29 Nisan 2011 Cuma

Buse's Fashion Blog 1.yıl hediyesi kazananlar! :)

Fashion Moda

Öncelikle bana zaman ayırıp uğraş, emek veren herkese teşekkür ediyorum. O kadar güzel şeyler yapmışsınız ki gözlerime inanamadım :) inşallah ileride çocuklarıma gosterebilecegim hatıralar yaratmissiniz bana. Birşeyler yapan herkese binlerce kez teşekkür ediyorum buradan. Kazananları ise açıklıyorum :)  



*Hülya Can

* Nurdan Duzyol
* Damla Çiçekli
Hakikaten bir masal tadı var. Bikere Buse Terim öyle her şeyi paylaşmaz. Seçicidir, naiftir, benim girmediğim kapıların ardını bana yansıtır, dünyadan haber verir. Diğer bloglardan onu sıyıran en büyük şey  kesinlikle; orijinalliğidir. Eskiyle harmanlanmış modern sentezleri, alışagelmişin dışında farklılıkları bloguna yansıtır. Onun blog sayfalarında gezinmenin ayrı bir dokusu vardır.
1  yıl önce bana "Buse Terim kim?" diye sorsalardı "Fatih Terim'in kızı sanırım" derdim. Ama şimdi gazetelerde Fatih Terimle ilgili bir haber görsem. "Aa Buse Terim'in babası" diyorum
Sizin için bir şey ifade eder mi bilmiyorum ama  bana buseterim.blogspot denince;
benimkisi kocaman, sıcak, sade bir tebessüm. 
Siz hiç bilemezsiniz bu keyfi, siz hiç bilemezsiniz şu Sivas'ın soğuk akşamlarında okuldan gelince bir kupa sıcak kahve ile masanın başına oturmayı "Acaba yeni yazı  girdi mi?" sorunsalının minik heycanıyla   Siz hiç bilemezsiniz sanata, orijinal ayakkabılara, değişik aksesuarlara, kıyafetlere, gitmediğim mekanlara, görmediğim şehirlere, dünyaya Buse Terim'in kadrajından bakmayı.

* Aysin Güleç
*Aysegul Unal 
Bir gün canım sıkıldığında
Uzun süredir aradığım şey bir de baktım çok yakınımda
Sevimli adı ve içeriğiyle aklımın en köşebaşında
En bi güzel en bi sevimli buses fashion blogda
Sonunda ulaştım mutluluğa burda
Fakat kıskandım da onu hep içimden aslında
Ama kötü bi kıskançklık değildi bu anlamayın yanlış sakın ha
Sadece benim hayallerimin çoğunu gördüm onun yaşamında
Herkese nasip olmuyormuş anladım onunla
İnce düşünceli,mutluluk dolu,eğlenceli,sevimli,neşeli,new york sokaklarında
Onsuz olur mu internet alemi artık bunca şeyden sonra
Nasıl da sewdirdi kendini herkese çok kısa bir zamanda
Bunlar en büyük ödülden,hediyeden daha değerli baksana
Lazımdı bir hediye de ayşegülden buses fashion bloga
Oldu bence çok tatlı birkaç mısra
                                                 Güle oynaya geçsin inşallah böyle her yeni yılda

Burada olmayan ama yaptıklarına hayran kaldığım diğer bana gelen mailleri ayri bir post olarak paylaştim sizlerle! Tekrak ellerinize, yüreğinize sağlık!! Daha nice, beraber yillara!

1 yorum:

  1. ne kadar güzel şeyler yapılmış :)
    yarışmaya kaç kişi katılmış buse hanım?

    YanıtlaSil