklerimi hiç çıkarmıyorum.

Bu soruma "Yüzüklerim" dediği sırada sağ elinin her parmağında bir yüzük, sol elinde de iki tane yüzük vardı. :)


Bu arada yukarıdaki resimde dikkatinizi çekecektir, Burcu Esmersoy tam bir Christian Louboutin hayranı! Dolabının yarısı Louboutin ayakkabılarla dolu. Kıskanılmayacak gibi değil :)

Buse TERİM: Asla giymem” dediğin bir şeyler var mı?
Burcu ESMERSOY: On sene önce bir röportaj yapmışım, “yüksek belli pantolon asla giymem” demişim, iki sene önce yüksek belli pantolon giydim. O yüzden şimdi çok dikkatli konuşmam gerek! Ama “asla giymem” dediğim bebek mavisi tişört… Bebek mavisi herhangi bir şey hiç sevmiyorum.




Bu küçük misafir de Burcu ESMERSOY’un kedisi Leyla. :) Ben normalde kedileri sevmem ama Leyla'ya hayran kaldım. :) Çok sevimli, bir o kadar da şımarık… Gördüğünüz gibi ben çekim yaparken atladı ayakkabıların arasına, kamerama poz verdi. :)

Buse TERİM: Sence bir kadın nasıl giyinmeli, giyinirken nelere dikkat etmeli, nelerden kaçınmalı?
Burcu ESMERSOY: Bence vücut yapısını gerçekten çok iyi bilmeli ve kendini çok iyi tanımalı. Ten rengine, göz rengine, saç rengine uygun giyinmeli. Ben mesela sarışın kadınların sarı tonlarından uzak durması gerektiğini düşünüyorum. İlk önce renk önemli, sonra da vücut yapıları… Vücut yapılarını, güzel olan yerlerini çok iyi bilmeleri gerekiyor. Bir kadının göğüsleri güzelse üst kısmını daha çok saracak hoş kıyafetleri giymesi gerektiğini düşünüyorum, kalçası çok genişse yüksek bel pantolonlardan uzak durması gerek mesela.



Buse TERİM: Hangi parfümü kullanıyorsun?
Burcu ESMERSOY: Chloe - Love
Buse TERİM: Bakım ürünleri olarak bizlere neler önerirsin? Vazgeçemediğin, senelerdir kullandığın ürünler var mı mesela?
Burcu ESMERSOY: Kış ayları için özellikle Blistex’in dudak kremlerini arabamda, bütün çantalarımda, evimde bulunduruyorum. Arkadaşlarımın çantalarına bile atıyorum. Blistex benim için tek, ayda on tane falan alıyorum, o boyuttayım; benim vazgeçilmezim. Yıllar öncesinde La Praire bile kullandığım zamanlar oldu, çok gençken daha iyi markalar kullanmak adına cildimi çok yordum. Çünkü onların bile yaşı var, cilt yapını çok iyi biliyor olman lazım. Eğer cildime çok iyi davranmazsam sorun çıkaracak bir yapısı var. Şu anda sadece cildimi çok iyi temizliyorum ve eczane ürünü dışında hiçbir ürün kullanmıyorum. Kozmetik hiçbir ürün kullanmıyorum. Gündüz makyajsız çıkıyorum, “Burcu Esmersoy makyajsız çıktı” haberleri artık boşuna yazılıyor o yüzden. :)


Bu köşe Burcu'nun en sevdiği köşe. “Yok Böyle Dans”ı sunarken giydiği tüm kıyafetler burada asılı. Hatta bir tanesini de elinde görebilirsiniz :)


Tam bir Herve Leger tutkunuymus. “En sevdiğin hangisi?” dedim, işte gösterdi, yazın çok yakışır bence Burcu'ya, sizce? :)


İşte böyle keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Umarım bizim aldığımız keyfi sizlere de yansıtabilmişizdir, ünlülerin gardıroplarına girmeye devam edeceğim, beni izlemeye devam edin. :p

60 yorum:

  1. harika bir post! zevkle okudum.. Herve elbisenin renkleri harika..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;

    Burcu Esmersoy'un "Yok Böyle Dans"ta sunucu olmasını çok garipsedim! Zaten yarışmayıda 1-2 kez seyrettim; dansı sevmeme rağmen bir daha programı takip etmedim.

