26 Ağustos 2011 Cuma

Renkli tasarımcı Günseli Türkay

Fashion Moda





Ve bu kıyafetlerin tasarımcısı Günseli Türkay kuliste hazırlanırken.. 


Günün en çok merak edilen defilelerinden biriydi Günseli Türkayın defilesi. Temasını gördüğümde aklımda renkli bişeyler canlandırmıştım ve yanılmadım. Stylingini Deniz Berdanın yaptığı defile gerçekten günün en güzel defilesiydi. Punk ve rock havasında saç ve makyajların hakim olduğu defiledeki kıyafetlerin hepsi birbirinden eğlenceliydi. Sahneye çıkan her manken ve her kıyafet'de bir Deniz Berdan havası vardı, hatta yanımda oturan arkadaşım "ama bunlar çok Deniz Berdan" diye bir yorum yaptı :) ben nedense böyle renkli şeyleri çok seviyorum belkide o yüzden bu koleksiyon çok hoşuma gitti.. Deniz Mercan mayolarından sonra kesinlikle bir tanede Günseli Türkay elbisesi edinmem gerekiyor, hemde çok acil.. 

7 yorum:

  1. buse emeğine sağlık gerçekten defileleri yerinde izlemiş kadar oldum :)))

    tabi bi de blogunda sıkça bahsettiğn bazı markalar istanbul dışına da biraz çıksalar daha da güzel olucak :))

    selinsphotography.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Twitter da TwitDayi adli hesaptan bir mesaj almissin, gordum.Sacma buldum.Styleboom, para karsiligi yada degil birileri onun icin fotograf cekiyor. Bir daha ki ifw de seninde boyle bir dusuncen tabii ki olabilir. Bu sekilde yansitilmasi yalnis olmus.Ama seni uyarmak isterim ki bildigim kadariyla Twitdayi, Styleboom un esi...Bloglardan izledigim kadariyla da Styleboom izleyici toplayabilmek adina kim populerse onunla bir proje yapmaya calisiyor. Boylece blogunu bedavadan tanitiyor. Simdi bu yorumu istersen yayinlamaya bilirsin.

    YanıtlaSil
  3. buse defilelere giderken kendi resminide koysan seninde ne giydiğini gorsek cok guel olur

    YanıtlaSil
  4. *Adsiz
    ben styleboom'la daha yeni tanistim. Dun defilede, esinin TwitDayi oldugunuda bilmiyordum. Ben styleboomun parayla veya birilerinin onun icin fotograf cektirdigini zaten idda etmedim, kendisinin defilelerde not aldigini gordum birde arkadasinin fotograf cektigini bu fikir hosuma gitti cunku takdir edersinizki bir bloggerin bir yandan fotograf cekip bir yandan not alip bir yandanda twitterdaki insanlari haberdar etmesi, ve hepsini bir anda yapabilmeye calismasi cok zor. Ben twitdayi hesabindan yapilan tweet'in biraz alayci oldugunu dusundugum icin boyle bir cevap verdim. cunku gercektne bir ugras veriyorum, caba gostermeye calisiyorum. Onun karsiliginda boyle bir sey gormek beni sinirlendirdi. Olay bundan ibaret. Styleboomunda buna alinacagini dusunmuyorum. Bilgi verdiginiz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle katiliyorum.. Hepsini bir anda yapman cok zor olmali. Ben de boyle bir mesajin cok yersiz ve kesinlikle alayci oldugunu dusundugum icin sana yazdim... Cok guzel bir blogun sahibisin boyle devam et, kimsenin seni rahatsiz etmesine - oyun oynamasina izin verme...

    YanıtlaSil
  6. Bence de "çok deniz berdan"lar ama çok hoşlar ve fakat ben yine de Deniz Berdan'ın ne zamana kadar kendini tekrarlayarak devam edeceğini ve bu farklı tarzının bir üst versiyonunun ne olacağını merak etmekten kendimi alamıyorum.

    YanıtlaSil