10 Temmuz 2010 Cumartesi

Buse'nin Makyaj "EN"leri

Fashion Moda

Bir sürü mail ve isteklerinizden sonra makyaj ürünleriyle ilgili bir yazı hazırladım size. Bunlar benim kullandığım ve memnun kaldığım, size önerebileceğim ürünler. Bakım ürünleriyle ilgilide bir yazı hazırladım onuda bu hafta içinde yayınlıcam.. 


1. Guerlain Terakota: Surtınızda kaldıkça bronzlaştıran bir ürün. Yüzünüze sürdüğünüzde çok makyajlı bir görüntüde vermiyor. Ben ne zaman sürsem nerde yandın diye soruyorlar :)
2. Smashbox Halo Hydrating Perfecting Pudra: Bu pudra hayran olduğum ürünlerden biri. Teninizin rengine göre 3 çeşidi var. Ben biraz daha orta renk olanı kullanıyorum.
3. YSL Touche Concealer: Çok memnun olduğum bir concealer. Sadece göz altı için değil kapatmak istediğim yerler içinde kullanıyorum.
4. Dior Blackout Rimel: Geçen aylarda en iyi rimel seçildi. Kirpikleri çok güzel gösteren bir ürün.
5. Benefit Posie Tint Blush : Bununla ilgili size küçük bir sırrım var. Hafif gülümseyin, ortaya çıkan elmacık kemiklerinizin üstüne sürün, muhteşem oluyor!
6. Mac Göz Kalemi ve Eyeliner: Göz kalemi, göz farı, eyeliner gibi gözle ilgili her şeyde tercih ettiğim ve vazgeçilmezim MAC!

Birde size benim bütün makyajlarımı yaptırdığım yeri önericem. Şenay adında tatlı mı tatlı beni her gittiğim yerde en güzel yapan bir makyöz o. Makyaj 45 tl. Aklınızda olsun hatta sadece aklınızda olmasın mutlaka gidip deneyin :)
Adres:
4A Kuaför Tarabya Bayırı No:55
Tarabya/Sarıyer/İstanbul
02122238499

15 yorum:

  1. Hepsini kesinlikle deniycemmm, buse'nin tercihlerine çok güveniyorummm :) devamını bekliyoruuuzzz (:

    YanıtlaSil
  2. buse çok tatlı, sevimli, içten ve samimisin.. bunları öylesine değil, gerçekten böyle issettiğim için yazıyorum.
    bütün güzellikler seninle olsun.

    BETül

    YanıtlaSil
  3. YSL Touche Concealer, yillardir severek kullandigim bir urun.
    Guerlain Terracotta da oyle, ama kucuk oglum birkac gun once cantamdan alip evde oyuncaklarinin arasina koymus, saklamis? onu ariyorum halen,bulamadim. Kesinlikle bende tavsiye ederim bu urunleri...

    YanıtlaSil
  4. *Sümeyra
    Cok tesekkur ediyorummm, devami geliyoo :)

    *Betul
    cok tesekkur ederim ne kadar guzel seyler soylemissiniz. butun guzellikler sizinlede olsun, cok mersi.

    YanıtlaSil
  5. Çok severek takip ediyorum, ürünlerin hepsini deneyeceğim özellikle de Guerlain Terracota;)

    YanıtlaSil
  6. Guerlain terra cotta yı bende kullanıyorum çook memnunum ama bu memnuniyetimi chanel allık fırçama borçluyum allık fırçası herşeyden önemli insanı rezilde eder vezirde ;) Bu arada sakın pudranızı, allığınızı bir yere giderken bavulunuza koymayın çünkü parçalanabiliyor.. Tatile giderken Lancome pudramı ve Guerlain allığımı parçaladım :( )
    Dior black out maskarayı geçen sene kullandım hiç memnun kalmadığımı söyleyebilirim. İstediğim verimi alamadım. Şu anda Avon'un bir maskarasını kullanıyorum ve herkese öneriyorum..

