28 Aralık 2011 Çarşamba

Çılgın Tırnak Tasarımları

Fashion Moda

Uzun zaman oldu tirnaklarla ilgili yazı yazmayali.. Farklı yerlerden topladığım değişik tırnak tasarımlarını bulacaksınız bu yazıda. Her gün yeni bir şey görüyorum tırnaklarda bunun sonu nereye varacak merakla bekliyorum ve asıl soru : tırnaklarımız nereye gidiyoorr?!?! Artık tirnaginiza isteyipte yapamayacağınız hiç bir şey yok. Herkes kendi zevkine ve yeteneğine göre harikalar yaratıyor. işte son zamanlarda benimde favorim olan tırnak tasarımları..
Favorim! :)

23 yorum:

  1. Buse'cim ilk resmideki simli ojeyi surup , kolumuza Furla'nin simli Candy Bag'ini aldik mi sahane kombin oluruz :))

    YanıtlaSil
  2. Hakkaten bu tırnaklar nereye gidiyor sonu nedir :)
    En bastaki degrade simli oje ve mat siyah favorim! :)

    YanıtlaSil
  3. Baştaki ojeye bayıldım , nerden bulabilirim ki ? :-)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bloguma beklerim ben de böyle şeylerle uğraşıyorum :P

    http://nzlsyn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. birincisi ve sonuncusu cok cok shouma gitti !

    YanıtlaSil
  6. Ankarada sekilli oje sürdürmek istiyorsanız Huriye -Nur diye bir manikurcu var farabi sokakta istediginiz sekli suruyorlar normal manikur pedikur fiyatlarına. Ayak tırnaklarına da sekil yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  7. pembe fiyonklu olan, siyah mat-parlak ve ilk sıradaki favorim...

    YanıtlaSil
  8. buse lütfen selülit için en etkili krem hangisi yardımcı olur musun twitterdan da yazdım sana ama engellenmiş görünüyorum sende bende anlamadım :( yardımcı olur muusn bir sürü krem hepside etkili olduğunu iddia ediyor

    YanıtlaSil
  9. en sondaki siyah ojeler mükemmel olmuş! mat oje hangi markadır acaba ya çok beğendim ?

    YanıtlaSil
  10. ÇOOOK EĞLENCELİİİ :))

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  11. çok çılgın cidden...
    Sadelikden yana olanlar için falasıyla..
    Hellokıty olanlar çok şirin:)
    sevgiler.
    chfashiontrend@blogger.com

    YanıtlaSil
  12. Aman tanrım!! Fiyoknlulara ve en sondaki siyah renk frenche bayıldım. Ne yetenekli insanlar var, ben daha taşırmadan kırmızı oje süremiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. 1 numara ve sondaki siyah french dehset :)

    çekilişime katılmayan kalmasınn
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. 5. resimdeki simleri gratiste gördüm ben de bugün aldım hemen deneyeceğim :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. birincisi fiyonlu ve mat siyahlar favorim. mat siyahta hangi ojeler kullanılmış.

    YanıtlaSil
  16. insan silmeye kıyamaz bunları.muhteşemler!

    YanıtlaSil
  17. ilk ve son resim süper bence!!!!

    YanıtlaSil
  18. sanirim bu kadar ugrastiktan sonra o tirnaklari silemezdim. hello kitty ve karpuzlu olanlara bayildim eser gibiler valla(:

    YanıtlaSil
  19. sondaki matla french yapılmış olana bayılmıştım ama o kadar matlaştıran bir oje bulamadım henüz :(

    YanıtlaSil
  20. vaaay bayıldım! Özellikle kurdele şekilli ve siyah olanlara bayıldım!

    YanıtlaSil
  21. Viyola çaldığım için malesef tırnak uzatıp çok fazla desenli oje süremiyorum ama en sondaki mat siyah - parlak siyah french ojelere bayıldııım :)
    Söylemeden geçemeyeceğim sen de bir an önce Hello Kitty' lenmelisin :) Tam senlik =)

    YanıtlaSil
  22. siyah ck hoş olmus

    Bu arada blogumda mini bir çekiliş düzenledim beklerim :)

    http://lalswardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. karpuzlu olana bayıldımmmm...Sşyah mat süperrr golden rose yok satıyormuss

    YanıtlaSil