20 Ekim 2010 Çarşamba

Organic by Roman koleksiyonunu gördünüz mü?

Fashion Moda














 Organic by ROMAN, Roman’ın 2010 yazında hayata geçirdiği çevre dostu markası. Sınırlı sayıda üretilen koleksiyonda, yalnızca sertifikalı organik kumaşlar kullanılıyor. Markanın misyonu, çevre bilincine sahip koleksiyonuyla, trendlerin ötesinde, bir yaşam biçimi sunmak. Natürel renklerin hakim olduğu dingin ve doğaya uyumlu Organic by Roman koleksiyonu, rafine parçalardan meydana geliyor. Rahat formlar içerisinde kullanılan dekonstrüktif detaylar ise organik markanın özgün kimliğini oluşturuyor.
2010/11 Sonbahar/Kış sezonunda Organic by Roman; gözümüzün alıştığı kalıpların dışında, detayların yerleri ve oranlarıyla oynandığı keyifli bir koleksiyon sunuyor. Cilde ve doğaya dost organik pamuktan esprili gömlekler; ipeksi dokunuşunun yanı sıra benzeri olmayan bir döküme sahip bambudan ise, değişik kalıplı elbiseler ve pantolonlar, koleksiyonun en çarpıcı parçaları. Bu sezon yalnızca koton düğmelerin kullanıldığı koleksiyona; bej, camel, antrasit, lacivert ve siyah renkler hakim.
Roman, özenle hazırladığı organik koleksiyonunu, stilinden ödün vermeyen ama rahatlığı da bir o kadar ön planda tutan, kendi sağlığına ve çevreye duyarlı ve tüm bu yaşam görüşünü yansıtanı giymek isteyen sizlere sunmaktan büyük keyif duyuyor.

3 yorum:

  1. Jil sander çizgisinde güzel bir koleksiyon olmuş.

    YanıtlaSil
  2. ben organik olduğu için değil tasarımlarına bayıldığım için yaz koleksiyonundan t-shirtler ve bej bir elbise aldım. her giydiğimde nereden aldığımı soran pek çok kişi oldu:) kışı merakla bekliyordum o yüzden sevindirdi entryin beni. birkaç elbise beğendim bile!

    YanıtlaSil
  3. bunu görünce aklıma ne geldi annemin 20 yıl onceki roman eteğini buldum vintge tadnda bnm tasarımlarımla birlesnce 10 numara oldu :)

    YanıtlaSil