18 Ocak 2012 Çarşamba

Bakım, Bakım, ve Bakım!

Fashion Moda


Kadın dediğin bana göre her daim kendine bakmalı.. Su resimde gördüğünüz zaten hepimizin her zaman yapması gerekenler. Öyle aşırı bir şeyler eklemiyorum ben üstüne. Benim kendime bakma huyum annemden geliyor. Her zaman kaç yaşına gelirsek gelelim kendimize bakmayı hiçbir zaman unutmamamız gerektiğini hatırlatır hep ablamla bana… Ben zaten hep yeni ürünler keşfetmenin peşinde olduğum için bir de bu işin içine girdikten sonra kendime bakmaya daha meraklı oldum :) su sıralar düzene giren rutin bakımımı ve kullandığım ürünlerimi paylaşacağım şimdi sizle tek tek…

1. Bliss Steep Clean Mattifying Mouisturizer (yağlı ciltler için, nemlendirici) + 3. Bliss Daily Detoxifiying Facial Toner ( Tonik - her cilt tipi için)
Biliyorsunuz Bliss ürünleri artık Boyner mağazalarında satılıyor. Ben Amerika'dan almıştım ama artık her ürününü Boyner mağazalarından temin edebilirsiniz. Buraya dönmeden önce oradaki Bliss'de bir cilt bakımı yaptırdım. Ve bana resimde gördüğünüz tonik ve nemlendiriciyi kullanmamı önerdiler. Her akşam ve sabah önce tonik daha sonra nemlendiriciyi sürüyorum. Düzenli şekilde kullanmaya başladığımdan beri cildim çok daha güzel bir hal aldı. Bu ikilinin yanına bir de yine resimde gördüğünüz yine Kiehl's Akmerkez mağazasında cildimde yapılan test sonucu önerilen 2. Kiehls Powerful- Strength Line-Reducing Concentrate Kremi de ekledim. Bu 3'l'üyü sabahları makyajımdan önce cildime düzenli şekilde kullanmaya başladım ve dediğim gibi çok iyi sonuçlar aldım. Sizin cilt tipinizi bilmediğim için bu ürünleri önermem yanlış olur. Tavsiyem eğer aynı markayı kullanmak istiyorsanız önce mağazalarına gidip cildinize bir test yaptırmanız. Ve çıkan sonuca göre size ürün önermelerini rica etmeniz.

4. Kiehl's Portakal, Limon ve Keten Tohumu Özlü Deodorant Krem: Krem şeklinde deodorant ben de hayatımda ilk defa gördüm :) En önemli özelliği kokusuz ve aşırı şekilde ter önleyici olması. Terinize ve kokuya karşı çok ciddi anlamda 24 saat koruma sağlıyor ve cildinizde yumuşak ve rahatlatıcı bir etki yaratıyor. Ben lazer yaptıran biriyim, koltuk altlarım malesef lazerden dolayı aşırı kaşınırdı. Bu deodorantı kullanmaya başladığımdan beri kaşıntım hiç kalmadı. Çok memnunum ve tavsiye ediyorum. Kiehl's ürünlerini Akmerkez, Marmara Forum ve Bağdat Caddesi mağazalarında bulabilirsiniz.

5. Johson's Baby Pudra: Evet bu yaşta bile bebek pudrası kullanıyorum :) Johson's Baby ürünlerinden malesef vazgeçemiyorum. Duştan çıktığım zaman önce pudra daha sonra da vücut losyonumu sürüyorum. Çok güzel bir yumuşaklık sağlıyor. Pudra elbiselerimin rengine zarar vermiyor. Çünkü üstüne kremi sürünce zaten kremle birlikte uçup gidiyor. Aynı zamanda güzel de bir koku bırakıyor.

6. Bath&Body Works Sea ısland Cotton Duş Jeli: Bu size önereceklerim arasında en sevdiğim ürünlerden biri ! Çünkü kokusunu çok seviyorum! Bath&Body Works İstanbul'a geldiği için çok sevinmiştim. Tüm vücut losyonlarını, ev parfümlerini, mumlarını her şeyini tek tek öneriyorum. Ben duş jeli olarak Sea ısland Cotton zaman zaman da Japanese Cherry Blossom'u kullanıyorum. O da çok güzel kokuyor. Her ikisini de tavsiye ediyorum.