    Ayakkbıların açıkta olması giyinme odasında kötü bir koku yaratmıyor mu acaba? Ben genelde kutularda muhafaza ediyorum çünkü.

    Röportajınıza gelince; keyifle okudum... Teşekkürler.

    ÜÜB

    YanıtlaSil
  3. Burcu Esmersoy'u soğuk bulan biri olarak bakış açımı değiştiren bir posta imza atmışsın Buse :) ellerine emeğine sağlık!
    xo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  4. :) Diğer gardrob ismini merakla beklemeye başladım şimdi.Tebrikler :)
    Louboutin'ler harikaydı.Sanırım çoğu kadının zayıf noktası olmayı başardı Louboutin
    Chloe Love'da iyi seçimmiş çok absürt seçimleri yokmuş Burcu Esmersoy'un ben çok beğendim.

    Teşekkürler tekrar;)

    YanıtlaSil
  5. Burcu Esmersoy, herkesin sahip olmak isteyeceği bir gardroba sahip gerçekten. Ama aradığını nasıl buluyor merak ettim :)
    Güzel bir röportaj olmuş. Eline sağlık.
    Bu arada senin gardrobunu da görmek isteriz doğrusu.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ahhh ah sunumda kullandıkları kendisinde kalıyoya sırf bunun için bedava çalışırım ben yahuu:D hakaten başarılı bir dolap her genç kızın hayaliii:DD

    YanıtlaSil
  7. Ünlülerin gardıroplarını incelemek çok keyifli, postunu zevkle okudum

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Buse,

    Bir erkek olarak blogunu ilgiyle takip ediyorum.

    Turkiye'de cogu gazete muhabirinin istese de yapamacagi seyleri yapabiliyorsun. Burcu Esmersoy roportaji da bunlardan biri oldu, cok tesekkurler!

    ps: Yazi fontlarinin degismesi de guzel olmus, simdi hersey daha rahat ve gozu yormadan okunabiliyor.

    YanıtlaSil
  9. harika bir post olmuş yine busecim , burcunun gardolabına hayran kalmamak mümkün değil...

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem bir çalışma olmuş.. Hande Ataizi'nin dolabınıda görmek isteriz

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir röportaj olmuş doğrusu gömleklere hayran kaldım her şey çok güzel doğrusu..

    YanıtlaSil
  12. Herve Leger elbisesine bayıldımmm.Çok güzel bir çekim olmuş kedili olan foto favorilerim arasında:)

    YanıtlaSil
  13. Çok cici bir bayan Burcu Hanım, coğu bayanın yerinde olmak istediği bir guzelligi ve kariyeri var. Bakımlı oldugu cok belli, kendini sevdigi gozlerinden belli.

    Bende ayakkabilari giysi dolabinda gorunce sasıranlardanim, bi ayakkabi kokusu olusur gibi geliyor.Bende ayrı bir odada kutularım. Bir de cok karısık dolaplar cok sıkışık dolaplar insanda giyecek bisey bulamama sendromu yaratiyor:))

    Buse hanım basarılar dilerim size de...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Buse;

    Öncelikle mükemmel bir post olmuşş... Burcu Esmersoy'un gardrobuna bayıllldımmmm! Takılar, elbiseler, ayakkabılar hepsi bir harika. Özellikle dikkatimi çeken detay takıların arasında gördüğüm Burcu Esmersoy'un Tuleste Market kolyesi oldu güzel bir kombinle muhteşem duruyor:)

