19 Temmuz 2010 Pazartesi

Türkbükü Plajlarından Görüntüler

Fashion Moda



Mayo: Calzedonia 


Mayo: Sunset                                     Bikini: Ispanya'da bir butikten alinma 
Mayo: Azzaro 

Bir kaç istek gelmişti türkbükü plajlarında neler olduğunu görmek istiyoruz diye. İşte size cevabım: Türkbükü plajlarında akşamüstü partilerinde genel olarak abartılı makyajlar, yaşından oldukça büyük gösteren kaftanlar, akşamüstü 5 olmasına rağmen ayakta topuklular ve hatta büyük ve abartılı aksesuarlar mevcut. Ben bunlara karşı olan bir insanım, şık bir mayo evet giyilmeli ama onu sade bir şort, etek veya ince bir plaj pantalonuyla kombinlemeli. Makyaj, topuklu, taş, süs gibi şeylerden kaçınma taraftarıyım. Bu resimlerde gördükleriniz benim size anlatmak istediğim tarza en uygun giyinenlerin resimleri. Birinci resimdeki şort fikrine bayildim. şortun fermuarı kapanmadan kıvrılmış, içindeki desenle mayo çok güzel durmuş. Özellikle ikinci resimdeki bikini üstü gömlek tarzını görür görmez işte anlatmaya çalıştığım buydu deyip çekiverdim :) Bence yaşlarına uygun hem şık hemde sporlar. Bir de beni merak edenler oldu. Onlarada o gün giydiğim mayomu çektim. Bakalım ne düşünüyorsunuz.. 

11 yorum:

  1. bir kaç haftadır blog u keşfettim ve düzenli olarak hergün girip bakıyorum.bende sizin gibi düşünenlerdenim tatil rahatlık olmalı kesinlikle=)şortu çok beğendim bende artık sıkıldığım bi kaç kotumu kesmiştim ama biraz daha kısaltsam iyi görünecek gibi, sarı mayo teninize çok yakımış beğendim ;) makyaj önerileride gerçekten işime yaradı ;) takipteyim (REYYAN) ;)

    YanıtlaSil
  2. Plaj modası konusundaki fikirlerine tamamen katılıyorum.
    Ben de plaja giderken sevgilinin dolabından gömlek aşırmayı seviyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. merhaba buse :) ben sarı rengi çok severim sizede çok yakışmış fakat mayonuzun üst kısmı göğsünü biraz bastırmış sanki yanılıyormuyum?

    YanıtlaSil
  4. mayonun rengine bayıldım:)) ten renginle süper durmuşş..

    YanıtlaSil
  5. bence kısa şortla bikini üstü gömlek süpper ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık durmuş bence:))) bu arada kaç mayon merak ettim::))

    YanıtlaSil
  7. ipekyoldan sizde görüp beğendiğim pantolonu aldım... makyaj malzemelerinde ki önerilerinizden de memnun kaldım ancak kapatıcıyı yanlış anlayınca farklı bir markanın kapatıcısına sahip oldum... o biraz içime oturdu ne yalan söyliyeyim... mayonuzun rengi çok güzel.... gözlüklerde... fakat mayo gögüslerinizi basık göstermiş gibi ya da fotograftan dolayı öyle görünüyor...

    YanıtlaSil
  8. *Adsiz
    cok tesekkur ederim takibi birakmayin ;)

    *madammoda
    Super fikir ben babaminkileri surekli asirip duruyorum gorup yine calmissin diyo :)

    *moon
    cok tesekkur ederim evet mayonun icindeki kalip biraz rahatsizdi o yuzden sanki goguslerimi basmis gibi gozukuyor

    *Adsiz
    cok tesekkur ederim :)

    *Selin
    bencede bayildim ikisinede :)

    *Adsiz
    kac mayom var mi demek istediniz? :)

    YanıtlaSil
  9. mayonun gogus kısmını cok begendım cok sık duruyor:)

    YanıtlaSil
  10. Çeşme'de de durum çok farklı değil,sahil insanın en rahat olması gereken bir yer iken,topuklu ve makyajlı yüzler çok garip..Busecim kesinlkle katılıyorum sana, sade ve abartmadan şık olmalı insan

    YanıtlaSil
  11. ilk fotodaki gözlük çok güzel tam aradığım modelden,gözlüğün markası nedir acaba ?:)

    YanıtlaSil