    Mac'in göz kalemi gerçekten çok güzel önceden kullanıyordum ama bir arkadaşım Golden Rose'un asansörlü siyah göz kalemini tavsiye etti hemen aldım ve gerçekten çok memnunum.. Uygun fiyatlı alternatifi bence denemelisiniz.. Hem gün boyu akmıyor hemde sürmesi çok rahat..

    Concealor da Lancome denemelisiniz.. Göz altları anında enerjik bir görünüme kavuşuyor.. :)

    YanıtlaSil
  7. tercihlerini gerçektennn çok beğeniorumm ve kısa zamanda ( ayşe özyılmazel sayesinde) sıkı bir takipçin oldum :) önerdiğin ürünleri ya kullanmış oluorumm (öylee oluncada pek bi gururlanıorum :)) ya da kullanmak için hemen satın alıorum ve pişman olmuorum..

    makyaj konusunda bende kendime biraz güvenirim eğer izmire yolun düşersee zevklee makyajını yapmak isterim .. ;)

    YanıtlaSil
  8. *SELIN
    Supeer cok tesekkur ederim oneriler icin bu arada bende dior blackout'tan memnuniyetsizlik duymaya basladim her an degistirebilirim :)

    *fulyaizmir
    cok tesekkur ederim guzel yorumlariniz icin izmire ugrarsam tabiiki sizede ugrarim :)

    YanıtlaSil
  9. Cildinin bu güzel görüntüsünü yalnızca yukarıdaki iki ürünle mi sağlıyorsun? :) çok merak ettim öyleyse bende hemen almalıyım :))
    birde sevdiğin allıkları görmek isteriz :))
    Başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  10. YSL concealer , göz altlarım allerjik reaksiyon gösterdi. yandı resmen kıpkırmızı oldu ve döküldü. Ben şuan la prairie nin ve lancome un concealerını kullanıyorum. cok memnunum. bilgniz olsun dikkat edin :)

    YanıtlaSil
  11. buse terracota'nın ve touch eclacht'ın kaç numaralarını kullanıyosun acaba öğrenebilr miyim?

    teşekkür ederim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. biraz geç kalmış olsamda yeni keşfettim seni cnm blogun ve sen cok tatlısın cnm hemen izleyicin oldum bende beklerim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  13. bir allık tavsiyem var nars orgasm mükemmel tek kelimeyle ayrıca lip gloss olarak nars turkish delight makyajda doğallıktan yana olanlar için süper bir lip gloss:)

    YanıtlaSil
  14. Busecim Makyaj fırçaları ile ilgilide bir yazı hazırlarsan sevinirim.Favori fırçaların hangileri
    acaba??

    YanıtlaSil
  15. busecik yeni keşfettim blogunu benim blogum yok ne yazık ki ama en yakın zamanda edinip seni arkadaş listeme eklicem =) makyaj önerilerin güzeldi merakla devamını bekliyorum.Uzuun araştırmalarımdan sonra Doğal ve müthiş makyaj için nacizane önerilerimi sunayım =)
    Ruj olarak M.A.C See Sheer ruj,Maybelinne color sensational Feel Pink,Guerlin kiss kiss,Loreal Paris serumlu serisinden dudağa yakın rengi,
    Allık olarak Nars orgasm,Loreal true match peach,deborah 52terracotta(kayısı şeftali),flormar terracotta 41no pembe,M.A.C krem allık (bebek pembesi),Yurt dışındasın madem L.A. color lipstick 235 creme caramel müthiş bi renk denemelisin.
    Far olarak tabiki mac,ama uygun fiyatlı alternatiflerini istersen rimmel,maybelinne,deborahta kaliteli farlar var.Ayrıca akmayan siyah göz kalemi istersen flormarın ultrablack eyelineri siyah rengi çok güzel,birde rimmel markasının waterproof lahverengi göz kalemi arkasında sünger olanda güzel.
    Fondöten ve pudrada M.A.C studio fix,prip+preme,Max factor Creme Puff,Loreal True Matchı denemelisin.Pudra olarakta Chanelin almost powderini(yeşil kapaklı ) dene.Ha bu arada cildinin kozmetikten yıpranmasını istemiyorsan Missha BB creme renkli nemlendirici meşhur oldu deneyebilirsin =)

    YanıtlaSil