7. Dove Yoğun Onarıcı Şampuan (yıpranmış saçlar için): Saçlarıma Döve'dan başka hiçbir şampuan kullanmıyorum. Saçlarım yumuşacık ve sağlıklı görünüyor sayesinde. Hatta fönümü çeken kuaforüm ve buluştuğum arkadaşlarım "saçların ne kadar yumuşak" diyorlar her seferinde. Sırrı bu şampuanda :) (reklam gibi konuştum sanki :p)


*Bu arada dün programdan sonra kuaforümu soranlar, hem makyajim hem saçım buradaki sihirli ellerden çıkıyor :)
4A Kuaför
Adresi:
Tarabya Bayırı No:55 (Tarabya Yokusunda Toyota Bayii'nin karsisi)
Tarabya/Sarıyer/İstanbul
02122238499


8. Vaseline Yatıştırıcı El Kremi (çok kuru ciltler için): Benim cildim çok kuru değildir ama el ve ayaklarım soğuktan, gün içinde çok fazla ellerimi kullanmaktan ve bunu gibi bir çok farklı etkenden çok fazla kurur. O yüzden çantamda, arabamda, baş ucumda her zaman el kremi bulundururum ve sık sık elimi kremlerim. Vaseline geçen haftalarda bana hediyeler yolladı, bu kremide o sayede kullanmaya başladım. Eğer istediğim etkiyi vermeseydi, yazmayacaktım ama tam tersi istediğim etkiyi yüzde yüz verdi. Çok memnun kaldım. Bu aralar güzel bir el kremi arayışındaysanız Vaselin'i öneririm.

9. Burt's Bees Beeswax Dudak Kremi: Burt's Bees Türkiye'ye geldiğinde Blogumda paylaşmıştım hatırlıyorsunuz. Dudaklarıma bu nemlendiriciden daha iyi gelen başka hiç bir şey yok. Belki içinde Vitamin E olmasından dolayı bilemiyorum ama ne zaman dudaklarimin çatladığını hissetsem ve sürsem onarması saniyeler alıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.


10. Soap & Glory The Righteous Body Butter: Bu malesef Türkiye'de olmayan bir ürün. Yani aslında emin değilim :) Çünkü Amerika'da Sephora'dan almıştım. Buradaki Sephora'da satılıyor mu, bir bilgim yok. Markası Soap&Glory. Vücut losyonu olarak Johson's Pudra üzerine bu losyonu kullanıyorum. O kadar güzel kokuyor ve yumuşatıyor ki zaman zaman losyonumu değisirir başka losyonlar denerdim. Sanırım uzun süre bunda takılı kalacağım.


11. Kiehl's Argan Cilt Yağı: Duştan çıktıktan sonra dirseklerime ve ayak topuklarıma bu yağı kullanıyorum. Argan yağı saç uçlarına da çok iyi geliyor. Ben dirseklerin sertlesmesini sevmiyorum. Özellikle yazın çok daha fazla sürtünüyor biliyorsunuz. Kızarıyor, yaralanıyor, bazen morarıyor. Bunları engellemek adına bazen hatırladıkça akşamları yatmadan, ama daha çok duştan çıktığımda dirseklerime ve topuklarıma kullanıyorum.

12. Tom Ford Violet Blonde: Parfümüm :) Uzun zamandır Dior Midnigt Poison kullanıyordum ve onun yerini alacak başka bir parfüm bulamamıştım. Ta ki, bu parfümü bulana kadar. Çok memnunum, biraz feminen, biraz maskülen, biraz da ağır bir parfüm ama memnunum, tavsiye ederim :)


38 yorum:

  1. bencede kadin her daim bakimli olmali yaslanmanin guzeli cirkini , erkeni gec olani var yani ;))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu tanıtım güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. 2 ve 3 numaralı ürünlerin numaralandırılması karışmış sanırım:)
    Bilgilendirici bi yazı olmuş ellerine sağlık:)

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Cildimiz çok değerli ona iyi bakmalıyız, içlerinde en çok parfüm canavarı biri olarak Tom ford dikkatimi çekti çok merak ettim , sanırım kışa çok yakışan bir koku diye düşünüyorum?? Yine Değişik bir koku ararsan Versace Cristal Noir' e bakmanı öneririm busecim, o da çok kalıcı ve çok farklı bir kokudur...sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. buse hanım bende özellikle kışları vucudumun kurumasından ve sert olmasından cok ama çok şikayetciyim, siz pudrayı vucut losyonunu sürmeden önce neden uyguluyorsunuz acab? daha mı yumusak oluyır bende vucudumun yumusacık olmasını istiyorumda bu konıda cok muzdaripim lütfen bilgilendirirmisiniz? eger losyonu uygulamadan önce pudra uygulamak daha yumusak yapıyorsa bende öyle yapayım ;))

