10 Ekim 2011 Pazartesi

Derya Şensoy "inek" olursa :)

Fashion Moda



Minx manikür aslında size daha önce yine kendi tirnaklarimda gösterdiğim yapiskanlar gibi yapımı çok basit ve kolay bir islem. Bu arada burada yani New York'ta yapılan manikür pedikurler Türkiye'de yapılanlarla kıyaslanmayacak kadar kötü. Blogumun yeni ortağı olarak kabul ettiğim Derya Şensoy :) ile yine sizler için özellikle Amerika'da popüler olmuş Minx manikürü bir deneyelim dedik. Önce yapmanız gereken yüzlerce desen, renk ve çeşit arasından kendi beğendiğinizi seçmek. Başlıktanda anlayacağınız gibi Derya "inek" desenini seçip, Milka kızı oldu :) Bense çok uzun zamandır yaptırmak istediğim düz gümüş rengi seçtim.


Minx manikürde önce normal manikürde olduğu gibi törpü ve düzeltme yapılıyor. Bu arada manikürünüz yapılırken Minx'e özel olarak kullandıkları bir ışık var. Aşağıdaki resimde bu ışığı göreceksiniz. Biraz solarium ışıkları gibi, feci yakıyor :) Ama ayarını kendi isteğinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Bu ışığı kullanmalarının sebebi ise seçtiğiniz yapistiricilari tirnaginiza yapıştırırken tirnaginizin şeklini alabilmesi için yumuşatmak. Yapıştırıcılar ışığın altında kaldığı zaman çok daha rahat yapışabilir bir hale geliyor. 


Minx'in en güzel yani normal oje surdurudugunuzde saatlerce beklediğiniz kuruma anının olmaması. Yapışkan olduğu için tirnaklariniza yapistiktan sonra hiç beklemiyorsunuz. "En çok hangi desen tercih ediliyor?" diye sordum cevap benim yaptırdığım düz gümüş renkteki yapıştırıcılar oldu. Bir ara bir çok ünlünün tirnaginda rastlamıştım. Özellikle o zamanlar bu yapıştırıcılar çok patlama yapmıştı. Aşağıda bir kaç örnek koydum sizler için ünlülerden. Onlarada göz atabilirsiniz. 





işlem normal manikürden çok daha kısa sürüyor. Nasıl cikaracağımızıda sorduk tabiiki. Sıcak suya elinizi koyup çıkartabiliyormuşsunuz. Zaten yapışkan olduğu için kendiliğinden cikabiliyormuş. Ama yanlış anlamayın banyo yaptığınızda veya elinizi yıkadığınızda çıkmıyorlar tabiiki :) Bir kasenin içinde tırnaklarınızı manikür olur gibi bir süre beklettiginizde çıkıyorlar ancak. Biz yaptırırken çok keyif aldık, çok eğlendik :) Bu arada eminim Derya'nin resimde gözüken yüzüğünü soranlar olacaktır. Yüzük Derya'ya doğumgününde TOPALL'dan aldığım hediye :) Adım adım Minx macerasını yaşatmaya çalıştım sizlere umarım başarılı olmuştur :) Bu arada Türkiye'de Minx manikür her hangi bir yerde yapılıyor mu maalesef bilgim yok, bu konuda bilgisi olan varsa yorum olarak bırakabilir yaptırmak isteyenlere. 




işte minxlerimiz :) 

Sıla sağolsun öğrendik ki İstanbul'da Misk Nail Spa'da Minx manikür yapılıyormuş. Hatta kendisi yaptırmış ve çok memnun kalmış :) Yaptırmak isteyen olursa adres ve web sitesi: 
Misk Nail Spa Bağdat Cd.Turgay Apt.A BlokNo:348 Kat:2 Daire:3 (Erenköy Polo Garage’ın karşısı
T: 216 385 6475 216 385 

20 yorum:

  1. ben ayna eftkli olani cok begeniyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Kizlar supersiniz,ikinizin birlikteligi de cok iyi olmus, tamamlamissiniz birbirinizi,:-) ikinizide severek takip ediyorum:-) bu arada tirnaklar com guzel olmus,insallah yakinda turkiyeye de gelir,bizlerde yaptiririz:-) cagil.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş görünüyolar...bittim....

    YanıtlaSil
  4. çokkk beğendim ojeden çok daha kaliteli ve tarz durduğu kesin gümüş renk süper olmuşş

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'da Misk Nail Spa'da var.. ben de yolum düştüğünde gümüş olanlardan yaptırmak istiyorum.. kullanınca kullanım süresi hakkında da bilgi verir misin ne kadar süre dayanacak?
    Ayak için kullanmıştım çok memnun kaldım ama ellerde de aynı sonuç olacak mı meraktayım :)

    YanıtlaSil
  6. ben asostan sipariş verip kendim yapmıştım silver olanı,görüntü muhteşem ama ben pek becerememiştim sanki :)

    YanıtlaSil
  7. Busecim ojeler bir harika ama ondan önce dikkatimi çeken Derya'nın yüzüğü oldu..Bayıldım..Hemen kendime bir tane almalıyım :))

    YanıtlaSil
  8. misk nail spa da 1 ay önce denemiştim cok farklı secenekler var ve cok şirinler..ayrıca manikür pedikürünüde öneririmm harikalarrr:)

    YanıtlaSil
  9. misk, TR'de trendleri en en önce takip edebileceğin yer busecim. sahibesi sevgili ceren de çook tatlı! sıla'mın da dediği gibi sılacığıma muhteşem bi minx yapmışlardı misk'te, ayaklarına bak bak doyamamıştımm:)) hem de uzun süre kalmıştı! derya'nınkilerden ziyade seninkileri çok beğendim, bu tip metallic covering'lere bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  10. deryanın D harfli yüzüü çooook hoş nerden acaba?? inş istanbuldandır hangi bujuteri buse sorarmısın?

    YanıtlaSil
  11. ojelerden cok yuzuk ilgi cekti sanirim. Buse'nin dogum gunu hediyesi. Sokakta bile herkes cevirip soruyor. Harika arkadastan, harika secim, harika hediye iste. :)

    YanıtlaSil
  12. aynen ya benimde adım Derya :D o yüzden hemen dikkatimi çekti tabii ojelerde cok tatlı olmuş :D bizede yansıttığınız ışığınız için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  13. =) metalik ojeye bayıldım !!!!
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Ben de bu manikurleri cok begeniyordum ancak ki Dr.Oz shovda izleyene kadar cok sik yaptirmamanizi tavsiye ederim verilen isik ultra viyole isini oldugu icin genleri bozarak kanser yapici etkisi oldugu dusunuluyormus.

    YanıtlaSil
  15. en çok gümüş olanı beğendim, nişantaşı bana çok ters Bağdat Caddesinde arayacağım bulursam burdan paylaşacağım:)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. pinky, misk zaten caddede, polo'nun hemen karşısı:)

    YanıtlaSil
  17. Çook guzel olmuş tırnaklar, Misk'i zaten çok severim ah bir de uzak olmasa evime.. Ama bunun için gidebilirim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. busecim yeniden başlasan artk bloglarına özledik sni:)

    YanıtlaSil
  19. Parlak gri olana bayıldımmmmmmmm. Takipteyiz her gün, bir göz at istersen biz de güzel şeyler yapıyoruz (:

    http://2kisilikmecmua.blogspot.com/

    YanıtlaSil