14 Kasım 2011 Pazartesi

Bakım ürünlerine hayran olduğum "Burt's Bees" markası artık Türkiye'de!

Fashion Moda



Geçen günlerde yine yeni keşfettiğim bir çok farklı bakım ürünü birikti aklımda. Yazayım dedim blog'a bir an önce. Yazacağım ürünler arasında en çok Burt's Bees markası vardı. Bu markanın her ürününe olan hayranligimdan bahsetmem lazım ama ya bana "Türkiye'de nerede bulacağız" diye sorarlarsa dedim kendime. Ve tam o sırada "Burt's Bee's" artık Türkiye'de diye bir mail geldi! Nasıl sevindim anlatamam :) Burt's Bees markası çevre dostu ve özellikle hem Amerika hemde dünyadaki duruşundan dolayı çok farklı kulvarda olan bir marka. Amerikanın bir numaralı çevre dostu doğal cilt bakım ürünlerinin aynı zamanda anne ve bebek için özel urunleride var. Bütün ürünler %100 doğal olduğu için herbir ürünün üzerinde yüzdelik oranı belirtilmiş.

Benim en sevdiğim ve size önereceğim Burt's Bees ürünlerine gelince;


1. Burt's Bees Kötü Hava Şartlarına dayanıklı Dudak Nemlendiricisi: hepimizin özellikle kış aylarında çatlayan dudaklarimiza iyi gelecek bir dudak nemlendiricisine ihtiyacımız oluyor. Burt's Bees'in dudak nemlendiricisi hem taşıması kolay hemde dudakları özellikle yaz ve kış aylarında yumuşatan özelliğiyle harika bir seçim.


2. Burt's Bees Hindistan Cevizli Ayak Kremi: Ben el ve ayak bakımına çok özen gösteren bir insanımdır. Düzenli şekilde el ve ayağıma bakım yapmayı ihmal etmem. Kend isteklerime göre uygun bir ayak kremi senelerdir arıyordum. işte Burt's Beesin içinde Vitamin E olan bu ayak kremi bir mucize. Hem hindistan cevizi kokusuyla çok güzel kokuyor, hemde ayaklarınızı çok güzel yumuşatıyor. Ben genelde düş aldıktan sonra sürüyorum. Biraz yağlı bir krem o yüzden sürdükten sonra ayaklarınızı bir süre kuru bir havlunun üzerinde tutmanızı öneririm.


3. Burt's Bees Balmumu ve Badem Sütlü El Kremi: Burt's Bees'in bu yukarıda söylediğim ve memnun kaldığım ürünlerinden sonra her ürününü denemeye başladım. Bir diğer denediğim ve memnun kaldığım ürünü ise el kremi oldu. Ellerimi inanılmaz güzel yumuşatıyor.


Bundan sonra Burt's Bees adını benden daha çok duyacaginiza emin olabilirsiniz :) Her gün neden bu markayı daha önce kesfetmedim diye yanıyorum kendime.. Burt's Bees Türkiye'de boynerlerde ve sayılı bir kaç eczanede satışa başlayamış. Ben size bir an önce en yakın Burt's Bees bulabileceğiniz yere gidin ve bu markanın kendi ihtiyaciniza göre her hangi bir ürününü deneyin derim..

10 yorum:

  1. bende bakım ürünlerine oldukça meraklıyım kesinlikle ilk fırsatta deneyeceğim;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Markanın çatlak kremlerinin çok iyi olduğunu duymuştum. Gerçi bende iş işten geçti ama müstakbel gebelerin kulağına su kaçırmış olalım..

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. benım cıldıme iyi gelir mi bilmeem ama namı cok iyiyimş
    denemeye deger

    YanıtlaSil
  4. süper bi habermiş bu teşekkürler buse;)

    YanıtlaSil
  5. Burt's Bees! Kış aylarında kurtarıcım olan lip balm'ımı hala kullanıyorum. Amerika'da Bath&Body Works'lerde ve Walmart'larda bile satılıyor. Bath&Body Works Türkiye'ye geldiğine göre bünyesinde Burt's Bees'e yer verir sanmıştım ama Boyner hızlı çıkmış desene... Ne diyelim, hayırlı olsun! ;)
    Bu arada blogun güzelmiş. Enerjin de çok iyi, maşallah! :)

    YanıtlaSil
  6. buse hanım fiyatlar nasıl acaba ? mesala sizin tanıtdıllarınızın fiyatları nekadar aşşağı yukarı benımde aynı ürünlere ihtiyacım varda almayı düşünüyorum fiyatları uygunsa hemde markayı denemiş olurum sevigler...

    YanıtlaSil
  7. ben dört yaşında kızım için şampuan ve vucut yağını kullanıyordum ama bal özlü olduğu için alerji yaptı. ama şunu söylemeliyimki bana kalan vucut yağı çok şımarık birşey üstelik bal kokulu:)

    YanıtlaSil
  8. ben burt bees'ın lıpstıcklerını kullanıyorum fakat dıger urunlerıne hıc rastlamamıstım

    YanıtlaSil
  9. annemın ayagındakı kurumadan dolayı olusan catlaklar ıcın kullanmadıgı marka ayak kremı kalmadı. burda buseterımblog da okudugum burt's bees hemen gıdım annem ıcın aldım ve ınanılmaz sekılde ıse yaradı bızzat annem tesekkur edıyor buse hanım :)

    YanıtlaSil
  10. harika bir haber! honey lip balm bağımlısıyım resmen, hemen gidip alacağım!

    YanıtlaSil