3 Temmuz 2010 Cumartesi

Mezuniyet'ten Moda Kareleri

Fashion Moda

Geçen Perşeme günü Four Seasons Otelinde Saint Benoit Fransız Lisesinin mezuniyeti vardı. Benim en eğlendiğim gecelerden biriydi çünkü herkes o kadar özenmiş ve o kadar çok dikkat edecek detay vardı ki, hangisine bakacağımı şaşırdım :) Bu resimlerde gördükleriniz benim seçtiğim favorilerimdi.
Aklınıza gelebilicek her türlü renkten elbiseler vardı ve herkes rengarenkti. Kimisi Aşk-ı Memnu'da Nihal'in kına gecesine giydiği BCBG elbiseyi giymişti, kimisi düz ve sade ama yinede dönüp baktıracak renkte elbiseler giymişti. Yani anlayacağınız karmaşık ama tümüyle şık, biraz yaşlarından büyük görünen mezunlar vardı. Saçlardaki ufak detaylar, sırttaki taşlı dekolteler ve elbiselerdeki değişik tarzlarla anladım ki artık mezuniyetler birer defile havasında. Ama şu resimlerde gördükleriniz arasında beni en çok etkileyen Mia Nişantaşından alınan elbise oldu. Renk belki bu resimlerde tam belli olmuyor ama bildiğiniz o fosfor yeşili nasılsa aynen o renkteydi ve herkesin arasında öyle bir patladı ki herkes dönüp ona baktı. Böyle bir renk elbise giymem gerektiğine karar verdim ve araştırmalara başladım  :) Siz ne dersiniz, en çok hangi mezunu beğendiniz?

31 yorum:

  1. gerçektende fosforlu yeşil çok güzel ama giyerken biraz cesaret istiyor :) ama senin ten rengine yakışır :)

    YanıtlaSil
  2. ben açıkçası hiçbirini beğenmedim, lise mezuniyetlerinde tuvalet giyilmesini çok cazip bulmuyorum. Ama en çok MİA elbise hoşuma gitti, o da dikkat çekici renginden dolayı, sanırım bu renk birşey giysem bile bu modeli tercih etmezdim.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok şık cidden. miadan alınan benimde favorim oldu. O nasıl güzel bir renktir öyle..Hem şık,hem havalı..Balodan sonra akılda kalan tek elbise olduğuna eminim:) Mezuniyetin henüz gerçekleşmediyse kesinlikle düşünebilirsin o rengi.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi yaşından çok büyük görünmüş... Fosforlu yeşil zaten kopardı beni. Mavi elbise içlerinde en iyisi gibi.Ben Vakko diyorum.

    YanıtlaSil
  5. En sondaki pudra rengi elbiseye bayıldım (:
    Ama o fosforlu elbisenin modelide çok güzel onun çırtlak pembeside harika olurr ;) bide kurdelaları siyah olursa tadından yenmez ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben son resimde ki etekleri dantel detaylı elbiseyi beğendim,çok şık,çok tatlı...

    YanıtlaSil
  7. Mia Nişantaşı lise mezuniyeti için başarılı bir seçim fikrimce:)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ohaa bu kızlar lise mezunu mu???Şokladım bi an...
    Ewt çok hoş yeşil-parlak elbise.Kız çok cesurmuş ben olsam çekinirdim herkes bakar şimdi die:)

    YanıtlaSil
  9. Çok şaşırmamak gerekio aslında.
    22.500 TL ye adamlar lise okuyo!
    Lise mezuniyetleride böle oluo buyüzden.

    YanıtlaSil
  10. bence hepsi berbat..

    YanıtlaSil
  11. buse bende londrada fashion design okuyan biri olarak senin blogunu begeniyorum ama lise mezuniyetlerinde kızların uzun elbise giymelerini cok abartılı buluyorum..yaslarından cok daha buyuk gozukuyorlar..senın mezunıyetın olmamasına ragmen gıydıgın elbıse yaptıgın kombınle cok sık olmus..bence en ıyı kıyafet senınkı bu resımlerde..bence sen hıc fosforlu elbıse bakma cunku ucuz yoldan bır dıkkat cekme seklı..sen tarzınla zaten dıkkat cekıcı oluyorsun

    YanıtlaSil
  12. İğrençler hepsi.
    Bunlar nasıl lise mezuniyeti kızları anlamadım.Ne özentilik.Ne kadar kokoş ve basit .Eğer lise mezuniyeti yazmasaydın sanırım 30'lu yaşlara düzenlenen bir organizasyon diye düşünürdüm.Çünkü artık 30'lu yaşlar bunlardan daha spor&şık giyiniyorlar.

