17 Haziran 2010 Perşembe

Obamalı Tırnak!

Fashion Moda




Sex&The City 2'ye gidenler belki hatirlar Samantha'nin Ivana Sert'in tasarladığı Mayoyu giydiği havuz başı sahnesinde tırnaklarıda gümüş ojeliydi. Daha önce Rihanna, Beyonce, Paula Abdul gibi ünlülerde örneklerini gördüğümüz Minx Nails tırnaklarınızda görmek isteyeceğiniz her şeyi yapıyor. Yukarıdaki resimlerde gördüğünüz örnekler bunlardan birkaçı. 150 tane farklı çeşitleri var ve internet uzerinden bu tırnakların siparişini verebiliyorsunuz. Maalesef Türkiyeye getirmiyorlar. Ama en kısa zamanda birinin bunu keşfedip Türkiyeye getireceğine inanıyorum. Bakalım bizim ülkemizde kimler takacak.. Merak edenlere web sitesi: 
www.minxnails.com

2 yorum:

  1. yalniz minx tirnaklari kendin yapmak cok zor bunlari profesyonel manikuristler yapiyorlar genelde.. Birde sephora ortakliginda minx Amerika da bir seri cikardi yeni belki Tr'de de vardir bilmiyorum onlari kendin yapabiliyorsun =)Ama zor pitir pitir olur hemen diye dusunuyorum deneyip en kisa zamanda yazmak istiyorum bende =D

    YanıtlaSil
  2. bloğunu ve tarzını çok beğendim bundan sonra sıkı takipçinim:)nur

    YanıtlaSil