24 Ocak 2012 Salı

2012 Bahar Reklamları

Fashion Moda


Burberry
Burberry'nin bu defilesi çok konuşulmuştu. Açıkçası benim de bugüne kadar en beğendiğim koleksiyonlardan biri. Reklamları da koleksiyon ve defile kadar güzel olmuş bence..


Dior
Mila Kunis'in Dior'un reklamlarında oynayacağının duyulması büyük yankı uyandırdı. Fotoğraflarda o kadar masum gözüküyor ki bence hiç sırıtmamış ve Dior'un marka imajına çok yakışmış.


Moschino
Moschino beni şaşırttı desem yeridir. Senelerdir hep aynı tarzda devam eden reklamları bir türlü değişmek bilmiyordu. Ama 2012'ye hızlı girmişler ve oldukça değişik tarzlarda reklamlar çekmişler. Favorilerimden ikisi Moschino reklamları…


Miu Miu
Alice Harikalar Diyarı’ndan tanıdığımız Mia Wasikowska, Miu Miu'nun bu seneki reklam yıldızı oldu. Miu Miu, her sene değişik isimlerle anlaşıyor. Katie Holmes, Kristen Dunst, Halie Steinfeld, Lindsay Lohan daha önceki isimlerden birkaçıydı. Yine çok başarılı bir reklam olmuş bence.


Louis Vuitton
Louis Vuitton şeker mi şeker reklamlar çekmiş diyesiniz geliyor değil mi? :) Ben bu reklamları görür görmez “Ne şeker olmuş!” dedim çünkü :) Ayakkabıları çok sevemesem de, trend olacakları bir kesin.


Salvatore Ferragamo

Bir reklamda Gisele Bundchen olur da o reklam tam anlamıyla mükemmel olmaz mı? Her şeyiyle mükemmel!


Roberto Cavalli
Bu yazıda ele aldığım en sıra dışı reklamlar Naomi Campbell'in da içinde bulunduğu Roberto Cavalli reklamları oldu. Roberto Cavalli'nin kaybolan marka ruhu geri gelmiş bence.




Bahar reklamlarının bazılarını daha dergilerde basılmadan gördünüz işte. Bunlar benim favorilerim… Gözüm alışınca, bu reklamları dergilerde gördüğümde hızla geçiyorum; bunlar benim blogumda var, diyorum. :) Belki siz de öyle dersiniz, kolaylık sağlamış olurum size. :) Sizin favorileriniz hangileri oldu? Beğenmedikleriniz?

12 yorum:

  1. Offff hepsi birbirinden harika:) super post eline saglik
    khaleesistyle.blogspot.com
    Sevgiler
    Duygu

    YanıtlaSil
  2. Miu Miu, Louis Vuitton şahanee!Bayıldım şeker şeker..Bir panayır havası. Roberto Cavalli'yi beğendim, Donna Karan o yeşil elbise nedir yaaa?? En sondaki Donna Karan. O insan mı?:) O elbise gerçek mi?, Herve Leger'inde atlı fotoğrafına bayıldım. Çok klas olmuş. Oscar De La Renta'nın fotoğraf çekimine ve o parlak kırmızı eteğe bayıldım.
    Diğerleri vasat bence.
    İlginç çalışma olmuş, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bence en güzeli Dolce&Gabbana' nın reklamları olmuş. Marka kimliği ile uyumlu fotoğraflar..
    Gisele Bündchen hem Salvatore Ferragamo hem de Givenchy' nin mi yüzü olmuş? Bu kadarı fazla değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Buse merhaba,gerçeten çok iyi bir moda blogger'ısın..Paylaştıklarınla dünya modasının nereye gittiğini bize çok iyi gösteriyorsun...Bazı izleyicilerin gördükleri ürünlerin markalarını sana soruyor,aslında bu özellikle kadınlar için önemli bir olay,çünkü internette veya sokakta gördüklerini satın almak istediklerinde markasını bulamıyorlar..işte biz de bunu düşünerek

    http://howcanufind.blogspot.com/

    blogunu açtık..lütfen inceler misin?Eğer yardımcı olursan çok mutlu oluruz,şimdiden teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  5. bence hepsi birbirinden hoş olmuş. Kaliteli reklamın sırrı özgün ve yaratıcı olmaktır.Bu amacı doğru şekilde gerçekleştirenler er yada geç beklenen saygıyı ve sevgiyi görecektir. Bu arada çalışma gerçekten benimde hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. Normalde bunlardan 5 post çıkaracak blogerlar tanıyorum walla bravo sana hepsini tek kalemde yayınlamışsın :)

    http://www.trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. en cokk dolce&gabbana beyendimm ama genellikle hepsi guzel. en guzeli senin blogun bir girdim mi cikamiyorum)

    YanıtlaSil
  8. Şahsi favorim Mulberry. Brighton ve renkler bir araya gelirse, sevilmez mi ama :)

    http://pirpir.tumblr.com

    YanıtlaSil
  9. dkny e Adriana Lima çok yakışmış=)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir ozet postu ellerine saglik:)
    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. hangi birine yorum yapsam bilemedim:) hepsi cok güzel...ama louis vuitton ve moschino favorilerim:) donna karan'da adriana lima olmasaydi ilgimi cekermiydi bilmiyorum :D

    http://fashiiones.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Adriana'li Donna Karani cesaret edip kimin giyecegini merak ediyorum acikcasi :) Louis Vuitton tam bir şekerlik havasinda ... Gisele'li Salvatore ise hence sönuk kalmis.
    Bu calismalar icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil