3 Şubat 2012 Cuma

İşte tüm detaylarıyla Ezgi MOLA’nın zayıflama sırları!

Fashion Moda


“Hayatımın çoğu, ‘bu yüz bende olsa’ diye cümleye başlayıp, ‘bir 10 kilo versen bak gör o zaman neler olur’ diye devam eden insanları dinlemekle geçti.


Ezgi Mola bizim evin nesesiydi Canım Ailem dizisi oynarken.. Özellikle Babam'in en sevdiği karakterlerden biriydi :) Ezgi Mola Anneannem ile aynı apartmanda oturuyor İstanbul'da. Anneannemi ziyarete ne zaman gitsem kapıda ismine rastlıyordum tesadüfen.. Bir çok ortak arkadaşımız olmasına rağmen denk gelememiştik bir türlü. Ablam'ın sunduğu Sporun Sesi Hayatın Neşesi programında tanışmıştık ilk kez. O zamanlar daha kilolarını vermemiş bir Ezgi Mola vardı karşımızda. Yakından görmeden inanmadım bu kadar kilo verdiğine ama fıstık gibi bir hatun olmuş kendisi! Kıskandım vallahi bende rejime başladım! Peki nasıl vermiş bu kiloları, neler yapmış, neler yemiş işte onları öğrenmekte sizler için bana düştü, buyrun bakalım..




Ezgi Mola'nın eski hali..
“Canım Ailem” dizisi bittikten sonra beklediğim bir iş vardı, oynayacağım karakterden dolayı iyice kilo aldım.
Uyku düzenim bozuldu. Günde üç öğün cipsle besleniyordum. Bunalıma girmiş gibiydim. O sıralarda ikinci köpeğimi aldım. Köpeğimle deliler gibi yürüyüş yapmaya başladım.
Böyle dört kilo verdikten sonra spora başladım (G-Mall-MAC). Özel hocayla değil, kendi başıma spor yapıyordum çünkü utanıyordum. Grup derslerinde bile çok utanıyordum. Spora başladıktan sonra üç kilo daha verdim ve toplamda yedi kilo vermiş oldum böylece. Hayatımda hiç diyetisyene gitmemiştim, bir diyetisyen fobim vardı. Ancak daha sonra Yelda KAHVECİOĞLU’yla tanıştım ve yola onunla devam ettim.


Yelda KAHVECİOĞLU’nun yardımıyla sekiz kilo daha verdim. Bunu çok düzgün bir şekilde yemek yiyerek, hiçbir zaman aç kalmadan; aksine verilen öğünleri bile bitirmekte zorlanarak başardım.
Ve toplam 15 kilo verdim.
Şu anda akşam saatlerinde ızgara etler yiyorum, sonrasında sütlü kahve içebiliyorum, meyvemi yiyebiliyorum. Gün içinde badem, fındık, kayısı yiyebiliyorum.
Dayanamadığım şeyler var; cheesecake, profiterol gibi. Ancak üç tane kayısı yiyince onlar tatlı ihtiyacımı öyle bir gideriyor ki diğer tatlıları yememe de gerek kalmıyor.
Yelda’nın bana verdiği diyeti 2,5-3 ay boyunca hiç aksatmadan uyguladım. Gecenin saat beşinde bile gelsem köpeğimi bir saat yürüttüm, yürüyüşümü hiç aksatmadım. Artık arabamı daha az kullanır, daha çok yürür oldum.



Yelda’yla çalışmayı bıraktıktan 1-1,5 ay sonra tekrar kendisine gidip ölçüm yaptırdım. Ödem olduğu için bir kilo gibi bir fark oldu, ancak yağlanma veya başka olumsuz hiçbir şey söz konusu değildi.
İlkokul 5. sınıf müsameresinde 38 beden şort aldığımı düşünecek olursak bayağı tombiş bir kızdım ben :) Böyle olunca da insan kendini hep kilolu tanıyor. Yemek benim için mecburiyet değil, keyiftir.


Kilo vermenin tadına yetişkin bir yaşta varınca inanamıyorum kendime; eskiden 44 beden giyiyordum, şimdi 38 bedene girebiliyorum, 27 beden kot giyebiliyorum. Hoşuma giden kalıpları keşfetmeye başladım, mutlu şekilde alışveriş yapabiliyorum..

29 yorum:

  1. Tebrik ediyorum Ezgiyi. Okuyorsa saygılar sevgiler :) Ben çok seviyorum kendisini, kuzenim var tombiş tombiş en çok ona benzetiyordum. Onun da koca koca güzel gözleri var. Zayıflaması gerçekten beni hiiç ilgilendirmiyor, o haliyle de tatlı bu haliyle de. Kendisini nasıl rahat hissederse tabii..
    Kendisine bu yolculukta başarılar diliyorum, hmm bir de bgn kandil. Herkesin kandili ışık ışık olsun..:))

    YanıtlaSil
  2. birgün twitterda dolanırken Ezgi Mola verdiği kilolarla ve dietle ilgili twitini gördüm. Öylesine Ezgi Hnaıma bir twit atarak, diyetisyenini sordum. Ben Yelda Hanımı böyle keşfettim. Ben de her zaman kilolu biri olarak Yelda hanım sayesinde şuana kadar yaklaşık 13 kg verdim. Sizin aracılığınızla Ezgi HAnıma ve Yelda Hanıma çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ezgi'yi çok beğeniyoruz biz ailecek... Hatta ona evimizin üçüncü kızı diyebilirim... Yeni bir dizisi başladığında annem "bizim kızın dizisi" der anlarız hangi dizi olduğunu =)

    http://eddamy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Buse ablacım ben bu yıl mezun oluyorum mezuniyet elbisesi seçmekte çok zorlanıyorum ve sürekli kararsız kalıyorum mezuniyet elbiseleri önerebilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ben birkaç kere daha yazmıştım sana buse abla, usanmadan yazıcam yine:) ACABA MEZUNİYET ELBİSELERİNİ BİZİMLE PAYLAŞIR MISIN? ÜNİVERSİTE MEZUNİYETİNİ ÖZELLİKLE DE KEPİNİ ÇOK MERAK EDİYORUM! lütfeeeeeeeen:)

    YanıtlaSil
  6. vaaaov :)

    http://thebagsnatcher.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. 15 kg dan daha fazla kilo vermiş gibi sanki... ve de şuan kaç kilo olduğunu merak ettim keşke onu da yazsaydın...

    YanıtlaSil
  8. mezuniyet önerilerim ve o ses türkiye yarışmacıları ile yaptığım röportajlar için http://elcincomert.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Ezgi'nin profildeki ilk resmindeki saç rengine bayıldım.. Adı ne rengin öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  10. primadonnanın gözünden3 Şubat 2012 15:30

    seni dün itibariyle takip etmeye başladım... we internete hayata senin baktığın yerden bakmak pek bi hoşuma gitti ne yalan söliyim... sıkı blok takipcisi olduğum solenemez gerci ama sen merceğim altındasın artık.... ezgiyi her haliyle oldukca sempatik seker ve güzel bulanlardanım... gerci sağlık acısından dogru kararı vermiş....

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok güzel bir arkadasımız ve ınanılmaz güzel kılo vermiş:)Biz onu tontonda seviyorduk ama:)

    YanıtlaSil
  12. Takdir ediyorum kendisini, gercekten süper görünüyor, darısı benim basıma :)

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bende YELDA Kahvecioğlu'nu Türkmax'ta program yapan Sena Keçeli sayesinde tanıdım.iyiki tanımışım.şu ana kadar 7.5 kg verdim ve devam ediyorum teşekkürler Yelda hanım tebrikler Ezgi Mola :)))

    YanıtlaSil
  14. super olmus yeni bedeni ama aylardir gazeletelere verdigi roportajdan farkli tek kelime etmemis. keske biraz yediklerinden filan bahsetseydi.

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten takdire şayan bir azim tebrik ediyorum.Kendi başıma sadece 5kilo verebildim.3kilosu sadece 1günde verebildim.Ama tüm detaylarıyla derken fazla bir detay göremedim.Sonuç olarak herkes özel diyetisyenlere gidemiyorlar.En azından yağ yakıcı,tok tutucu minik detayları bizle paylaşsaymış ne hoş olurmuş.Ayrıca çok severim Ezgi Mola'yı ama artık kilo vermesin rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
  16. SÜPER FISTIK GİBİ SEKSİ MÜKEMMEL DÖRT DÖRTLÜK HATUN OLMUŞ :)

    YanıtlaSil
  17. yüzü zaten çok güzel ezginin yaa azim işte çok iyi yapmış valla helal :)

    YanıtlaSil
  18. Bende bloğunuzu yeni keşfettim,çok beğendim,elinize ve emeğinize sağlık...Ezgi molayı bende çok beğenirdim son haliyle dahada güzel olmuş.....
    bende doğumdan sonra kalan 11 kilomu 3 ayda hiç diyetisyene gitmeden verdim,akşam 8 den sonra hiçbir şey yemeyerek ve haftada 3 gün kondisyon bisikleti çevirerek vede nutella ve kolayı kestim onun dışında çok sık aç kalmadan verdim, sonunda bekarlık kiloma kavuştum:)azim çok önemli arkadaşlar,kafada karar verince gerisi geliyor,darısı kilo vermek isteyenlerin başına...

    YanıtlaSil
  19. merhaba buse,
    ben de yeni takipçilerindenim ama görüyorum ki geç bile kalmışım. ciddi bir okuyucu kitlesini yönlendirdiğini düşündüğüm için yazamadan edemedim. ben de bir diyetisyenim, yazdıkların harikaydı yalnız röportajın altındaki zayıflamayla ilgili reklam okuyucularını yanlış anlamalara maruz bırakabilir. reklam almak süper ama bence biraz daha seçici olunabilir?

    www.dunyayigezmek.com

    YanıtlaSil
  20. Ezgi Mola'ya bayılıyorum, Canım Ailem dizisini çok severek izledim hep,orada da çok güzeldi, kiloları da hiç gözüme batmıyordu. Gözleri, yüzü, gülüşü çok hoş bir kız. Ama kio verince sempatik sevimli ailemizin kızı o imajdan uzaklaşıp seksi bir hatuna dönmüş, böyle de çok güzel olmuş. Diyetteyim, iyi motive etti beni bu post :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Ezgi Mola her haliyle cok güzel bir bayan. Gülen gözleri´, sempatik hali ve basarili oyunculugu ile seviyorum kendisi..

    YanıtlaSil
  22. harika görünüyor benimde 15 kilo fazlam var ama çok umutsuzum diyetisyene bile gitmiyorum diyet yapamam ki ben hayal kırıklığına tercih ediyorum sanırım mutsuzluğu:(

    YanıtlaSil
  23. vay yaa aynı sekılde bana da ole dıyolarr bı on kılo versen bak neler oluck dıyee cok tebrıkk :):)

    YanıtlaSil
  24. Bende denedim ama hic ise yaramadi bir türlü veremedim su fazlaliklari :( ama ezgi abla basarmis tebrik ediyorum zaten cok güzeldi simdi muhtesem olmus :)) <3

    YanıtlaSil
  25. mutlaka biseylerden fedakarlik yapmak gerekiyor.ezgi mollanin da gereken fedakarligi gosterdigi ve karsiligini da aldigi cok ortada.tebrikler.bende cok istiyorum kilo vermeyi.abur cuburu da biraktim aksamlari daha az yiyorum ama sadece 4 kilo verebildim.spor yapma imkanim yok cunku 2 cocugum var ikiside daha cok kucuk.bana yardimci olun

    YanıtlaSil
  26. güzel kadın güzel kadındır... ama zayıflayınca kabul etmek gerek ki özgüven perçinleniyor...

    YanıtlaSil
  27. Ezgi candır..

    YanıtlaSil
  28. SEN HER TÜRLÜ GÜZELSİNNNNNNN

    YanıtlaSil
  29. ezgi sen tombiş daha güzeldin ama ...

    YanıtlaSil