    YanıtlaSil
  6. buse hanım DOVE un yüz kremi ve vucut losyonuda cok cok güzel tavsiye ederim size dove dan gelen hediyelerin fotosunu cekmiştiniz ya onların içinde bu dediklerim var rica ediyorum onlarıda kullanıp görüşlerinizi yazınız yüz kremi hafif pudralı cok güzel ml olarakda cok iyi 150 ml vucut losyonuda 250 ml fiyatlarıda her bütçeye uygun Bliss e Kiehl's e herkes ulasamaz onlar cok ucuk fiyatlar ama dove un yüz kremine ve vucut losyonuna herkes ulaşabilir sizede tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de Bliss ürünlerini kullanıyorum ve cok memnunum gercekten, sen cildini yıkamak icin ne kullanıyorsun onu goremedim?
    Bath&Body works japanese blossom ve Sea Island Cotton'ı da kulalnıyorum ve oldukca memnunum, sabunu bile var:)
    Sanıyorum bu posttan sonra Kiehl's bir goz atsam iyi olacak:)

    YanıtlaSil
  8. bakım her zaman şart... en merak ettiğim ürün krem deodorant...bulmak şart oldu sanırım...

    http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. slm.size krem deodorantla ilgili bir kaç sorum olacaktı beyaz giyinmeyi çok severim ve hangi marka deodorantı kullansam hepsi sarı leke yapıorum bu üründe öyle bir şikayetiniz oldumu bilgilendirirsenin sevinirim iyi günler

    YanıtlaSil
  10. Pudranın cilde herhangi bir zararı oluyormu?

    YanıtlaSil
  11. Burcu esmersoyun dolabını çekerken bu olaya da gir please hatta başka ünlülerin bakım malzemeleri vs

    YanıtlaSil
  12. Buse!! Ben de Amerika'da yasiyorum ve cok fazla Asyali (Cin, Japon, Koreli) arkadasim var. Onlarin ciltlerine ne kadar onem verdiklerini, cok dikkat ettiklerini ve surekli bakim yaptiklarini biliyorsundur. Gecenlerde bana bircok urunun icinde cok fazla kimyasal ve zararli maddeler oldugunu, bu urunleri ilk kullandiginda cildini kisa surede cok guzel yaptiklari, ancak aslinda uzun donemde cilt icin cok zararli oldugunu soylediler ve bana sadece dogal urunler kullanmam gerektigini soylediler ve bana bir websitesi tavsiye ettiler. www.cosdna.com Ingilizce bir site, bu siteye girip kullandigin urunun markasini ve ismini yaziyosun, safety sutunundaki hersey yesil ise tamamen dogal bir urun, ancak sari ve kirmizilar bu urunun icinde bulunan kimyasallari gosteriyor. Mesela ben kullandigin The Soap and Glory Body Butter'i kontrol ettim, ve pek guzel sonuclar cikmadi. Cildin icin kullaniyorsun, uzun sure cildinde kaliyor bu urunler, lutfen dogal olmasina dikkat et!!

    YanıtlaSil
  13. pudradaki talc'un kansere neden olduğunu ben de duymuştum

    YanıtlaSil
  14. busecik hep senden bir şeyler bekliyoruz, ellerine kollarına sağlık, bence bu sefer bi farkla,hepimiz burada kullandığımız ürünlerden bazılarını sıralasak eminim tavsiye edilecek, ya da keşfedilecek ürünler ortaya çıkacaktır.

    mesela işte bu da benim enlerimin listesi-

    en iyi göz makyajı çıkarıcı- yıllardır vazgeçilmezim lancome bifacil

    assolist parfümlerim- estee lauder (beautiful), love chloe (gündüz) / gece ise kesinlikle tartışmasız coco edp by chanel ya da georgio beverly hills

    favori yıkanma jelim- Thymes-serisinden Eucalyptus www.thymes.com (bu markayı paylaşmak da benim size ufak bir hediyem olsun kızlar- bu markanın goldleaf adlı serisini de tavsiye ederim ...)

    koltuk altı deodrant: secret clinical strength (özellikle sport'un kokusu muhteşemm)

    saçları uzun ve karışık olanlara özellikle saçları açmakta bir numara olan bir ürün ismi veriyim (hadi bu da ikinci aramızda ki sır olsun :) matrix biolage serisinden daily leave in tonic ve de saç bakımı için- pearatin by loma- hydrating & color keeper complex serum ve de saçları kıvırcık olanlar için özellikle (denizden çıkınca hani saçlarımız normalkinden daha da güzel olur işte bu ürünle aynen deniz sonrası gibi o muhteşem saçlara sahip oluyorsunuz- fekkai summer hair...bir de dalgalı saçlar için - hani şu sıralar argan yağı çok göz önünde ya- moroccan oil M

    cilt temizleyici- purity by philosophy, seyahatlerim içinse gündelik tek kez kullanılıp atılan olay'in karma ciltler için olan su ile köpüren temizlik mendilleri..

