28 Eylül 2010 Salı

Sarah Jessica Parkerın taktığı Yeni Moda Çılgın Bileklikler

Fashion Moda


















Hepimiz bir yerinden Sarah Jessica Parker hayranıyız, kabul edelim.. Ne giymiş, ne takmış diye en çok merak ettiğimiz ünlülerden biri. Belki çok sade bir detay ve çok pahalı olmayan bir şey ama katıldığı bir televizyon programında Sarah Jessica Parkerın bileğine taktığı plastik bilezik tabiiki yine moda oldu. Ülkemize daha gelmedi ne zaman gelecek diye beklerken sonunda geldi :) Her türlü şekle sokabileceginiz, istediğiniz renkte takabileceginiz "Fashion Bandz" en yakınınızdaki D&R mağazalarında tam 3,49 TL'ye satışta :) Ben çoktan kendime bir kaç tane edindim  ve en yakın zamanda şöyle bol bileklik takmaya karar verdiğim bir günde bilegimdekilerin arasına karıştırmayı düşünüyorum. Sizde D&R gördüğünüz yerde durmayın koşun bir tane edinin hatta çocuğunuz varsa onlarada bir tane alın, eminim onlar arasındada çok yakın zamanda moda olacaktır :)

10 yorum:

  1. SJP canımız ciğerimiz tabi ki ama yok sevemedim bu bilekliği ben :(

    YanıtlaSil
  2. Oha harikalar, daha önce dikkatimi çekmemişti yahu süpermiş bi erkek olarak ben bile takarım bunu! :)

    YanıtlaSil
  3. Amerikada en fazla cocuklarda ara buyuklerde goruyorum bunu.
    Bana kucukken sakizlardan cikan egrimsi bugrumsu bileziklerimizi hatirlatiyor;sevemedim bende.

    YanıtlaSil
  4. Bir de eklemek istedim:Ben bu blogu yeni buldum:) Aklima bir zamanlar babanizi nasil takip ettigim geldi.4 eylul dogumlu bir basak burcu olmasi ve boyle basarili bir adam olmasi..
    Cok dalga gecilmistir zamaninda okurdum onlari ama hep soyle dusunurdum: dalga gecenler acaba bu kadar cesaretle davranabilirler miydi! Yani ingilizcesiyle bile dalga gectiler ama bu baska bir cesaret!nice konusabiliyorum diyenler iki kelimeden acizken..
    Velhasil kerem sizi gorunce Fatih beyin eskiden iyi bir takipcisi oldugumu hatirladim:)
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. ya moda diye bu bileklikleri takanın aklına şaşarım(tabi yinede saygı duyarım amma velakinnnn...) moda diye herşeyde takılmaz kii arkadaşlar, 3,49 kulaga ucuz geliyo olabilir ama bu bileklikler eskiden bakkaldan aldıgmız içi sakız dolu bir kutuduan çıkıyodu ve kutuyu 10 kuruşa alıyoduk yapmayın lütfen paralar bukadar kolay kazanılmıyo ayrıca moda diye bukadar aynı gezmenin ve basit çocuksu şeyleri kolumuzda gezdirmenin bir anlamı yokk ve o naylon seye 3,49 bence çokda pahalı..SJP takıyosa taksın ama ben moda uğruna herşeyi takıp takıştırmaya ve giymeye son derece karşıyım UNUTMAYALIM Kİ MODA DENEN ŞEY MODA OLANIN AYNISINI AL, GİYİN, YAP DEMEK DEĞİLDİR MODA BİR FİKİR KAPISIDIR, TARZINA VE ZEVKİNE UYUYOSA UYGULAMAYA GECERSİN BU CÜMLENİN KONUYLA ALAKASI YOK BİLİYORUM AMA SADECE MODAYLA İLGİLİ EN BÜYÜK SIKINTIMI YAZMAK İSTEDİM...(UMARIM BU KEZ YORUMUM YAYINLANIR, BEN SADECE FİKRİMİ BEYAN EDİYORUM SAYIN BLOGER, İYİ YADA KÖTÜ LÜTFEN ELEŞTİRELERE AÇIK OLALIM, HERZAMAN İYİ ÖVGÜLER GELMEZ VE SONUÇTA BİLEZİKLERİ SİZ ÜRETMEDİNİZ SİZE HAKARETİM YOk İNŞ YAYINLANIR)

    YanıtlaSil
  6. *ALIŞVERİŞ CİNİ
    sanki dogru sekilde kullanilirsa guzel bir aksesuar olabilir gibi geldi bana :)

    *Modafobik
    o zaman dogru en yakin D&R'a :)

    *nihalasli
    evet biraz oyle bir havasi var dogru :) ne kadar guzel seyler soylemissiniz cok tesekkur ederim gercekten keske herkes sizin gibi dusunebilse :)

    *Adsiz
    kim oldugunuzu bilmiyorum fakat bir once yazdiginiz yorumun yayinlamamasinin sebebi yazdiginiz yorumla olan yaziyi kaldirip tekrar bu yaziyi post etmem yuzunden oldu. Yani o yazi silindigi icin orada yapilan yorumlarda silindi, su anda burada gordugunuz gibi yorumunuz yayinlaniyor. Ben iyi yada kotu butun elestrilere acigim dozu asilmadigi, amaci sasilmadigi surece.

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle paylaşım için teşekkürler.
    Bayanlar üzerlerine giydikleri kıyafelere göre bu bileklikleri çok rahat kombine edebilirler.
    Ve renkliliği sevenler sıkça tercih edecektir.Ünlülerin ayrıca kullanması ise güzel bir referans olacaktır.
    Ve aklıma gelen başka güzel bir nokta ise bileklik değişimleri.Farklı şekillerdeki bileklikler dostlar arasında paylşılacaktır zamanla..
    Yaratıcı bir tasarım bence..
    Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  8. mukemmel mukemmmel hemen kosup alınmalıı!!!=))))

    YanıtlaSil
  9. çok uzun zaman önce de plastik düz bilezikler modaydı.sanırım bunlar da onların şekilli dönüşü olmuş...kullanacağımı sanmıyorum ama :(

    YanıtlaSil
  10. beni bu bilekliklerle JSP değil 3,5 yaşındaki oğlum tanıştırdı, bir paket aldık ortak kullanıyoruz:))

    YanıtlaSil