    YanıtlaSil
  15. Cok zevkli, cok narin. Dolabı da kendi gibi renkli gordugum kadarıyla.
    Makyajsız da coook guzel. Loubotin'ler kıskandırıcıı! :)
    Harika bir roportaj olmus Buse, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  16. harika harika harikaaaaa! "vogue bugun ne giydim" bölümündede en cok takip ettiğim kişiydi kendisi.Keske hepsini tek tek inceleyebilsek.Ama supersin buse iyiki aklına gelmiş bize bu kadar guzel bir post yazmıssın :)

    YanıtlaSil
  17. nefis bir yazı olmuş ellerine sağlık zevkle okudum...ben bu kadına bayılıyorummmm ne giyse çok yakışıyor bakarmısın sadece bir siyah tayt ve beyaz tişörtle bile çok güzelll:)))

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle onu tanımadan ne kadar mütevazi ve şeker olduğunu bilmek imkansız:) Ben tanışma ve sohbet etme şansı yakalayanlardanım:) Ve dediğin gibi sanki 20 yıllık arkadaşınla sohbet ediyormuşsun izlenimi yaratan bir enerjisi var. Bazen ekranın soğukluğuna kanmamak gerekiyor:)
    Tarzını zaten hep sevmişimdir,dolabına bayıldım:)
    Özelikle Valentino ayakkabıyı monitörden elimi uzatıp almak istedim:)

    Bir arkadaşımız ayakkabıların açıkta olması konusunda yorum yapmış.Ben kendi deneyimimi paylaşayım. Bu tarz kaliteli ve gerçek deri astarlı ayakkabılar ne kadar giyerseniz giyin tabii ki ayak bakımınızı sürekli yapıyorsanız asla koku yapmazlar.

    Çok keyifli bir röportaj olmuş:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. çok keyifli bir yazı. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  20. Ayakkabılarına hayran kaldım hatta aşık oldum ahhhh ahh diyorum:) Krem rengi tül sivri burun ayakkabısına tütütü maşallah diyorum inşallah uzun süre dolabında kalır nazar değmesin:) Bu kadar ayakkabı aşkı varmıydı içimde:)) yalnız şaşırdım ünlüler sponsor kullanır sanırdım sonuçta tv ekranı pahalı bir görsellik programda giydiği elbiseleri satın alması çok masraflı bir iş. inşallah bu masrafa bir çözüm bulur. Sevdiğimiz ünlüler çabalayanlar daha iyi yerlere gelsin daha iyi şartlarda olsun daha çok kazansın isteriz. Yakında bend e bloğumda Burcu hanım hakkında yazacağım görsel toplamaya başladım bu yazı bilgi birikimimizi daha da arttırdı sağolasın Buse:)

    YanıtlaSil
  21. Busecim Blog nu uzun zamandır takip ediyorum..Ama ilk yorumum bugünn :)Bunun sebebi Burcu Esmersoy un bu mütthiş mi müthiş gardrobuna karşı içimdenn gelenn ''Amann Allahım'' sesini susturamamm :) Süper bi röportaj olmuş...Ayrıca senin gardrobunda ciiddii merak konusu..

    YanıtlaSil
  22. takılar ve ayakkabıların arasındaki leyla harika=)

    YanıtlaSil
  23. harika bir röportaj olmuşş! son herve leger elbiseye kesinlikle bayıldım, bir de valentino kitten heels'e ;)

    YanıtlaSil
  24. gerçekten keyifle okudum yazıyı dolabına özelliklede ayakkabılarına bittim diyebilirim ellerine sağlık bu güzel roportaj için

    YanıtlaSil
  25. Bayıldım bayıldım bayıldım....
    Söylicek söz yok ciddi anlamda hayran kaldım.Ayrıca sıfır makyajla ve gayet sade bir şekilde poz vermesi de alkışlanası bence.Kompleksi olmayan insanlara bayılıyorum.
    Ayrıca ben o gardroba girsem 1 hafta da zor çıkarım :D