    cilt için en güzel exfoliator (arındırıcı)- origins modern friction

    en güzel oda spreyi- baby cottons roomspray (bebekli olanlar bilir :) ya da crabtree & evelyn'den moroccan spice

    vazgeçemediğim body lotion- olay body quench serisi (teninizde ışıltılar yaratan ve yumuşacık yapan süper bir nemlendirici ancak bu seri artık üretilmiyor (drugstore'lar da geriye kalan bütün şişeleri topladığımdandır :)bulmanız neredeyse imkansız gene de olay'in tüm body lotion'ları mükemmel ve son derece kaliteli)

    en güzel şampuan- suave- 2 küsür dolarlık olan, inanın naturals serisini kullanalı kepek sorunum tamamen ortadan kayboldu (herhangi aromalısı olabilir benim favorim ocean...)

    en güzel saç kremi- matrix biolage serisinin saç kremi... (aynı serinin şampuan ve kremi bir arada kesinlikle tavsiye etmiyorum saçlar çabuk yağlanıyor)

    en iyi pişik kremi* desitin (mor renkli kutusu, zinc içeriği daha fazla olan, aynı zamanda ciltde herhangi bir alerji vs olduğunda da mükemmel hemen geçiriveriyor)

    en iyi ışıltı içerikli dekolte ürünü: soap & glory easy glistening deodrant şeklinde ki ışıltı yağı- (buse nin bahsettiği aromada) mükemmel ötesi, bir deneyin vazgeçemeyeceksiniz...

    en iyi el kremi- better botanicals-kokum butter body balm (hand & body lotion) bir de USA'de satılan vaseline deep mositure creamy formula (kokusuzdur)

    en iyi kırmızı oje- essie jelly apple, en iyi fuşya oje- essie bermuda shorts...

    bu da benim enlerim..peki ya sizin kızlar?

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bir yazı olmuş.tam arşivlik emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  16. nejla karakuş19 Ocak 2012 00:08

    buseciğim ben daha bugün öğrendim senin bi blog sayfan olduğunu..ve bayıldım tek kelimeyle.blog takip etmeyi çok severim ve artık senin sayfan en başta olacak benim için :) çok başarılısın.devamını diliyorum!:)

    YanıtlaSil
  17. ayy bayıldımm ama ne kadardır ki şimdi bunlar birileri banada numune gönderse ne hora geçerr hiçç öyle tip tip yorumatmayın öğrenciyiz sonuçta

    YanıtlaSil
  18. Cok guzel oneriler benim saclarimda cok dokuluyor ve dove kullaniyorum ama baska bir onerin varmi saclar icin buse :) belcikadan sevgiler
    Fatma

    YanıtlaSil
  19. Buse'cim bu post cok faydali oldu..Tesekkurler!

    Bu arada daha onceden yaptin mi bilmiyorum ama birde makyaj postu rica ediyorum senden...Hani en sevdigin ve surekli kullandigin urunlerler ilgili bir post...

    Love!

    YanıtlaSil
  20. türkiyede büyük şehirlerde bulunan cilt bakımı yaptırabileceğimiz önerebileceğin bir yer var mı?

    YanıtlaSil
  21. nars'ın ürünlerini satan bildiğiniz bir site warmı

    YanıtlaSil
  22. merhaba Buse hanım yaptıklarınızı çok beğenerek takip ediyorum umarım bu güzel bilgileri bizlerle hep paylaşırsınız.Özellikle missoni spor ayakkabıyı bende çok beğendim ve yapmak istiyorum fakat Ankara'da yaşıyorum ve gazlı kumaş boyasını en fazla 6'lı bulabiliyorum internetten satın alabileceğim bir site var mı acaba?Yardımcı olursanız sevinirim :) Şimdiden teşşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. buse :)
    Blognu uzun zamandır takip edıyorum cok guzel bılgıler verıyorsun. benim gibi kıvırcık saca sahip olanlar ıcın kımyasal olmayan urunler paylasır mısın??

    YanıtlaSil
  24. Buse canım sana birşey sorcam.Cildinde yapılan test sonucu onların önerdiği bliss ürünlerini almışsın. boynerde böyle bir imkan var mı acaba biliyormusun? Ben cildimiin karma cilt olduğunu düşünüyorum.Ama test yaptırıp ona göre almak daha mantıklı.bir de temizleme jeli olarak ne kullanıyorsunn??