    YanıtlaSil
  13. fosfor yeşilli kız elindeki çantayla tam bir uyum sağlamış :)

    YanıtlaSil
  14. Eşime başlığı göstermeden sadece kıyafetleri gösterdim ve "sence bu nasıl bir organizasyon?" diye sordum. O da "düğün" dedi, başka bir şey olabailir mi siye sordum "yok" dedi, ünv. mezuniyet partisi bile olamayacağını savundu, ta ki ben bu gecenin st. benoit'in prom'u olduğunu söyleyinceye kadar...inanamadı, "yok artık 17-18 yaşındaki kızlar kendilerini 30 yaşında döstermek için elinden geleni yapmış" dedi, gerçekten öyle! Lise mezuniyetinde bu kadar abartılı upuzun elbiseler çok anlamsız olmuş, yaşlarına göre mini elbiseler giyselermiş çok tatlı olabilirlermiş.

    Nedir bu yaştaki kızların bu erken büyüme özentiliği bilemiyorum!!

    YanıtlaSil
  15. *elif - teşekkür ederim ama model kesinlikle farklı düşünürüm bunun modelini çok begendim diyemem :)

    *Lydia - evet doğru diyorsun lise bu daha cici elbiseler tercih edilebilir.

    *xesrax - Ben mezun oldum ama şimdi sıra üniversitede ondada bizdeki gibi böyle gece yapmıyorlar artık bir düğüne kısmet olur belki öyle bir elbise :)

    *Yasemin Yıldırım - Evet Vakko'da çok hoştu. Katılıyorum biraz yaşlarından büyük görünüyorlardı.

    *Glsn - benimde aklımdan elbiseyi görür görmez fuşya renk geçmişti, bencede süper durur :)

    *bebek kedi kız - katılıyorum benim ikinci favorilerimdendi. makyajı,küpesi herşeyiyle tamamlamıştı elbiseyi. Galiba bunu çağla şikelde giymişti, öyle hatırlıyorum.

    *Trendydolap - katılıyorum en kısa zamanda bakmaya gidicem :)

    *esmeralda - evet şaşırtıcı ama lise mezunu hepsi :) onların üniversite gecesinede gitmek istiyorum o zamanla bu zamanı karşılaştırmak için :)

    *Adsız- evet katılıyorum sana, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. *Lucy

    Öncelikle kocanızla bunları paylaşıyo olmanız ve onunda zevkle buna cevap veriyo olması çok hoşuma gitti ne kadar güzel :)

    Evet size katılıyorum biraz yaşlarına göre abartı ve fazla duruyordu. Ama ben artık şaşırmıyorum görünce. Çünkü gece klüplerinde bile eğlenenlerin yaşları 15'e kadar indi. Zaman geçtikçe, herkes erkenden büyüdüğünü zannediyor. Bende mini elbiselerin daha hoş duracağını düşündüğüm için Buse'den Mezuniyet Fikirleri yazımda mini elbiseler göstermiştim. İnşallah daha cici mezunlar görürüz bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  17. fosforluyu ilk görünce nasıl bir renk bu dedim :D Ama esmer tende harika durduğu kesin.. :)

    YanıtlaSil
  18. modeller çok şık, ama bence de abartılı. yaşlarının güzelliklerinin farkında değiller... 30undan sonra sadeleşmeye, daha genç kız görünmeye çalışırlar... benim zamanımda beyaz zorunluydu; en doğrusuymuş, sade, zarif...