    YanıtlaSil
  26. burcu esmersoyun gardrobunu çok beğendim.takıları harika yıldız sembollü takısı gözümden kaçmadı tek kelimeyle süper.seninde eline sağlık buse terim.ben nil'in gardrobunu çok merak ediyorum bu arada sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. HAKİKATTEN ÜNLÜLERİN GARDROP POSTLARINI VEYA GÜZELLİK TÜYOLARINI, ALIŞVERİŞ İLE İLGİLİ POSTLARINI OKUMAKK ÇOK KEYİFLİ OLUYOR. Eline sağlık Buse, tşk.ederiz.Yalnız aklıma şu soru da gelmiyor değil hani sen de Buse Terim'sin belki soyadınla alakalı sana tabii ki samimi davranmıştır. Ancak bir arkadaşım BE ile aynı ortamda bulunmuş ve bu kadar kasıntı, bu kadar snob biri olamaz demişti.Bilemiyeceğim artık. Herneyse bu arada çok alakasız olacak ama BE 'un elektrik süpürgesi ile benim ki aynı:-)))) Dyson:-))

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. Çok samimi, çok keyifli bir post olmuş!
    Güzel paylaşımın için teşekkür ediyoruz Buse, sevgiler.

    http://www.hergunluk.com

    YanıtlaSil
  29. zaten tarzına bayıldığım biriydi burcu dolabına daha çok bayıldım hele o ayakkabılar ahh ah :)) burcu belki okursun diye yazıyorum yok böyle dansta çok pullu giyindin nerdeyse her hafta tamam yakışıyo ama daha seyrek giymelisin bence:)

    YanıtlaSil
  30. ben takılarla ayakkabıların açıkta ulu orta durmasını garıp buldum kaybolmaz mı oyle o takılar ince zincirler bilezikler vs- ayakkabılar koku yapmaz mı toz olmaz mı ?
    resımler karanlık olmus ve burcu hanım cok ev halıyle poz vermıs keske daha ozenlı olsaymıs detaylar, yıne de sana ait olan bu fikir cok orjinal ve guzel boyle bır post hazırlaman da yeter simdilik emegıne saglık

    YanıtlaSil
  31. Buse'cim cok keyifli bir post olmus.. Ellerine saglik ! Ben Burcu Esmersoy'un soguk oldugunu hic dusunmemistim.. Yanilmadigimi da anladim sayende.. Son derece kendinden emin ve ayaklari yere basiyor.. Bu ozelligi herkeste gormek zor.. ;)

    YanıtlaSil
  32. Hürriyet'e haber olmuşsun Buse:)

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19752678.asp

    YanıtlaSil
  33. fotoğraflarda Burcu esmersoy'un ayağındaki botların markası nedir?

    YanıtlaSil
  34. takıları çok hoş gerçekten.ayrıca salaş yani rahat,spor tarzı da çok hoş şık,dikkat çekici tarzının yanında.Bu arada twitterda olumsuz her söyleneni RT yapmak zorunda hissetme bence kendini.Sırf öyle laflar etmek için hesap açıp yazdıkları belli.bence gereksiz yani onları takmak:s

    YanıtlaSil
  35. ne louboutin ayakkabıları, ne elbiseleri, en çok köşede duran balenciaga bavulu kıskandım :)

    YanıtlaSil
  36. harika post olmus...tebrik ederim :)) burcu esmersoyu zaten cok begenirim...bu röportajla daha iyi tanima sansimiz oldu sayende..cok tesekkürler:) Takilarina ve Ayakkabilarina bayildim, ve nekadar dogal bir güzellige sahip oldugunu gördüm :)

    YanıtlaSil
  37. çok eğlenceli bir post olmuş burcu esmersoyu çok beğenirim bu kadar yoğun çalışan birinin gardrobuda tahmin ettiğimiz gibi bir haylı yoğun:))

    YanıtlaSil
  38. Sarisin kadinlar genelde soguk olarak düsünülür, ama burcu esmersoy aksine cok sempatik ve bana cok pozitif geliyo, dolabina bayildim, hele o ayakkabilar. Bende vok merak ediyorum odada yada dolapta kötü koku yapmazlarmi??