    YanıtlaSil
  25. merhabalar, bloğunuzu yeni fark ettim ama çok hoşuma gitti.çok canlı ilgi çekici konular ve hoş fotoğraflarla tamamlıyosunuz.her fırsatta takip eder oldum.bunu sizinle paylaşmak istedim.hoşçakalın

    YanıtlaSil
  26. Buse'ciğim senden özellikle şunu ica edeceğim.Bu konudabilgin vardır diye düşünüyorum.
    çalışıyoruz hergün makyaj yapmak zorundayız.Ben hergün pudra kullanıyorum.fondotenini ozel gunlerde tercıh edıyorum.fakat pudra kullanmama ragmen goz altlarımda kırışıklıklar coğalıyor.pudranın etkısı nedır burada? asında pudranın cilde zararı ne derece? teemizlik içinde dove sabun kullanıyorum.loreal gençlik şifresi göz altı kremini kullanmaya başladım.herhangi bir sonuç alamadım henüz.22 yaşındayım senin bu tarz biönerin var mı?

    YanıtlaSil
  27. Buse Merhaba,
    Sana sormak istediğim; cildin çok güzel ve pırıl pırıl  Cild bakımı yaptırdın mı hiç? Ben cilt bakımı yaptırmak istiyorum ama iyi bir yere gitmek istiyorum. Tavsiye edeceğin güvendiğin bir yer varmı? Umarım cevaplarsın  Şimdiden çok teşekkür ederim 

    YanıtlaSil
  28. yazılarımıza buradan cevap alamayacak mıyız acaba ona göre yazalım?

    YanıtlaSil
  29. merhabalar ben bişey sormak istiyorum eos lip ı nerelerden temın edebilirim acaba? twitterınızda bı followerınız eops lıp urunlerı ıcın sıze tesekkur etmıs yardımcı olabılıyormusunuz?

    YanıtlaSil
  30. tırnak besleyicisi olarak ne kullanıyorsun buse?

    YanıtlaSil
  31. buse sayende bi çok ürün siparişi werdim :) fondoten pudra rimel aydınlatıcı :) zaten arayıştaydım kullandığım markaları değişcektim tesadüfen bloğunu gördüm şimdi sürekli bloğundayım :)yalnız bi iki ürünü internetten sipariş wericem bulamıyorum
    Kiehl's Portakal, Limon ve Keten Tohumu Özlü Deodorant Krem, bide benefit. sipariş werebileceğim bildiğin bir site warmı yardımcı olursan sewinirim.

    YanıtlaSil
  32. deli gibi takip ediyorum vee uyguluyorum.acayipte işe yarıyo su bakım sırları.süpersin sen süper bayılıyorum sanaa:))

    YanıtlaSil
  33. Herkese cok tesekkurler :)

    *Adsiz

    Kesinlikle cok guzel bir yumusaklik sagliyor,

    *Ciiden

    Neutrogena temizleme jeli kullaniyorum,

    *Adsiz

    Hayir,Kiehl's krem deodorant leke yapmiyor,

    *Adsiz

    Nars'in urunlerini satan bildigim bir site yok maalesef,

    *Cute

    Boyner'deki uzmanlarla gorusebilirsin,

    *Adsiz

    Tesekkur ederim,New York'ta yaptirmistim..

    *Adsiz

    Eos lip balm Buse'nin Butiginde satista!

    YanıtlaSil
  34. Sen boyle seyleri hep yaz ya cok zvkli senin yazilari okumak.
    İnsanin okudukca daha cok kendine bakim yapasi geliyor:)
    Bende clinique urunlerini kullaniyorum cok memnunum

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. busecim önerilerin harika ama yukarıdaki her ürün her bütçeye hitap etmeyebilir önerimi dikkate almanı rica ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  36. bende seni takip ediyorum gerçekten çok bakımlısınn çokta hoşsun bir renk açıcı söylemiştiin türkiyede yok onu nasıl temin edebilirim yardımcı olabilirmisinnn

    YanıtlaSil
  37. Busecim merhaba, Bliss ürünlerini daha önce İngiltere'den aldım, göz makyajı temizleyicisini öneririm, bu kadar mükemmel bir ürün kullanmadım. Fakat ürünlerim bitti ve Ankara Boyner mağazalarında -telefon ediyorum- kimsenin haberi yok. Sadece satış yeri İstanbul Boyner'ler mi acaba?

    YanıtlaSil
  38. merhabalar pudra cild gözenekleri tıkamaz mı ki?

    YanıtlaSil