4 Ekim 2011 Salı

Building ile Bloggers & Designers Projesi

Fashion Moda




Twitter üzerinden birçok blogger arkadaşım ve benden bu projenin yankılarını duymuşsunuzdur.. Bloggerlar olarak Perşembe akşamı Building mağazasında toplandık. O kadar güzel bir ortam vardı ki.. Özellikle bisküvi arasına sürülmüş Nutella (!) ve muzdan oluşan o muhteşem ikramlar beni benden aldı! Herkes tanıştı,kaynaştı,çok güzel fikirler ortaya çıktı.. Peki kimler oradaydı? 
DB Junk, Nil Ertürk, Stilize, Zet Fashion, Bilun Şen, Fashion by Sui.. Tasarımcılardan ise Ceylan Zigoşlu, Gizem Baş, Cihan Nacar..
Peki bu proje nedir, neler olacak biraz bunlar anlatayım..
Her blogger bir tasarımcı ile eşleşti. Benim tasarımcım Songül Cabacı oldu. 


Her tasarımcı eşleştiği bloggera özel olarak bir tasarım yapacak. Bu tasarımlar sonlandığında bir fotoğraf çekimi ile yapılan tasarımlar tanıtılacak ve bir parti düzenlenecek..
Aslında burada hepimizin amacı genç tasarımcılara destek vermek. Hepsi o kadar yetenekli ki Building'den içeri girdiğinizde bunu fark etmemeniz elde değil. Ben ufak bir alışverişte yaptım :) Deniz Berdanın muhteşem leopar elbisesini, Burcu Kuru'nun pembe ceketini, Vanessa&Raisa Sason'un bordo bluzunu satın aldım.. Bugüne kadar Building'e uğramadıysanız ve bu tasarımcıların ümit veren tasarımlarını görmediyseniz bir an önce gitmenizi öneririm.. 
 Bu proje umarım tasarımcılarımıza destek olur ve bu gibi projeler yayılarak devam eder.. 
Heyecanla sonuçları bekliyor, sizlerle paylaşmayı diliyorum :) 

5 yorum:

  1. Merakla bekliyorum tasarımları

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merakla bekliyorum tasarımları

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. waoowwww çok iyi proje,tebrik ederim sizleri:)daha nicelerinin olması dileğiyle bu projelerin.

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel bir prohe tasarımlar merakımı uyandırdı. :) İstanbulda olmamanın dezavantajları :/

    http://gokucozdengenc.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir proje, unlu bloggerler yeni tasarımcıların tanıtılmasındaki rolu cok buyuk. hepsinin yolu acık olsun. cesaret edip kendi ismimle tasarım yapmaya başlarsam ben de destek isterim;)

    YanıtlaSil