20 Ekim 2010 Çarşamba

Yeni bir yetenek daha, "Wicked" by İpek Yaylacıoğlu

Fashion Moda

İpek Yaylacıoğlu 1984 doğumlu, istanbul Bilgi Üniversitesi reklamcılık mezunu. Çoğunuz onu 'Arka Sokaklar' adlı dizideki 'Pınar' olarak tanıyorsunuz belki. Ama İpeğin asıl hobisi tasarım yapmak. İpekle tanışmam geçtiğimiz haftalarda evlenen Şebnem Bozoklu'nun düğününde duvak yerine taktığı gelin şapkasının tasarımını görüp vurulmamla başladı.


Şapka o kadar hoşuma gitti ki, kimin tasarladığını merak ederken, İpegin bloğuna ve tasarımlarına bakarken buldum kendimi.(http://wickedbyipek.blogspot.com/) İpek Londra'da şapka eğitimi almış. Bu eğitimin onu ne kadar başarılı kıldığını aşağıda göreceğiniz tasarimlarından daha net anlayacaksınız. Bu arada ipek, bir ay içinde ipekyaylacioglu.com internet sitesini açacakmış. Tasarım aşkı yanında aynı zamanda fotoğraf cekmeyede çok meraklıymış. Gardırobundaki kıyafetlerle kendisine styling yapıp http://iusedtobeacat.deviantart.com/gallery/ adresinde çektiği fotoğrafları sergiliyor




Ipek sapka, kolye, taçve küpe tasarlıyor ve tasarımlarını http://wickedbyipek.blogspot.com adresinde sergiliyor. Bu sezon en çok gelin şapkaları tasarlamış ve bence hepsi birbirinden güzel olmuş. Bu arada bu resimlerde göreceğiniz bütün ürünlerin mankenliğini İpek kendi yapmış.
Gelinlik modelleri dışında İpegin tasarımları arasında benim en çok beğendiğim dünkü Laduree yazımda da hissettiğiniz Macaron aşkımdan kaynaklanan macaronla yaptığı tasarımlar oldu. Hatta mor olanın siparişini çoktan verdim İpege :)  

 Bu Macaron kolyelerin fiyatı 60 TL. Diğer ürünleri ise 20 TL- 90 TL arası değişiyor. Macaronlar harici gözüme çarpan bir diğer tasarımlar ise çikolatalı kek, çikolata, tart gibi hepimizin en çok sevdiği tatlı kacamaklarimizla birlikte yarattığı küpe,yüzük, ve kolyeler oldu. 


 Yiyesiniz gelmiyor mu bakınca, benim tatlı krizim tuttu bu yazıyı hazırlarken :) 
ipeği yakından tanımadım ama yaptıklarından yola çıkarak söyleyebilirim ki çok yetenekli. Çok iyi yerlere gelicegine inandığım için sizlerlede onu tanıştırmak istedim. İpegin ürünlerine göz atmak için http://wickedbyipek.blogspot.com'a hemen göz atmanızı öneririm. Ürünlerini almak isterseniz ise, ipekyaylacioglu@hotmail.com'a mail atabilirsiniz.. 

3 yorum:

  1. Hiç bilmiyordum tasarım yaptığını yaaa bu postla öğrendim vaallla, süppermiş şu şapkalar :)

    YanıtlaSil
  2. bende İpek'in tasarım yaptığını bilmiyordum, hele böyle süper şapkalar,hepsi birbirinden güzel,farklı. özellikle takılara bayıldım buse dediğin gibi bakarken tatlı krizim tuttu :)

    YanıtlaSil
  3. sağol.çok güzel bir blogla tanıştım:)

    YanıtlaSil