    Ellerinee saglik buse

    YanıtlaSil
  39. ünlülerin gardrobu olayı gerçekten mükemmel sıradaki kim olucak sabırsızlıkla bekliyorum :)



    http://denizindunyasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  40. http://fashiondesignbycns.blogspot.com/2012/01/burcu-esmersoyun-dolab.html bu adreste yazınızda yer alan fotograflar kaynak gösterilmeden kullanılmış. bilginize.

    YanıtlaSil
  41. merhabalar, yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum.harika bi post olmuş bu da her zamanki gibi.
    Bi önerim olacak, çektiğiniz fotoğraflara ufak da olsa sitenizin adını watermark olarak ekleseniz.
    çünkü bu blog için çok özenli çalıştığınızı dikkatle seyrediyorum o fotoğraflarda da emek var.başka sitelerde hazır kullanım yaratmaması açısından.
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  42. asagıdaki linkte bu yazına ait fotograflar kullanılmıs, senden izin alındı mı?

    http://fashiondesignbycns.blogspot.com/2012/01/burcu-esmersoyun-dolab.html

    YanıtlaSil
  43. çok güel olmuş her şey çok güzel bir bayan kedili foto süper olmuş bira daha detaylı olsaydı mesala hangi marka bakım ürünleri kullanıyor ..

    YanıtlaSil
  44. Geçenlerde bir bujiteride bileklik bakıyordum satan kişi bu bileklikler Burcu Esmersoy bilekliği dedi ))) Yani böyle bir bileklik var haberiniz olsun .

    YanıtlaSil
  45. harika bir post,teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Medya insanları nedense çok cirkef, soğuk, şımarık vs gibi gösterebiliyor. Halbuki ben hiçte inanmıyordum zaten Burcu Esmersoy'un öyle olabileceğine. İnsan tavırlarından belli eder zaten ne olduğunu ki Burcu son derece şirin bir havası var bence. Keyifle okudum postunu Buse'cim, emegine saglık (: Senden bu tarz postların devamını bekliyorum kesinlikle! Belçika'dan sevgiler, Merve

    http://turquazria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. Harika bir yazı. Cok sevecen bir o kadar da bizden biri gibi burcu esmersoy. Cok begendim yeni gardırop unlusunu heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  48. okulumuzda arkadaşımın ayarladığı bir söyleşiye gelmişti ve ben de orada farketmiştim ne kadar samimi ne kadar mütevazi olduğunu. Tarzı da çok beğendiğim ünlüler arasında. Bir ara Vogue Türkiye'de bir ay boyunca her gün ne giydiğini yazmıştı, hayran hayran bakmıştım :)

    YanıtlaSil
  49. botlarını merak ettim,markası nedir acaba??

    YanıtlaSil
  50. Herkese cok tesekkurler..Burcu Esmersoy'un botlarının markasını merak edenler:Frye ;)

    YanıtlaSil
  51. İlk resimde hemen ayaklarının dibinde yerde bir çift siyah ayakkabı var. Bu ayakkabıların markası nedir acaba?

    YanıtlaSil
  52. Makyajsız hali bile bukadar güzel!!! Fotoğraflar süper. teşekkürler buse :)

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  53. takılarına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  54. süper ötesi... diger ünlü kim merakla bekliyorum... xoxo

    YanıtlaSil
  55. Röportaj oldukça başarılı olmuş siteyi de çok beğendim artık yakından takip edeceğim iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  56. valizi bile balenciaga gel de kıskanma

    YanıtlaSil
  57. herve lager elbiseye benım de favorım bloguna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  58. Burcu Esmersoy çok şeker, çok tatlı bir bayan kendisini çok severim onun için yorum yapmadan geçmek istemedim. Buse hanım, röpörtajınız için size de ayrıca çok çok teşekkür ettim devamını bekleriz.. ;)

    YanıtlaSil
  59. seni seviyorum buse terim başarılar bol şans

    YanıtlaSil