    YanıtlaSil
  19. aynennnnnnnnnnnn fosforluya bayıldım.. hele o kurdelesiii
    :))) fosforlu pembeside olabilirmiş
    yıkılıyo =))))))))

    YanıtlaSil
  20. en hoş görünen VAKKO olmş bence hem olgun hem de genç kıvamında lise mezuniyein en uygn bu olmş aralarında :D

    YanıtlaSil
  21. Açıkçası lise mezuniyetinde uzun elbise giyilmesini gayet doğal buluyorum,ben de saint benoit da 8 yıllık eğitim varken hazırlık ve ortaokulu okumuştum,lisede başka okul kazanmıştım,ortaokul mezuniyetinde bile giyimler buna yakındı ki o zaman gerçekten fazlaydı.Ama lise mezuniyeti için bence bu kıyafetler normal.Ben 24 yaşındayım cicili bicili giyiniyorum 2-3 yıldır,ama o zaman ben de kadınsı giyinmeye çalışırdım,gerçi solaryum +sarı saç+yaştan büyük makyaj ve davranış üçlüsünden uzak dururdum hep ki bu okullarda yaygındır.

    YanıtlaSil
  22. hahaha daha neler! o pronovias elbiseyi ben nisan kiyafeti olarak dusunmustum. peki madem, megerse liseli kiz giysisiymis.

    YanıtlaSil
  23. en son fotodaki elbise nerden söyleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  24. ilk olarak a46 elbise için tuvana hanımı bir kez daha kutluyorum çok guzel bir elbise olmuş. taşıyan arkadaşa da laf yok hani bir çağla şikel kadar iyi taşımasa(kendisi de bu elbiseyi daha önce giymişti) da ona da yakışmış ancak gelelim...o elbise yanlış hatırlamıyorsam 10milyar filandı hanı bence hak edıiyor orasına lafım yok ancak o elindeki çanta nedir. zaradan filan alınmış gibi..bence o elbisete bottega ya da chanel bir clutch daha iyi olucaktır..yani elbisenin hakkını vermek lazım lutfen!!

    YanıtlaSil
  25. Özlem Süer in tasarimi olan Piril İn tasidigi elbise cok hos

    YanıtlaSil
  26. Ben de fosforlu yeşile bayıldım. Fiyonk detayı ile de trendi yakalamış. Çok başarılı :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. merhaba-isvec,den
    blogg
    tasarim harukulade
    basarilar
    adem
    nemrut71@yahoo.se
    göteborg

    YanıtlaSil
  28. Ben bu psotu çok geç farkettim ama yazmazsam çatlarım Buse'cim.Ben 37 yaşındayım ve inan ancak bu yaşımda veya daha sonrası bu kızlar gibi bir elbise giyebilirim.Oğlumun sünnet düğününde falan sanırım:-)) Bana göre en güzeli en son fotodaki pudra siyah karışımı renkteki elbise.Ancak lise mezuniyetinde neden kızlar hep abartınında abartısı olmak isterler.Hiçbirinin yaşına bu elbiseler olmamış.Bence böyle tuvaletlerden ziyade kısa vey amini elbiseler tercih etmeliydiler.Anacım bunlar bu elbiseleri alırken hiç mi modacıları veya satan her kimse bunlara söylemiyor mu bu elbiseler yaşınıza fazla ağır, gelin size daha uygun önce bu modelelre bakalımi deneyelim eğer ikna olmazsalar o zaman istedikleri olsun dimi ama:-))Fosoforlu elbiseye gelince model şık ve renk iddialı ama bir arkadaşın yaptığı yorumu çok beğendim.O kızcağız ancak o renk elbiseyle o kadar dikkat çekebilirdi.Önemli olan sade ve şık olup insanları kendine baltırabilmek. Oyüzden sen çizgini ve tarzını hiç bozma.

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Buse ,
    Mia dan alınan elbisenin rengi harika gerçekten fakat model için aynı düşüncede değilim.Sadece diğer arkadaşlarında paylaştığı gibi yaşlarından çok büyük göründükleri de bir gerçek ;)

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Buse Hanım,

    Herkese ayrı ayrı ve pozitifliğinizi yitirmeden verdiğiniz cevaplar, yaşantılarıyla önyargı oluşturan ünlü kimliklerin çocuklarına örnek olucak nitelikte. tesadüfen sizi ve blogunuzu gördüm, gayet başarılı buluyor ve devamını diliyorum.

    YanıtlaSil