25 Mayıs 2010 Salı

Yaratıcılıkta son Nokta!

Fashion Moda




Bugün New York'ta FIT'nin mezuniyet töreni vardı. Ben daha mezun olmuyorum ama bu okuldan mezun olmak ne demekmiş bugün anladım :). Bir gece önce Sex&The City 2 galasının yapıldığı Radio City Music Hall'da bu sabah geceden kalmış moda kokularıyla dolu bir mezuniyet heyecanı vardı. Moda okulu olmasının verdiği yaratıcılık sayesinde herkes kafalarına taktığı kepleri kendi zevkine göre süslemişti. Ben mezun olan arkadaşımdan çok kepleri incelemekten kendimi alamadım! Sizlede bunu paylaşmak istedim, gördüklerim arasındaki favorim "beni işe alın" yazan ve altına cv'sını zımbalamış olan kepti. Bakalım benim mezuniyetimde neler olucak, belki siz bana bir kep tasarlarsınız? :)

2 yorum:

  1. süper bunlarrr yaa bi de bizim keplere bak dümdüz koyu renk ve sıkıcı...

    YanıtlaSil
  2. bizde yapabiliriz ama okul verdiği kepleri geri alıyo:/ uf çok sinir bozucu...:(

    YanıtlaSil