10 Ekim 2010 Pazar

Paris Moda Haftasından Sokak Görüntüleri

Fashion Moda





















Milano, Londra, New York derken moda haftalarının son durağı olan Paris Moda Haftasınıda geride bıraktık.. Bir itirafta bulunacağım, moda haftalarında defilelerde gördüğüm kıyafetlerden çok sokak görüntüleri benim ilgimi daha çok çekiyor :) Çünkü esas sokak modasının ve insanların yaptığı kombinlerin trendleri daha net belirlediğini ve herkesin daha çok ilgisini çektiğini düşünüyorum. Bu resimlerde gözüme çarpan bir kaç detay oldu. Daha önceki yazılarımda da size hep belirttiğim leopar trendi gördüğünüz gibi bu resimlerde pantalonlarda, ayakkabılarda, ceketlerde, kısaca her resimde bir şekilde bir detay olarak göze çarpıyor. H&M istanbul'a gelirken H&M'de çok beğendiğim leopar bir pantalon vardı bu resimlerde 7.resimdeki kız ya aynısını yada ona benzerini giymiş "ah be Buse alacaktın o pantalonu" dedirtti bana yarın ilk işim H&M'e gidip o pantalonu edinmek olacak, sizinde aklınızda olsun :)
Bir diğer detay ise parmakları açık bootiler ve ayakkabılar oldu. Artık yaz kış demeden önü açık topuklu giyecegimizi baştan söyleyeyim size. Özellikle bootiler bu kış inanılmaz moda, onlardanda kendime arıyorum, ama hala beni kalbimden vuran bir modelle karşılaşamadım :) Görüntüler güzel, kıyafetler birbirinden güzel, e kombinler daha da güzel ben koyarken çok beğenerek koydum inşallah sizde beğenirsiniz :) 

5 yorum:

  1. kesinlikle sana katılıyorum..resimleri bize ulaştırdığın için teşekkürler..leoparlı pantolonun çok benzeri bershkada var ben aldım..orayada bakabilirsin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. parizyen şıklık ne demek bu kadınlar gerçekten göstermiş...bi taneside rüküş olmazmı kardeşim..özellikle havuç pantolonlu kızlara bayıldım renkler bi başka güzel aslında şu havuç pantolan konusuna bi değinsen hç fena olmaz hani :))

    YanıtlaSil
  3. fotoğrafların kaynağı belirtilmemiş, senin çektiğini sanmıyorum. az çok ingilizcesi olan herkesin zaten sartorialist ve garance dore gibi blogları takip ettiği ortada.

    YanıtlaSil
  4. *Adsiz
    yazinin her hangi bir yerinde fotograflari ben cektim, cekerken soyle eglendim, veya surada cektim gibi bir cumle gordunuz mu? Ben zaten fotograflari kendimin cektigini belirtmedim, fotograflarin kaynagi refinery29, bahsettiginiz bloglarida takip etmiyorum.

    YanıtlaSil