18 Haziran 2011 Cumartesi

GalataModa 2011

Fashion Moda


7-11 Haziran tarihlerinde Akaretler'de GalataModa gerceklesti. Bence yer olarak Akaretler kesinlikle cok daha dogru bir secim. Hem etrafinda alisveristen sonra bir seyler atistirabileceginiz bir cok cafe ve restaurant var hemde alanlar cok daha genis. Yanliz benim tek kritigim, ki senelerdir devam eden GalataModa icin dusundugum tek eksik buydu, kabinler! Kabinler o kadar ufak ki bir seyi denemeye kalksaniz deneyemiyorsunuz. Acikca soyluyorum almayi dusundugum bir cok seyi kabinde denemekte zorluk cekecegimi bildigimden denemedim bile.
Gormeye deger, ilginc, eglenceli bir cok tasarim vardi yine GalataModa'da..
Bu ayakkabilari gorunce aklima Sertab Erener'den Rengarenk sarkisi geldi :)
Iste en eglendigim an :) FashionFun by Limango aynasinda bir uzadik. bir kisaldik, bir sismanladik, bir zayifladik :)
Zeynep Erdogan'in gecen sene gerceklestirdigi defilesinde onu hatirlamamiza ve bazi yorumcular tarafindan elestirilmesine sebep olan "el" temasiyla dolu kiyafetleri GalataModa'da satisataydi. Kiyafetlerden cok benim ilgimi bu yaka igneleri cekti :)
Tum tasarimcilar bu gordugunuz tenteler icerisinde kendilerine ayrilmis koselerinde urunlerini sergiledi.

Biz bu elbiseleri cozemedik, yorumsuz kaldik ?!

Benim icin GalataModa'nin favorileri Ozgur Masur, Tuvana Buyukcinar, Zeynep Tosun ve Kiki Design oldu.. 
Bu arada gozume carpan bir detay Ozgur Masur'un canta tasarlamasi oldu. Gozlerim tasarimcilari ararken kendi standinin basinda durup gelenlerle tek tek ilgilenen tek isim Simay Bulbul'du. Simay Bulbul'u bir kez daha bu duyarliligi icin buradan tebrik ediyorum.
Kiki Design'in bayildigim urunleri.. Hele "O oyle bir Istanbul ki, icinde sen varsan guzel..." yazan canta benim icin GalataModa'nin en favori urunu haline geldi.

 Ve kendime aldigim yine Kiki Design'in eglenceli sac tokasi. "I'm not short I'm just Fun Size" ( Ben kisa degilim, sadece eglenceli boydayim) diyor :) Benim gibi minik boylular icin super bir secim :)
Peki ben ne giydim? Bu soruyu soracaginiza inanarak kendimi de fotografladim :) 
Pantalonum gecen aylarda Kelebek gazetesinde roportaj verdigimde giydigim leoplarli Topshop pantalonum. Bluzum American Apparel, sandaletlerim Halston, cantam ise Balenciaga.
Herseyiyle keyifli bir GalataModa gezdik. Tek dilegim seneye daha genis, daha rahat kabinlerde kiyafetler deneyebilmek :)

5 yorum:

  1. bu seferkine tatilde olduğum içim gidemedim, ama sanki pek coskulu gecmemeiş, zaten akaretler mekan olarak cok uygun değil, standlar cok ayrı birbirinden...

    YanıtlaSil
  2. I really like your blog !
    Follow me :)

    YanıtlaSil
  3. çantana bayıldımmmm!!!

    YanıtlaSil
  4. Cantayı nerede bulabılırım?

    YanıtlaSil